יום רביעי, 25 בספטמבר 2024

אל תתביישו. אין אונות זו לא גזרת גורל!!

 "אל תתביישו. אין אונות זו לא גזרת גורל. הגיע הזמן לטפל בעצמכם וזה כל כך פשוט וקל.

קשר השתיקה הוא עדיין גדול, אבל המספרים מדברים בעד עצמם: אחד מכל שלשה גברים בישראל סובלים מאין אונות ברמה כזאת או אחרת. 

הבעיות השכיחות הן: העדר זקפה, זקפה חלשה, קושי להחזיק זקפה, שפיכה מוקדמת, ירידה בחשק המיני וישנן בעיות שהן משולבות בקיצור, לא כיף. 

הסיבות לכך שונות מגבר לגבר: גורמים פיסיולוגים , שינויים הורמונליים וחוסר איזון הורמונלי , בעיה בזרימת הדם, מחלות רקע, בעיות נפשיות בעקבות אבדן, סטרס, פחדים, פוסט טראומה, נטילת תרופות מסוימות, תאונות ועוד. 

ועוד עובדה: מספר הפונים לעזרה גדל מאד בזמן הקורונה ומאז המלחמה של השבעה באוקטובר המספר אף הוכפל. רוני חטב, 51, הבעלים של "הוד" - המרכז הישראלי לשיפור התפקוד הגברי "יחד עם בת זוגו ליב סילבן, 47 וטיפלו באלפים רבים של גברים עם תוצאות מוכחות, בראיון מרתק מדברים השניים על כל מה רציתם לדעת על אין אונות והתביישתם לשאול, ודרכי הטיפול. 


רמז: זה הרבה יותר פשוט וקל ממה שחשבתם. רוני הגיע לתחום הזה בגלל ענין אישי. במשך שנים הוא עבד בתחום הניהול בקופות חולים ובגופים רפואיים שונים ואז הוא חלה במחלת שרירים אוטואימונית.

(שאלה) והיא פגעה בתפקוד המיני ?
כן. זה היה לפני שבע שנים. הרפואה הקונבנציונלית הציעה לי כל מיני כדורים וסטרואידים אבל אני התעמקתי בנושא הזה כי הבנתי שחייבת להיות דרך אחרת, לדוגמא: ברפואה הקונבנציונלית לא מקשרים בין פריצת דיסק למשל בעמוד השדרה לביו מצבי אין אונות , אבל הקשר הוא שיש בעיות בזרימת דם לפלג הגוף התחתון וזה משפיע על התפקוד המיני. אני חיפשתי משהו אחר הלכתי בין השאר לחום של רפואת הצמחים ואחרי שהחלמתי , הבנתי עד כמה התופעה הזאת שכיחה ומתוך תחושה של שליחות החלטתי לעזור לגברים אחרים כדי שיבינו שזו לא גזירת גורל.

היום ליב והוא הם בעלים של שלש מרפאות של "הוד" בישראל : בראשון לציון, רעננה, ונשר בחיפה, ובקרוב מאד ייפתח הסניף בבאר שבע, יש להם 24 אנשי צוות, מהם רואים, אחים ואחיות מוסמכים, מאמנים ועוד, הוא בעצמו למד את התחום והוא מאמן מנטלי והתוצאות שלהם מדברות בעד עצמם.

(שאלה) האם אין אונות היא נחלת אנשים מבוגרים בלבד?
ממש לא. לפני הוויאגרה הבעיות היו משויכות לגיל והרוב היו בגילאי ה-60 ומעלה. מאז הוויאגרה התחילו גם צעירים בני, 22, ויותר שאין להם באמת בעיה לקחת ויאגרה כדי להרגיש יותר גברים, לחזק את הביטחון , התחילו להביא כדורים למסיבות , ישנם צעירים שלוקחים כדורים להצמחת שיער שמשפיעים על הזקפה, ישנם צעירים שמעשנים קנביס וזה משפיע על הליבידו של הגבר , יש מקומות שמזריקים סטרואידים.


(שאלה) ידוע שיש שוק שחור בתחום הזה
נכון השוק השחור פורח בתחום ברשתות, בקבוצות טלגרם ומיותר לציין שזה לא חוקי ואף מסוכן. גברים רבים מפתחים תלות בכימיה, מאבדים את הספונטניות בקיום יחסי מין מענגים. הם מחפשים אחר פתרון מידי וזמין ובטוחים שזה יעזור אבל לא. לפעמים זה יעזור לתקופה קצרה, אבל זו אשליה, הגוף מפתח סיבולת ואז הם מעלים מינון או עושים קוקטיילים ועם הזמן הכדור לא אפקטיבי. ואז מציעים להם לפעמים זריקות ישירות לפין וכשהן מפסיקות לעבוד, מציעים להם ניתוח עם תותב. וצריך להבין שהכדורים מטפלים בסימפטום אבל לא בבעיה. וגברים חייבים להתעורר כדי שמצבם לא יגיע לנקודת אל חזור.

(שאלה) עד כדי כך?
כן. אבר המין הגברי הוא סוג של שריר ואם הוא עובד הוא מתחיל להתנוון. . האבאר מלא בכלי דם קטנים וככל שיעבור הזמן הם יתמוססו.

(שאלה) איזה טיפולים אתם מציעים?
חשוב להדגיש כמו שהסיבות להפרעה בתפקוד המיני שונות מגבר לגבר אין שיטת טיפול אחת שמתאימה לכולם ואנחנו מתאימים את הטיפול הספציפי למטופל , טיפול יעיל וממוקד כמובן אחרי שיחה אישית עם מאמן אישי, כדי להבין את המקרה לגופו.

יש ליווי מנטלי עם צוות מומחים שמלווה כל אחד יד ביד, ומעבר לתמיכה מנטלית נותן מענה מקצועי לכל התהליך, לאבחון המעמיק יש השפעה דרמטית על אופן הטיפול וההצלחה שלו. כמובן בדיסקרטיות מלאה ואז קובעים לו תכנית טיפולים מותאמת אישית. 

בין הטיפולים שלנו: טיפול הורמונלי טבעי ללא תופעות לוואי שמשפיעים על רמת החשק. ומחזיר איזון , יש לנו מכשור מתקדם של גלי הלם לשחזור התפקוד הטבע כאשר גלי הלם בעוצמה נמוכה מועברים לאזור אבר המין כדי לעודד כלי דם חדשים ושיפור בזרימת הדם. אנחנו מטפלים גם באמצעות הרפואה הסינית ברמה הפיזיולוגית, הרגשית ונפשית, הטיפול עוזר מאד במקרים של חרדת ביצוע בלי תלות בכדורים.  

המרכז שלנו פיתח עם מומחים, כמובן באישור משרד הבריאות מעל 20 פורמולות המבוססות על צמחי מרפא ותוספי מזון , הוא 100% טבעי לא ממכר , בלי תופעות לוואי ועוזר להפרעות בתפקוד המיני.

(שאלה) מי קהל היעד המתאים לטיפולים שלכם?
גברים מגילאי העשרים ועד שנות השבעים שלא לוקחים כדורים כימיים או שהכדורים לא עובדים עליהם יותר , שרוצים להימנע מטיפול פולשני שחשובה להם הספונטניות ביחסי מין והזוגיות הבריאה שלהם ומבינים שהגיע הזמן לטפל בשורש הבעיה.

(שאלה) איך זה שהתופעה כל כך נפוצה ומדברים עליה רק בחדרי חדרים ?
לרוב בגלל בושה. יש נשים שחושבות שהבעל לא נמשך אליהן כי הוא מסתיר גם מהן את הבעיה שלו. יש בעקבות זה מקרי גירושין בגלל בגידות כי האישה מחפשת קשר מיני אחר. ויש רבים שפשוט חיים בשקר עם עצמם ומחכים שזה יעבור ובינתיים מסתירים. 

אנחנו עובדים קשה כדי לנרמל את זה , חשוב שגברים שזקוקים לכך יבואו לטיפול בדיוק כמו שהם הולכים לרופא שיניים. ואני אומר להם: הגוף שלכם, זה החיים שלכם, אתם יכולים ליהנות מחיי מין מלאים ומספקים . ככל שגברים יתביישו פחות, הם גם ינועו פחות לכל מיני פלסתרים , שהם גם מסוכנים ויכולים לגרום נזק עדי נזק בלתי הפיך וגם לא יפתרו את הבעיה

(שאלה) יש נשים שמצטרפות לבני הזוג שלהם לטיפול?
כן. ישנם זוגות שהם יותר פתוחים בשיח מגיעים יחד כי יש רצון משותף שזה יצליח

(שאלה) יש לכם מתחרים?
אין מרפאה בישראל שמטפלת כמונו בכל הפרמטרים, גם בפן המנטלי וגם הפיזי. כולם עובדים באותן שיטות בעוד אנחנו מתאימים את הטיפול לאופי הבעיה.


(שאלה) מה תדירות הטיפול וכמה זמן הוא נמשך?
המטופל מגיע אחת לשבוע ונמצא במעקב כל הזמן בדרך כלל ששה עד שמונה טיפולים בממוצע פותרים את הבעיה. כשמדובר באנשים חולים זה יכול להגיע גם לעשרה עד שניים עשר טיפולים.

(שאלה) מהם אחוזי ההצלחה של הטיפול שלכם?
זה מחולק: כשמדובר באנשים בריאים יש מעל 85% הצלחה, בקרב כאלה עם מחלות רקע כנו סכרת, בעיות לב, ניתוחי לב פתוח ובעיות בפלג הגוף התחתון יש מעל 70% , אחרי כריתת ערמונות מעל 89% בתנאי שלטא הייתה פגיה עצבית

(שאלה) חשבתם להקים קליניקות כאלה גם בחו"ל?
יש מחשבות על כך. בהחלט. אנחנו רוצים שכמה שיותר גברים יחזרו לחייך ויתחילו לחיות חיים מלאים ומספקים בחדר המיטות ובכלל.

לאתר המרכז הישראלי לשיפור התפקוד הגברי  https://hodclinic.co.il/

סניף ראשון לציון:  משה לוי 11, בית UMI , ראשון לציון
סניף  רעננה: הנופר 2, בית מנצור, רעננה
סניף חיפה (נשר), בר יהודה 147, מתחם מבנה, נשר
אחרי החגים יפתח סניף נוסף בבאר שבע

קרדיט לצילומים: נטלי גל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעי...