יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעים בתחום בישראל ובעולם כולו. עם ניסיון רב שנים וכישורים טכניים יוצאי דופן, ד"ר שלקוביץ הפך לשם דבר ברפואת העור והאסתטיקה.

ד"ר שלקוביץ היה בין הראשונים בארץ שזיהו את הפוטנציאל העצום שבתחום השתלות השיער ושיקום השיער באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. אחת התרומות המרכזיות שלו היא בתחום ה-PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם) לשיקום שיער. התהליך הפשוט אך היעיל כולל הזרקת פלזמה שהופקה מדמו של המטופל אל זקיקי השיער, והוכח כמגביר צמיחה באזורים עם דלילות או קרחות.

כפי שמספרים מטופלים רבים, הטיפול של ד"ר שלקוביץ אינו רק חדשני אלא גם מסייע משמעותית בהשבת הביטחון העצמי, המראה החיצוני ודימוי הגוף. בנוסף, המרפאה שלו משתמשת בציוד וטכניקות ייחודיות שמגדילים את סיכויי ההצלחה של הטיפולים.

אך ד"ר שלקוביץ לא נעצר כאן. הוא חקר ופיתח את ה-PRP FILLER, טיפול אוטולוגי שבו הדם של המטופל עובר תהליך סיבובי בצנטריפוגה ומופק ממנו חומר מילוי טבעי. טיפול זה מהווה חלופה בטוחה להזרקות חומצה היאלורונית, תוך השבת נפחים שאבדו בעור הפנים ועידוד ייצור קולגן ואלסטין באופן עצמוני. היתרונות הם רבים: מעבר לעובדה שהטיפול הוא טבעי וללא חומרים זרים, הוא גם נגיש ביותר מבחינה כספית.

מלבד היותו חלוץ בטיפולים הללו, ד"ר שלקוביץ פיתח גם קרם טיפולי חדשני המורכב מטסיות הדם של המטופל. הקרם נועד לשיפור איכות העור לאחר טיפולים אסתטיים, וזוכה לשבחים רבים בזכות יעילותו והתוצאות המרשימות שהוא מספק.

הקליניקה של ד"ר שלקוביץ מציעה גם טיפולים נוספים שמשלבים טכנולוגיות פורצות דרך, כמו השתלות שיער בשיטות מתקדמות וייעוץ לטיפול בסיבוכים אסתטיים. כל זאת בעזרת צוות המרפאה אשר משתמש בציוד מתקדם ובמבחנות ייחודיות המיובאות אישית מארה”ב.

הפעילות של ד"ר שלקוביץ, מומחה ברפואת עור ודרמטולוגיה אסתטית, מדגישה את המחויבות שלו למטופלים דרך טיפולים חדשניים ומותאמים אישית. בעידן שבו האסתטיקה מתפתחת ללא הרף, ד"ר שלקוביץ מוביל את התחום ומעניק למטופליו את הכלים לשיפור המראה החיצוני והתחושה האישית.

בזכות התקדמותו המשמעותית והמחויבות שלו להעניק למטופלים את הטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר, ד"ר שלקוביץ ממשיך להיות דמות מפתח בעולם האסתטיקה, ומוביל את הדרך לעבר עתיד מלא בהזדמנויות בתחום רפואת העור.

ד"ר צחי שלקוביץ, מומחה ברפואת עור
סניף בני ברק
בר כוכבא 23 בני ברק
בניין “V Tower” קומה 2 (במסדרון)
טלפונים: 1-700-505959 | 03-6764111
https://derma.org.il/

סניף רעננה, 
אחוזה 124 רעננה
בית פוזין
טלפון: 09-7418070
אינסטגרם:
@dr.shelkovitz

קרדיט לצילומים:  יח"צ ד"ר צחי שלקוביץ - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

אל תתביישו. אין אונות זו לא גזרת גורל!!

 "אל תתביישו. אין אונות זו לא גזרת גורל. הגיע הזמן לטפל בעצמכם וזה כל כך פשוט וקל.

קשר השתיקה הוא עדיין גדול, אבל המספרים מדברים בעד עצמם: אחד מכל שלשה גברים בישראל סובלים מאין אונות ברמה כזאת או אחרת. 

הבעיות השכיחות הן: העדר זקפה, זקפה חלשה, קושי להחזיק זקפה, שפיכה מוקדמת, ירידה בחשק המיני וישנן בעיות שהן משולבות בקיצור, לא כיף. 

הסיבות לכך שונות מגבר לגבר: גורמים פיסיולוגים , שינויים הורמונליים וחוסר איזון הורמונלי , בעיה בזרימת הדם, מחלות רקע, בעיות נפשיות בעקבות אבדן, סטרס, פחדים, פוסט טראומה, נטילת תרופות מסוימות, תאונות ועוד. 

ועוד עובדה: מספר הפונים לעזרה גדל מאד בזמן הקורונה ומאז המלחמה של השבעה באוקטובר המספר אף הוכפל. רוני חטב, 51, הבעלים של "הוד" - המרכז הישראלי לשיפור התפקוד הגברי "יחד עם בת זוגו ליב סילבן, 47 וטיפלו באלפים רבים של גברים עם תוצאות מוכחות, בראיון מרתק מדברים השניים על כל מה רציתם לדעת על אין אונות והתביישתם לשאול, ודרכי הטיפול. 


רמז: זה הרבה יותר פשוט וקל ממה שחשבתם. רוני הגיע לתחום הזה בגלל ענין אישי. במשך שנים הוא עבד בתחום הניהול בקופות חולים ובגופים רפואיים שונים ואז הוא חלה במחלת שרירים אוטואימונית.

(שאלה) והיא פגעה בתפקוד המיני ?
כן. זה היה לפני שבע שנים. הרפואה הקונבנציונלית הציעה לי כל מיני כדורים וסטרואידים אבל אני התעמקתי בנושא הזה כי הבנתי שחייבת להיות דרך אחרת, לדוגמא: ברפואה הקונבנציונלית לא מקשרים בין פריצת דיסק למשל בעמוד השדרה לביו מצבי אין אונות , אבל הקשר הוא שיש בעיות בזרימת דם לפלג הגוף התחתון וזה משפיע על התפקוד המיני. אני חיפשתי משהו אחר הלכתי בין השאר לחום של רפואת הצמחים ואחרי שהחלמתי , הבנתי עד כמה התופעה הזאת שכיחה ומתוך תחושה של שליחות החלטתי לעזור לגברים אחרים כדי שיבינו שזו לא גזירת גורל.

היום ליב והוא הם בעלים של שלש מרפאות של "הוד" בישראל : בראשון לציון, רעננה, ונשר בחיפה, ובקרוב מאד ייפתח הסניף בבאר שבע, יש להם 24 אנשי צוות, מהם רואים, אחים ואחיות מוסמכים, מאמנים ועוד, הוא בעצמו למד את התחום והוא מאמן מנטלי והתוצאות שלהם מדברות בעד עצמם.

(שאלה) האם אין אונות היא נחלת אנשים מבוגרים בלבד?
ממש לא. לפני הוויאגרה הבעיות היו משויכות לגיל והרוב היו בגילאי ה-60 ומעלה. מאז הוויאגרה התחילו גם צעירים בני, 22, ויותר שאין להם באמת בעיה לקחת ויאגרה כדי להרגיש יותר גברים, לחזק את הביטחון , התחילו להביא כדורים למסיבות , ישנם צעירים שלוקחים כדורים להצמחת שיער שמשפיעים על הזקפה, ישנם צעירים שמעשנים קנביס וזה משפיע על הליבידו של הגבר , יש מקומות שמזריקים סטרואידים.


(שאלה) ידוע שיש שוק שחור בתחום הזה
נכון השוק השחור פורח בתחום ברשתות, בקבוצות טלגרם ומיותר לציין שזה לא חוקי ואף מסוכן. גברים רבים מפתחים תלות בכימיה, מאבדים את הספונטניות בקיום יחסי מין מענגים. הם מחפשים אחר פתרון מידי וזמין ובטוחים שזה יעזור אבל לא. לפעמים זה יעזור לתקופה קצרה, אבל זו אשליה, הגוף מפתח סיבולת ואז הם מעלים מינון או עושים קוקטיילים ועם הזמן הכדור לא אפקטיבי. ואז מציעים להם לפעמים זריקות ישירות לפין וכשהן מפסיקות לעבוד, מציעים להם ניתוח עם תותב. וצריך להבין שהכדורים מטפלים בסימפטום אבל לא בבעיה. וגברים חייבים להתעורר כדי שמצבם לא יגיע לנקודת אל חזור.

(שאלה) עד כדי כך?
כן. אבר המין הגברי הוא סוג של שריר ואם הוא עובד הוא מתחיל להתנוון. . האבאר מלא בכלי דם קטנים וככל שיעבור הזמן הם יתמוססו.

(שאלה) איזה טיפולים אתם מציעים?
חשוב להדגיש כמו שהסיבות להפרעה בתפקוד המיני שונות מגבר לגבר אין שיטת טיפול אחת שמתאימה לכולם ואנחנו מתאימים את הטיפול הספציפי למטופל , טיפול יעיל וממוקד כמובן אחרי שיחה אישית עם מאמן אישי, כדי להבין את המקרה לגופו.

יש ליווי מנטלי עם צוות מומחים שמלווה כל אחד יד ביד, ומעבר לתמיכה מנטלית נותן מענה מקצועי לכל התהליך, לאבחון המעמיק יש השפעה דרמטית על אופן הטיפול וההצלחה שלו. כמובן בדיסקרטיות מלאה ואז קובעים לו תכנית טיפולים מותאמת אישית. 

בין הטיפולים שלנו: טיפול הורמונלי טבעי ללא תופעות לוואי שמשפיעים על רמת החשק. ומחזיר איזון , יש לנו מכשור מתקדם של גלי הלם לשחזור התפקוד הטבע כאשר גלי הלם בעוצמה נמוכה מועברים לאזור אבר המין כדי לעודד כלי דם חדשים ושיפור בזרימת הדם. אנחנו מטפלים גם באמצעות הרפואה הסינית ברמה הפיזיולוגית, הרגשית ונפשית, הטיפול עוזר מאד במקרים של חרדת ביצוע בלי תלות בכדורים.  

המרכז שלנו פיתח עם מומחים, כמובן באישור משרד הבריאות מעל 20 פורמולות המבוססות על צמחי מרפא ותוספי מזון , הוא 100% טבעי לא ממכר , בלי תופעות לוואי ועוזר להפרעות בתפקוד המיני.

(שאלה) מי קהל היעד המתאים לטיפולים שלכם?
גברים מגילאי העשרים ועד שנות השבעים שלא לוקחים כדורים כימיים או שהכדורים לא עובדים עליהם יותר , שרוצים להימנע מטיפול פולשני שחשובה להם הספונטניות ביחסי מין והזוגיות הבריאה שלהם ומבינים שהגיע הזמן לטפל בשורש הבעיה.

(שאלה) איך זה שהתופעה כל כך נפוצה ומדברים עליה רק בחדרי חדרים ?
לרוב בגלל בושה. יש נשים שחושבות שהבעל לא נמשך אליהן כי הוא מסתיר גם מהן את הבעיה שלו. יש בעקבות זה מקרי גירושין בגלל בגידות כי האישה מחפשת קשר מיני אחר. ויש רבים שפשוט חיים בשקר עם עצמם ומחכים שזה יעבור ובינתיים מסתירים. 

אנחנו עובדים קשה כדי לנרמל את זה , חשוב שגברים שזקוקים לכך יבואו לטיפול בדיוק כמו שהם הולכים לרופא שיניים. ואני אומר להם: הגוף שלכם, זה החיים שלכם, אתם יכולים ליהנות מחיי מין מלאים ומספקים . ככל שגברים יתביישו פחות, הם גם ינועו פחות לכל מיני פלסתרים , שהם גם מסוכנים ויכולים לגרום נזק עדי נזק בלתי הפיך וגם לא יפתרו את הבעיה

(שאלה) יש נשים שמצטרפות לבני הזוג שלהם לטיפול?
כן. ישנם זוגות שהם יותר פתוחים בשיח מגיעים יחד כי יש רצון משותף שזה יצליח

(שאלה) יש לכם מתחרים?
אין מרפאה בישראל שמטפלת כמונו בכל הפרמטרים, גם בפן המנטלי וגם הפיזי. כולם עובדים באותן שיטות בעוד אנחנו מתאימים את הטיפול לאופי הבעיה.


(שאלה) מה תדירות הטיפול וכמה זמן הוא נמשך?
המטופל מגיע אחת לשבוע ונמצא במעקב כל הזמן בדרך כלל ששה עד שמונה טיפולים בממוצע פותרים את הבעיה. כשמדובר באנשים חולים זה יכול להגיע גם לעשרה עד שניים עשר טיפולים.

(שאלה) מהם אחוזי ההצלחה של הטיפול שלכם?
זה מחולק: כשמדובר באנשים בריאים יש מעל 85% הצלחה, בקרב כאלה עם מחלות רקע כנו סכרת, בעיות לב, ניתוחי לב פתוח ובעיות בפלג הגוף התחתון יש מעל 70% , אחרי כריתת ערמונות מעל 89% בתנאי שלטא הייתה פגיה עצבית

(שאלה) חשבתם להקים קליניקות כאלה גם בחו"ל?
יש מחשבות על כך. בהחלט. אנחנו רוצים שכמה שיותר גברים יחזרו לחייך ויתחילו לחיות חיים מלאים ומספקים בחדר המיטות ובכלל.

לאתר המרכז הישראלי לשיפור התפקוד הגברי  https://hodclinic.co.il/

סניף ראשון לציון:  משה לוי 11, בית UMI , ראשון לציון
סניף  רעננה: הנופר 2, בית מנצור, רעננה
סניף חיפה (נשר), בר יהודה 147, מתחם מבנה, נשר
אחרי החגים יפתח סניף נוסף בבאר שבע

קרדיט לצילומים: נטלי גל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום שני, 23 בספטמבר 2024

סולתם מברכת על בוא החגים עם מבצעים שווים!

 כמיטב המסורת מותג כלי הבישול והאפייה 'סולתם' יוצא בשלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד לקראת ראש השנה וחגי תשרי בסניפי הרשת ובחנות האון ליין.

השנה החדשה שבפתח היא הזמן הנכון להצטייד בכלי מטבח חדשים ולקנות מתנות לבני משפחה, חברים ומכרים אהובים. לכבוד כך ובהתאם לצפייתם של הצרכנים, כמידי שנה יוצא המותג בהנחות חג ומבצעי ענק של פעם בשנה! אלו כוללות השקות סדרות חדשות וירידות מחירים משמעותיות על מגוון פריטי המותג, עד 60% הנחה מהמחיר המקורי. בנוסף, מבחר רחב של מוצרים מבוקשים מוצעים בהנחות של עד 80%!

מנדולינה מקצועית מבית סולתם, 89 שח במקום 329 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם (2)

תבנית קפיץ קרבון סטיל עם מכסה 26 סמ מבית סולתם, 39 שח במקום 139 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם
דוגמאות להנחות:

מנדולינה מקצועית ב- 89 שקלים במקום 329 שקלים.

סוטאז' יציקה 36 ס"מ, 7.8 ליטר ב- 169 שקלים במקום 699 שקלים.

סכום נירוסטה 50 חלקים המתאים ל-12 סועדים ב-179 שקלים במקום 699 שקלים.

תבנית קפיץ קרבון סטיל עם מכסה 26 ס"מ ב- 39 שקלים במקום 139 שקלים.

מארז כלי ששת עם מעמד ב- 119 שקלים במקום 349 שקלים.

מארז סכיני שף סנטוקו רב שימושיות ב- 69 שקלים במקום 249 שקלים.

מארז כלי בישול 6 חלקים, סיר 20+24 ס"מ, מחבתות 20+24 ס"מ ב -249 שקלים במקום 899 שקלים.

מארז 2 מחבתות, 24 ס"מ+ 28 ס"מ ב- 99 שקלים במקום 379 שקלים.

סכום נירוסטה 50 חלקים המתאים ל-12 סועדים מבית סולתם, 179 שח במקום 699 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם

סוטאז' יציקה 36 סמ, 7.8 ליטר מבית סולתם, 169 שח במקום 699 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם

מארז כלי ששת עם מעמד מבית סולתם, 119 שח במקום 349 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם
המבצעים בתוקף בין התאריכים : 28.10.2024-17.9.2024 (או גמר המלאי)
ללא כפל מבצעים. ט.ל.ח

המבצעים תקפים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.
חברי מועדון המשלמים באשראי או מזומן ייהנו בנוסף מ-10% צבירת נקודות 
(מהסכום לאחר הנחה).

סולתם- להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר www.Soltam.co.il

קרדיט לצילומים: אסף אמברם - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום ראשון, 22 בספטמבר 2024

מתכון להכנת בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים

תשמרו לכם את המתכון לקראת ערב ראש השנה וחגי תשרי המתקרבים אלינו בצעדי ענק!!!

"פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים הטבעיים המובילה בישראל, מגישה לרגל ראש השנה וחג תשרי, מתכון למנה חגיגית וטעימה, מרהיבה ביופייה, שתקשט את שולחן החג: בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים. המתכון קל באופן יחסי להכנה, בשימוש מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור, מנה נפלאה לאירוח ולשילוב בארוחת החג כתוספת או כמנה עיקרית, להנאת כולם.

בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים של פרימור צילום הדס ניצן 

בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים פרימור צילום הדס ניצן  
מצרכים (לתבנית בקוטר 30 ס"מ):
6 בצלים גדולים (סגולים ולבנים)
1 כוס אורז יסמין או בסמטי
250 גרם בשר בקר טחון
3 עגבניות קלופות חתוכות לקוביות
1 כף בהרט
100 גרם צנוברים
חופן פטרוזיליה קצוצה דק
1/2 כפית מלח

לרוטב:
1 כוס מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור
4 כפות סילאן
3 כפות שמן זית (לשימון התבנית)
כ-3 כוסות מים רותחים
קורט מלח

לקישוט: חופן גרגרי רימון טריים וחופן פטרוזיליה קצוצה

פרימור מגישה לראש השנה בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים צילום הדס ניצן 
אופן ההכנה:

1. קולפים את הבצלים ובעזרת סכין יוצרים בכל בצל חתך אחד לכל האורך עד האמצע, כך הם יתפרקו בקלות.

2. מכניסים את הבצלים למיקרו כשהם מכוסים לחליטה במשך 10-8 דקות. מניחים בצד להתקרר.

3. מכינים את המלית: בקערה מערבבים היטב את חומרי המילוי - האורז, הבשר הטחון, קוביות העגבניות, צנוברים, פטרוזיליה קצוצה, מלח ובהרט.

4. מחממים תנור ל-200 מעלות ומשמנים את התבנית עם שמן זית.

5. ממלאים את הבצלים: מפרקים את הבצל לגלדים וממלאים כל עלה של בצל בתערובת ומניחים בתבנית.

6. בקערה נפרדת מערבבים את מרכיבי הרוטב – מיץ רימונים, סילאן, מלח ומים רותחים. שופכים מעל הבצלים עד שהנוזל מכסה את הבצלים במלואם.

7. מכסים את הסיר היטב עם נייר אפייה ומעליו נייר כסף ומכניסים לתנור לכשעה וחצי. בודקים מידי פעם שיש מספיק נוזלים ומסיפים מעט מים רותחים אם צריך.

8. לאחר כשעה וחצי מסירים את נייר האפייה ונייר הכסף ואופים למשך כ-20 דקות נוספות עד להשחמה.

9. מניחים להתקרר ומגישים עם גרגרי רימון מעל ופטרוזיליה קצוצה.

קרדיט לצילומים:  הדס ניצן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

לרגל ראש השנה עוגה בטעם דבש וממרח טחינה עם סילאן של חברת אחוה

גם השנה כמו כל שנה, נחגוג את ראש השנה וחגי תשרי עם מוצרי "אחוה".
מדובר בעוגת הדבש הנהדרת של "אחוה", בטעם עשיר ובמרקם של עוגה בחושה ביתית, שתימכר במחיר ללא תחרות ושווה לכל כיס של כ- 5-7 שקלים בלבד!
ובממרח טחינה עם סילאן  המצויין של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, תשווק לרגל ראש השנה וחגי תשרי, עוגה בטעם דבש בחושה איכותית ובמחיר ללא תחרות: כ- 5-7 שקלים בלבד! עוגת הדבש של אחוה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית, עם טעם עשיר של דבש, תימכר במרבית רשתות השיווק במחיר המיוחד למשך כל תקופת החגים.

עוגת דבש של חברת אחוה לראש השנה צילום יעל האן

עוגת דבש של חברת אחוה צילום יעל האן
בנוסף, מציעה אחוה לראש השנה ממרח טחינה עם סילאן, שהינו חלק מסדרת הממרחים המתוקים של אחוה מבוססי טחינה גולמית. ממרח טחינה עם סילאן עשוי מטחינה משומשום מלא, סילאן, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. 

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת גם ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין, אינם מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. 

כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.
ממרח טחינה עם סילאן של חברת אחוה צילום יעל האן
סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה צילום יעל האן
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", כמדי שנה מציעה אחוה עוגה בטעם דבש איכותית וטעימה במחיר מנצח, וגם השנה, על רקע המלחמה, היא צפויה להימכר במחיר של בין חמישה לשבעה שקלים בלבד.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן (המחיר הסופי נקבע על ידי רשתות המזון): 
כ- 5-7 ₪ לעוגה בטעם דבש (400 גרם); 
כ- 8.90 – 12.90 ₪ לממרח שומשום עם סילאן (400 גרם).

להשיג ברשתות השיווק, החנויות והמרכולים ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים:  יעל האן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

"פרימור" משווקת לראש השנה וחגי תשרי מיץ רימונים סחוט טבעי

למרות רוחות המלחמה באוויר, האזעקות והבשורות העצובות, הריצה למרחבים המוגנים, הלחץ והדאגה לבני המשפחה הקרובים והרחוקים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שחלפה לה כבר כמעט שנה  מאז פרוץ המלחמה, ולמרות כל זאת מרגישים את ערב ראש השנה וחגי תשרי הולכים ומתקרבים אלינו בצעדי ענק. 

ראש השנה וחגי תשרי בפתח וזה זמן להיערך לימי החג, לאירוח המשפחתי ולהכנת הברכות לשולחן החג, בדומה לברכות בליל סדר פסח. בין ברכות החג נוהגים לברך על הרימון. וכמו שנאמר בברכות לראש השנה: "שירבו זכויותינו כרימון".  

פרימור מגישה לראש השנה בצלים ממולאים ברוטב מיץ רימונים צילום הדס ניצן 
זה הזמן ליהנות מהרימון, פרי אדום ונהדר בעל גרגרים שטעמם החמוץ/מתקתק משתלב נפלא בהכנת המון מנות וקינוחים ומוסיף צבעוניות לשולחן החג. ממליצה להכין קוקטייל רימונים ודבש בתוספת מי סודה ופלח לימון שישדרג לגדולים את ארוחת החג, הקטנים יותר יכולים להסתפק ולהינות ממיץ הרימונים הטעים.

דרך הגב, מדובר בפרי אדום, מאוד מאוד בריא, אצילי, נחשב למלך הפירות, יש לו כתר ייחודי המעניק לו מראה מלכותי, צי מעריצים הדוקים ומאות פנינים אדומות. וכשמוסיפים את סגולותיו הבריאותיות, אין פלא למה הוא זכה בתואר "מלך הפירות".

מיץ רימונים 100% סחוט טבעי של פרימור צילום יהושע 
שמחה לספר לכם שלרגל ראש השנה משווקת "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים המובילה בישראל, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, כשר למהדרין. 

המיץ משווק בבקבוק 1 ליטר והוא חלק מסדרת המיצים הסחוטים 100% טבעי של פרימור בהם מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, מיץ תפוגזר ועוד, שישווקו לרגל החגים. המיצים הינם ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר ומתאימים לאירוח והגשה בארוחות החג המשפחתיות ובכינוסים החברתיים.

לדברי אראל סגרון, מנהלת מותג "פרימור", "אנשים שמארחים עם מיצים טבעיים על השולחן נותנים לאורחים שלהם חווית אירוח טובה יותר, מושקעת יותר ועשירה יותר. מיצים טבעיים עם הרבה ערך מוסף. עם המיצים של פרימור ניתן גם לבשל וגם לארח, שני שימושים במיץ אחד".

מיץ רימונים סחוט טבעי של פרימור צילום עמית שטראוס
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.50 – 26.50 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשר מהדרין בהשגחת חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ והחנויות המתמחות.

קרדיט לצילומים:  יהושע, עמית שטראוס, הדס ניצן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת המובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה, השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי שלה שבראשון לציון את מודל TRUE BEAUTY , אשר מהווה את הבסיס לתחום הטיפולים האסתטיים.

האם להגיד את האמת ללקוח או הלקוחה שמגיעים לטיפולים קוסמטיים?
עד כמה רוצים להגיד ולספר את האמת ללקוח?

עולם שכולו יופי - אצל הלגה רקנטי

צולם באחד מחדרי הטיפולים שבמרכז הקוסמטי של הלגה רקנטי שבראשון לציון
צילום: נדיה היבא

מודל TRUE BEAUTYשל הלגה רקנטי מהווה את הבסיס לתחום הטיפולים האסתטיים במערב.

מודל זה פותח בישראל בשנת 1989 על ידי הלגה רקנטי, מתוך רצון לספק פתרונות אמיתיים ומוכחים לבעיות אסתטיות שונות, תוך הבנה כי שינוי אמיתי עם תוצאות ממושכות לא יכול להתרחש רק באמצעות טיפולים זמניים, אלא דורש גישה הוליסטית שתשפיע על בריאות העור, הגוף והנפש.

מודל TRUE BEAUTY נחשב לפריצת דרך, מכיוון שהוא אינו מתמקד רק בטיפול בבעיות מיידיות של עור, אלא מזהה את הגורמים השורשיים לבעיות אלו ומטפל בהם, ובכך מספק פתרונות מדויקים ויעילים.

המודל נשען על הניסיון האישי הרחב של הלגה רקנטי ומשלב בין מחקרים מדעיים, ידע רפואי קוסמטי עשיר, מוצרים משלימים ואיכות חיים אישית.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי. צילום: נדיה היבא
מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי. צילום: נדיה היבא
לדברי הלגה:  "התחום האסתטי מתנהל ברובו בנפרד בין טיפולים רפואיים לקוסמטיים. לכן, הידע המקצועי מצטמצם, שכן הוא מתמקד באספקטים מסוימים בלבד, ומסתמך בעיקר על טיפולים נקודתיים ומכשירים זמניים. באמצעות שילוב של אורח חיים בריא עם הידע המקצועי הנרחב בשני התחומים, האסתטי והרפואי, פיתחתי מודל אסתטי ייחודי ובריא, שמספק פתרונות כוללניים ושינה את התפיסה בעולם האסתטיקה."

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי עומד במרכז הספר אותו הוציאה בשנת 2019 בשם "ליופי חוקים משלו". בנוסף, פרסמה רקנטי ספר הדרכה מקצועי שיצא ב 8 כרכים ומהווה למעשה את המודל המקצועי שלה, מודל אשר זכה להצלחה בינלאומית. מאז שפורסם, הוא קיבל סיקור נרחב ברחבי העולם, הפך לפופולרי בקרב אנשי מקצוע ומטופלים, ונלמד באקדמיות לניהול ושיווק, שמהן הכשירה מעל אלף מתמחים.

הצילום נלקח מעמוד הפייסבוק של הלגה רקנטי
מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי משלב 3 מרכיבים הדרושים להצלחה:

1.  שינוי מודעות / עבר
הכרת הגורמים שהשפיעו על נראות ובריאות העור שלך, מגנטיקה תורשתית, דרך אורח החיים ועד טיפולים רפואיים ואסתטיים שנעשו בעבר.
מתן מענה באמצעות טיפולים מתקנים לפתרונות אסתטיים מידיים לנזקי העבר.
בניית תפריט תזונתי אישי ותוספי מזון, ייעוץ, הכוונה ובניית תוכנית טיפול מיידית לתוצאות מהירות.

2. שינוי שגרה / הווה
שיפור ודיוק לטיפולים המתקנים וטיפולי השלמה נקודתיים.
התאמת מוצרי טיפול משלימים להעצמת התוצאות.
שמירה על שגרת טיפול יומיות להאצת התהליך.
אימון לאורח חיים נכון, תרגול ומעקב אחר השינויים וההצלחות שהושגו.

3. שינוי מתמיד / עתיד
התמדה לאורך זמן מביאה תוצאות לאורך זמן באמצעות טיפולים מעשיים המשמרים את התוצאות לטווח הרחוק.
שינוי ההרגלים המזיקים לעור שלך ואימוץ ערכים מאזנים.
בניית תוכנית טיפול מדורגת לשנים הבאות.
פעילות פיזית למען בריאות הגוף וחיוך למען הנפש.

סדרת מוצרי הטיפוח של הלגה רקנטי.  מומלץ ורצוי לשמור על שגרת טיפוח יומית.
צילום: נדיה היבא 
הצלחת התהליך נובעת מתוך התמדה ותלויה בנאמנות לכל מרכיבי המודל.

מודל TRUE BEAUTY מיושם במרכזי האסתטיקה של הלגה רקנטי והוא היחידי בישראל שמעניק תחת קורת גג אחת את כל הידע, הניסיון והמגוון הרחב ביותר של טיפולים אסתטיים.

אנשי הצוות במרכזים הם הטובים בתחומם, כולם בעלי הכשרה מעמיקה ומקיפה על פי מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי וערוכים ללוות את המטופלים באופן מקצועי ואישי, תוך מחויבות ואחריות, עד להשגת התוצאות.

צילום: נדיה היבא
כתובת מרכזים טיפוליים קוסמטיים ויופי של הלגה רקנטי 

סניף ראשון לציון
שד׳ נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, מגדל עסקים, קומה 8,
סניף אשדוד
הגדוד העברי 5 "גן העיר" קומה 5,

טלפון:  03-9645111
אימייל 
helga@helga.co.il

קרדיט לצילומים: נדיה היבא, במרכז הטיפולים הקוסמטיים בראשון לציון
                 

יום שני, 9 בספטמבר 2024

מארז אפייה, צלייה והגשה מבית סולתם!

לא יודעת איך לא חשבו על זה קודם, ואיך הסתדרנו עד כה במטבח בלעדיו???
מדובר בכלי למטבח שקוראים לו "קריספר" (מלשון קריספי) ששומר על הקריספיות של כל מה שמטגנים - מהמחבת ישר לרשת - צ'יפס, קציצות, חצילים, שניצלים, עוגיות, ספינג' ועוד כל מה שאוהבים. בזכות הרשת שאריות השמן מטפטפות דרכו על המגש שנמצא בתחתית ולא נספג במטוגנים השונים וכך מקבלים מאכלים הכי קריספים  וטעימים שיש!

באופן אישי - אני מחזיקה במטבח 2 כלי קריספר, כדי שיהיה מספיק מקום לכל מה שאני מטגנת, במיוחד בימי שישי וערבי חג לכל בני המשפחה וגם נוהגת להגיש בהם את מה שטיגנתי, מה שחוסך לי זמן וכלים מלוכלכים לשטיפה. 

מארז קריספר לאפייה, צלייה והגשה מבית סולתם, 99.5 שח במקום 199 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
השבוע עלה בדעתי לרכוש קריספר נוסף, ולשמחתי מסתבר כי מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מציג קולקציות קולינריות חדשות לכבוד בוא השנה העברית החדשה ותקופת החגים. הקריספרים החדשים צבעוניים, יפייפיים (לא רק שחורים כבעבר) ונוחים לשימוש. עכשיו צריך לבחור את הצבע הרצוי למטבח!!

כחלק מכך משיק מארזי קריספר צבעוניים יפייפיים ואיכותיים המיועדים לאפייה, צלייה והגשה של מגוון סוגי מאכלים. המארזים המתווספים לסדרת CULINARY האהובה, זמינים במבחר צבעים מדליקים ויהוו גם רעיון למתנה מקורית ונפלאה למארחים.

המארז הייחודי הכולל מגש וסלסלת רשת עשויים אלומיניום, הניתנים לשימוש יחד או בנפרד לצורך להכנה, צינון ולהגשתם של מגוון מאכלים שונים, החל מטוגנים פריכים, כמו צ'יפס וחצילים מטוגנים, דרך מאפי בצק ועד לירקות. 

מארז קריספר לאפייה, צלייה והגשה מבית סולתם, 99.5 שח במקום 199 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
הסלסלה הינה רב שימושית. בעת השימוש בתנור היא מבטיחה חלוקת חום שווה ואחידה ב-360 מעלות היוצרת תוצאה של פריכות מושלמת ללא ספיגת שמן או נוזלים. בנוסף, מונעת הצטברות של נוזלים ולחות המסוננים דרכה מטה ומנוקזים ישירות לתבנית שתחתיה, המשאירה את התנור ומשטחי העבודה עליהם מונחת נקיים לחלוטין. 

יתרה מזאת, מתאימה גם לשימוש לבדה כמסננת נוזלים ושומנים למאכלים המונחים עליה לאחר טיגון. את התבנית ניתן להכניס לתנור לבישול בחום של עד 220 מעלות, תוך הקפדה לא להניחה ישירות על תחתית תא החימום, אש ישירה או כריים מכל סוג. כמו כן, אין להשתמש בכל חלקי המארז עם כלי ששת או ככפות העשויים מתכת.

_מארז קריספר לאפייה, צלייה והגשה מבית סולתם, 99.5 שח במקום 199 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
שני חלקי המארז, הרשת והתבנית, בעלי ציפוי Non stick food safe תלת שכבתי איכותי, המונע את הידבקות המזון לדפנות ומאפשר בישול בריא יותר על ידי שימוש מופחת בשמן, שומן מרגרינה או חמאה. כמו כן, הציפוי הופך את תהליך הניקוי הידני המומלץ לקל ומהיר הרבה יותר. 

טרם הניקוי יש להמתין להתקררות החלקים ולהשתמש בחומרי ניקוי עדינים בלבד. לאחר השטיפה יש לנגבם וליבשם ביסודיות. 

קוביות תפוחי אדמה מטוגנות וקריספיות מוגשות לשולחן בקריספר . צילום: נדיה היבא
קציצות עוף קריספיות מבחוץ ורכות מבפנים בזכות הקריספר המושלם. צילום: נדיה היבא
המארז זמין בצבעים מונוכרומטיים בולטים ומדליקים של אדום, כתום או כחול עם רשת כסופה. המחיר: 99.5 שקלם במקום 199 שקלים.

סולתם- להשיג בסניפי הרשת ובאתר www.SOLTAM.CO.IL

קרדיט לצילומים: 
אסף אמברם - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

שוב היא בשירותים? גמרנו עם התירוצים!

שוב היא בשירותים? גמרנו עם התירוצים! 
מדברים על תסמונת שלפוחית השתן הכאובה בכנס המודעות ה-9.

מאות נשים בישראל (0.1 %)סובלות מתסמונת שלפוחית השתן הכאובה, התסמונת הנדירה התוקפת בעיקר נשים (אבל יש גם גברים). אחת מתופעות הלוואי היא הליכה תכופה לשירותים ( בין 15-20 פעמים בשעה), שגורמת לפגיעה משמעותית באיכות החיים, קשיי תפקוד ומלווה בכאבים עזים, כתוצאה מפגיעה ברירית השלפוחית. לא פעם מיוחסים הסימפטומים לשלפוחית רגיזה ובכך מעכבים מתן טיפול הולם. כיום קיימים רק טיפולים להקלה על הסימפטומים, המתרכזים בתזונה וטיפולים מקצועיים לרצפת אגן.

כמו כן, כ- 17% מהאוכלוסייה , רובן נשים סובלות משלפוחית רגיזה.

לרגל חודש המודעות למחלות ותסמונות שלפוחית השתן, יתקיים ב-19 לחודש (חמישי) כנס המודעות ה-9 באולם "הספרייה" קריית אונו, משעה 18:30. 

הלוגו של העמותה לקידום המודעות לתסמונת ומחלות שלפוחית השתן
הכנס כולל הרצאות של מיטב המומחים, רופאים ומטפלים, שירצו בהתנדבות: פרופ' קובי סתיו, מייסד ויועץ העמותה, ידון בעדכונים בטיפול בשלפוחית כאובה, טיפול בזיהומים חוזרים בשלפוחית השתן ומניעתם עם ד"ר שירה חתומי, אחת מכל 10 נשים סובלת מדלקות בדרכי השתן, מידתיות בקנאביס עם האחות אירית אבישר, פיברומיאלגיה – אבחון, הערכה וטיפול עם ד"ר עומר גנדלמן, ועל תרומתם של המינרליים הננו- אמורפיים לתזונה ובריאות עם יוסי בן, מנכ"ל ויזם חברת אמורפיקל. טיפול לחיזוק רצפת אגן ע"י גלים אלקטרומגנטיים.

התסמונת מוכרת ע"י ביטוח לאומי מאז 2021, למרות שהעמותה נוסדה ב- 2013 את מצוקת עמותות החולים בישראל מול הממסד וכחלק מהטיפולים ניתן לקבל קנאביס רפואי, המסייע להתמודד עם הכאבים העזים. 

השנה יוצא לדרך שיתוף פעולה בין העמותה למשפחתו של קשת קסרוטי הי"ד, שנרצח בנובה ב-7/10 ומשפחתו תרמה לזכרו גריינדרים לקנאביס רפואי (טוחני אלומיניום) לבאות הכנס שפותחו במיוחד , ויוצגו זני קנאביס חדשים בשם קשת לטיפול בזני קנאביס הילדים האונקולוגים. 

לכנס מוזמן הציבור הרחב, רופאי כאב, אורולוגים, אורוגניקולוגים, רופאי משפחה, פיזיותרפיסטים ואחיות. הכנס בשיתוף עמותת ענבר, עמותת גוונים של סגול ואס"ף אגודת CFS פיברומיאלגיה.

"את מוצאת את עצמך מרותקת לשירותים לא כי בורח לך לא כי אין לך שליטה כי הכאב הופך להיות בלתי נסבל", מספרת יפית שובל, יו"ר העמותה למחלות ותסמונות שלפוחית השתן בישראל, שנאבקה במשך שנים לקבל הכרה כחולה ולפני מספר שנים ניצחה בתביעה מול החברה בה הועסקה כמנהלת חטיבת ציוד רפואי ופוטרה בשל בעיות תפקוד. כמו כן הצליחה לפני שנתיים לעשות מסמך תקדימי בביטוח לאומי לוועדות רפואיות להכרה בנכות בתסמונת השלפוחית הכאובה. 

העמותה סייעה לפני שנתיים להכליל בסל הבריאות טיפול חשוב לשלפוחית רגיזה הקוצב הסקראלי. "מדובר במחלה שהקושי הגדול הוא באבחון, היא מושפעת גם מסטרס ולכן ראינו גידול בפניות בעת המלחמה ולצערנו לא מושקעים בה מספיק תקציבים למחקר ופיתוח טיפולים חדשים".

נשים רבות מתמודדות במחלות נשיות שקופות בצל המלחמה כשבעליהן במילואים ונושאות לבדן בנטל ניהול משק הבית וטיפול בילדים.

עלות השתתפות בכנס הינה 60 ₪. https://payboxapp.page.link/rt9phL4YJe53vuu67

כמו כן ניתן לבצע העברה בביט ליפית 0526633863. או ישירות לחשבון העמותה.בנק הפועלים סניף 656 חשבון 558121.העמותה לקדום המודעות לתסמונות ומחלות שלפוחית השתן.

יפית שובל צילום מירי שטורפר אמ אס אם
תכנית הכנס השנתי 2024:

18:30 – התכנסות – כיבוד קל ושתייה, חיבוקים ומפגש תמיכה פנים אל מול פנים.
19:00 – ברכות: דברי פתיחה ועדכונים יו"ר העמותה יפית שובל,
חברת כנסת מטעם מפלגת יש עתיד, נציג עירית קריית אונו,
מנכ"לית האגודה לזכויות החולה, גברת נעמה ויינר
הצגת מציגי הדוכנים ונותני החסות.
19:15 – טיפול בזיהומים חוזרים בשלפוחית השתן ומניעתם – ד"ר שירה חתומי, מומחית בכירורגיה אורולוגית, מנהלת המרכז לרפואה "מגדל המאה" , של שירותי בריאות כללית , תל אביב.
19:35 – מידתיות בקנאביס – אירית אבישר , אחות אקדמאית וע"ד מנהלת מרפאת אחיות לייעוץ וטיפול בקנאביס, יו"ר האגודה הישראלית לסיעוד קנאביס רפואי.
19:45 – פיברומיאלגיה – אבחון, הערכה וטיפול – ד"ר עומר גנדלמן , ראומטולוג בכיר מרכז רופאי שיבא תל 20:05 - - תרומתם של המינרליים הננו- אמורפיים לתזמונה, בריאות האנושות והארכת חיים – יוסי בן, מנכ"ל ויזם חברת אמורפיקל.
20:20 – "שלפוחידון" – חידון נושא פרסים עדכונים וחידודים.
פרופ' קובי סתיו – מנהל יחידה לנוירו- אורולוגיה מרכז רופאי אסף הרופא שמיר.
20:35 – ביטוחי בריאות – שאר ביטוחים ומה שביניהם . אורן אשמיל – סוכנות ביטוח
20:45 – טיפול לחיזוק רצפת אגן טיפול בדליפת שתן באמצעות גלים אלקטרומגנטיים, טלי גינסבורג פיזיותרפיסטית בכירה חברת בטר לייף.
21:05 – הפתעה – אמן אורח
21:30 הגרלה נושאת פרסים לכל באי הכנס.

כל באי הכנס חולים המתמודדים על מחלות כרוניות שקופות.
כל המרצים, הרופאים הבכירים, הפיזיותרפיסטים וכל המציגים מגיעים בהתנדבות ממלאה כתמיכה ושיתוף פעולה לקידום המודעות.


קרדיט לצילומים: מירי שטורפר אמ אס אם, העמותה לקידום המודעות לתסמונת ומחלות שלפוחית השתן - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אירוע ראשון מסוגו לציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין תאילנד וישראל

 לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד וישראל, וסיום קדנציית שגרירת תאילנד בישראל, הגב' פנבהה צ'נדראמיה, תקיים שגרירות תאילנד בישראל בשיתוף עם משרד התיירות התאילנדי אירוע ראשון מסוגו, שיערך בישראל, להמשך חיזוק היחסים ועידוד התיירות בין שתי המדינות.

האירוע יתקיים לקהל הרחב, בגן העיר בתל אביב, ביום שישי ה 13.9.24 בת"א, בין השעות 11:00-14:00,ויכלול סדנת בישול תאילנדי שיערך על ידי שגרירת תאילנד בעצמה, יערכו טעימות של בירות תאילנדיות, מוזיקה תאילנדית, עמדות מסאג תאיילנדי' ועוד.

במהלך האירוע יוכרזו שמותיהם של מובילי התרבות אשר יזכו לטוס לתאילנד להכיר את מקבילותיהם ולקבל תמיכה לפיתוח של מיזמי תרבות משותפים, ביניהם מוטי רייף (אופנה), ליאור תבורי (מחול), תומר מייזנר (מוזיקה) ועוד.

שגרירת תאילנד  בישראל פנבהה צ'נדראמיה צילום יחצ
האירוע יכבד ויוקיר את שגרירת תאילנד בישראל, הגב' פנבהה צ'נדראמיה שבימים אלו מסיימת קדנציה מוארכת של 5 שנים (מה שהופך אותה לשגרירת תאילנד עם הקדנציה הארוכה ביותר בעולם) במהלכה היא ניהלה את משבר הקורונה ואת משבר המלחמה בעזה.

אמרי קלמן, המייצג את משרד התיירות של תאילנד בישראל, מסר: "מאות אלפי ישראלים מתאהבים בתאילנד, באופן שונה מאשר בכל מקום אחר בעולם. תאילנד הפכה לשם קוד בעברית לתיירות, לנופש ולחיים הטובים. מספר הישראלים המגיעים לתאילנד שובר שיאים שוב ושוב, גם מאז פרוץ המלחמה, ומשאיר מאחור שווקים גדולים בהרבה, גם כאשר אנו נמדדים בנתונים מוחלטים".

"אורח החיים, התרבות והמטבח התאילנדי הפכו לפופולריים בישראל באופן יוצא דופן, כאשר דגלי תאילנד רבים מופיעים במסעדות ובאתרי ספא בכל רחבי הארץ. במקביל, קהילות, אירועים וחגים עבריים מצוינים ונחגגים בכל רחבי תאילנד, ופותחים הזדמנויות חדשות לחילופי תרבויות" הוסיף.

שגרירת תאילנד  בישראל פנבהה צ'נדראמיה צילום דור פזואלו 
שגרירת תאילנד  בישראל פנבהה צ'נדראמיה צילום דור פזואלו 
בשנה האחרונה הקימה לשכת התיירות של תאילנד בישראל את מועדון "סוואדי קלאב", שמורכב מאוהבי תאילנד בישראל ופועל למענם, חברי הקהילה יגיעו לאירוע ועומדים מאחורי הפקתו.

קרדיט לצילומים: יח"צ,  דור פזואלו - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

בית האופנה GOLBARY משיק לראש השנה קולקציה חגיגית מקרושה ועד פייטים

ערבי החגים והחגים כבר כאן ממש מעבר לפינה, ובין אם את מארחת, מתארחת או הולכת לבית הכנסת עם המשפחה, אין יותר חגיגי, צח, זוהר וייחודי להיות לבושה בלבן (לא לכלות בלבד), באחד מגווני הבג' הנהדרים או השמפניה והשמנת שמסמנים גם את העונה המתחלפת.

שמחה לבשר לכן כי בית האופנה GOLBARY משיק קולקצייה חדשה לקראת ראש השנה, בסימן של אופטימיות וסימן התחדשות בדגש על לבן, גווני בז', שמנת ושמפניה שמשולבים באופן מדויק ומבשרים על בואו של החג ועונת הסתיו.הצבע הלבן נותר מצרך בסיסי שממשיך את קו הקיץ הרומנטי שראינו בכל בתי האופנה בעולם.

קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
קולקציית החג של גולברי מציעה פריטים מגוונים עם לוק מחוייט ומדוייק לשולחן החג, בניהם: שמלות קרושה, מכנסי ג'ינס לבנים בגזרות ישרות, חולצות פופלין עם רקמות עדינות בשרוול, חולצות סטן לבנות נשפכות בשילוב קשירות באזור הצוואר או תחרות עדינות. סטים של וסט סריג בשילוב כפתורים, חצאיות סריג, חולצות וי עם פייטים להוספת לוק נוצץ, ומכנסיים מחוייטים.

בנוסף לקולקציית החג, ניתן למצוא בחנויות הרשת ובאתר: מכנסים דמוי עור בגווני קרם, ז'קטים מחוייטים בגווני הלבן, לצד הבדים הרכים של בדי מילאנו שמלווים את ליבת הקולקציה של גולברי. תוספת יפה ואלגנטית ומחמיאה ללילות הקרים.

קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
להשלמת הלוק GOLBARY מציעה קולקציית אביזרים נרחבת מתיקים דמויי עור בגוונים של לבן בז' וקאמל, תיקים קטנים לערב ותיקי שק גדולים ליום יום. חגורות טרנדיות, צעיפים ומטפחות בגוונים רכים ופסטלים שנותנים טאץ' יוקרתי לכל לוק.

מחירים לצרכן:
ג'ינסים החל מ – 199.9ש''ח
מכנסים החל מ – 199.9ש''ח
חולצות החל מ – 129.9ש''ח
שמלות החל מ - 249.9ש''ח
חצאיות החל מ - 199.9ש''ח
ג'קטים החל מ - 249.9ש''ח
מעילים החל מ - 229.90 ₪
כובעים החל מ - 99.90 ש"ח
צעיפים החל מ - 99.90 ₪
תיקים החל מ - 149.90 ₪

קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
קולקציית החג של גולברי צילום שי יחזקאל 
ניתן להשיג ברשת חנויות גולברי ובאתר האון ליין

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעי...