יום רביעי, 23 באוקטובר 2019

רשת Timberland משיקה: קולקציית נשים לסתיו-חורף 2019-20

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה קולקציית נעלי נשים לסתיו-חורף 2019-20 הקולקציה כוללת נעליים איכותיות וטרנדיות במיוחד עם דגמים מפתיעים בגרסה הקלאסית של נעלי טימברלנד. הקולקציה מספקת מבחר נעליים לכל שעות היום והלילה למראה טרנדי וצעיר.

טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, נעליים 449 שח, צילום יחצ חול

הכוכב של קולקציית הסתיו של Timberland הינו הסניקרס עם הסוליה הגסה מעט במראה צעיר במיוחד. משפחה מרכזית בקולקציית החורף היא הבוטס האייקוניאשר מגיע העונה במגוון חדש של עיצובים ביניהם דגמים בשילוב אלמנטים זוהרים בעקב, פונפונים חורפיים ורכים בצבעי פסטל וכן טקסטורות מיוחדות המוטבעות על מגפי העור עם נראות ייחודית ובלעדית לטימברלנד.

בנוסף בקולקציה מגפונים, מגפיים גבוהות עד הברך ונעליים מקצועיות עמידות במים המיועדות לטיולים וכן מגוון רחב של נעליים ספורטיביות עם טכנולוגיות המעניקות נוחות.

קולקציית טימברלנד 2019-20 סתיו-חורף , צילום יחצ חול 
DELPHIVILLE
קטגוריה חדשה של נעלי סניקרס שהגיעה העונה ותמשיך לעונות הבאות היא נעלי דלפיוויל. הנעליים עשויות מעור איכותי ומשלבות שלושה צבעים. הנעליים מתאימות לכל אישה באשר היא: מהאישה הספורטיבית עד לאשת הקריירה העמוסה. נעליים אלו מקנות סטייל, נוחות ומורשת של המותג.

A21CY201 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 799 שח 
A23JY015-טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 749 שח (Custom)
A23GT544 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 649 שח (Custom)
המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע שחרט על דיגלו. גישה שבאה לידי ביטוי בשימוש גם העונה בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד. כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

טווח מחירי נעליים: החל מ-450 ₪

A21V7231 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול,מחיר 849 שח 
A21V7231 טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול,מחיר 849 שח 
A23CC001טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 599 שח 
A211C001  -טימברלנד סתיו-חורף 2019-20, צילום יחצ חול, מחיר 449 שח 
להשיג ברשת טימברלנד, רשת אימפוריום ורשת ברנדז:
להשיג אונליין באתר טימברלנד www.timberland.co.il
ובאתרBRANDz: www.brandz.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#טימברלנד #נעלי_נשים #אופנה_בישראל Timberland#

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

קובי מאור הפרזנטור החדש של סדרת הטיפוח לגבר Leo Man

קובי מאור מי שהפך לאורח קבוע אצלנו בסלון בכל ששי בערב בסדרה הפופולרית "סברי מרנן" בה הוא מגלם את מני חסון, הבן של יהורם גאון, נבחר להיות הפרזנטור של מותג טיפוח חדש לגבר Leo Man.

מאור, 38, נשוי לדנה ואבא לאריאל, שחקן עסוק ומבוקש בסדרות טלוויזיוניות כמו סברי מרנן, "מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". 

בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11. מופיע שנים בתיאטרון כמו ב"גבעת חלפון אינה עונה" כויקטור חסון, ב"צמה של אבא", בחייל האמיץ שוויק, ועוד.


קובי מאור הפרזנטור של מותג הטיפוח " Leo Man" חברת  לאונרדו קוסמטיקה
צילום: נדיה היבא
קובי נולד וגדל בירושלים, בן לאימא ספרית ולאבא שף. "אני גבר מטופח ותמיד הייתי כזה. זה התחיל אצלי עוד בילדות" הוא מעיד על עצמו. כילד, אחרי הלימודים נהג ללכת למספרה של אמו שניסתה עליו תסרוקות חדשות והקוסמטיקאיות שעבדו אצלה ניסו עליו קרמים חדשים. כשהלך למסעדה של אביו היה זה מנסה עליו את התבשילים החדשים שבישל.

מרקע זה צמח גבר שהוא חלומה של כל אישה. גבר מטופח שמודע לעצמו וללוק שלו, שחקן וסטנדפיסט מצחיק, וגם מי שאוהב לאכול ולבשל. חולה על תוספי בריאות וויטמינים, חולה ניקיון וזה כולל גם פנלים, ומעדיף מוסיקה קלאסית ואופרות. 

קובי מאור. צילום חלי פרידמן 
יש לו תכנית אוכל בטלוויזיה המשודרת באיטליה "אכול כפי יכולתך" שהצטלמה בטוסקנה ופירנצה וחושפת מקומות טובים לאכול, החל מ5- יורו, 50 יורו ועד 500 יורו. בקרוב עונה שנייה, הפעם הצילומים יהיו בנפולי הקסומה.

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" המתמחה בשילוב מנצח בין מכשירים ותכשירים מקצועיים הפועלים באופן סינרגי לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף, והשיקה בימים אלה סדרה טיפוח חדשה לגבר "Leo Man"בחרה בקובי להוביל את הקמפיין של ליין המוצרים. 

היה זה אך טבעי במיוחד עבור קובי, כמי שגדל על קרמים וטיפוח, וכמי שמקפיד שתמיד יראה מצויין, שהוא האיש הנכון לתפקיד. יש לו את כל הקרמים בבית והוא גאה לספר שהוא משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין. 




" Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם הצוות הקריאטיבי של  "לאונרדו קוסמטיקה" עם כישורי הסטנדאפ של קובי, הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר החדש.

כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם., וכותב דרמת פשע חדשה.
גברים מוכשרים ומטופחים כבר אמרנו??

ערכה וצילמה: נדיה היבא
הסרטונים באישור שימוש משרד יחסי הציבור
#לאו_מן  #לאונרדו_קוסמטיקה #קובי_מאור #טיפוח_לגבר

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת 

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...