יום חמישי, 21 במרץ 2019

ספר חדש: "פרופילאות - מיומנו של פרופילאי" מאת ד"ר דב ינאי

ד"ר דב ינאי, אחד הפרופילאים המבוקשים בארץ ובעולם, הוציא לאור ספר חדש ובו הוא חושף בפני הקוראים תחום מרתק, שרבים האנשים המכירים אותו גם מבלי לדעת זאת באמת.

מה הקשר בין מערכות יחסים טובות לבין פרופילאות?  כיצד לעסוק בפרופילאות ביתית באופן המדוייק ביותר?  על כל אלה ועוד הרבה יותר, תוכלו לקרוא בספר.

הספר שופך אור על התחום הכי סודי שיש!!!

מקצוע הפרופילאי מוכר לכולנו, גם אם אנו לא מודעים לכך. למעשה, מקצוע זה מככב בסדרות הטלוויזיה האהובות כגון "חוק וסדר", "המפענחת" ו"“NCIS. כל אלה הן סדרות העוסקות בפענוח פשעים תוך היעזרות בפרופילאות פלילית. ד"ר דב ינאי, ממקימי מכון האבחון הידוע "אדם מילוא", הוא אחד הפרופילאים המבוקשים בארץ ובעולם, ובימים אלו הוא מוציא לאור ספר חדש השופך אור על מקצוע מרתק זה.

בספרו החדש "פרופילאות - מיומנו של פרופילאי", מספר ינאי כי "פרופילאי הוא בראש ובראשונה אדם. פרופילאי טוב יודע להבחין במנגנון המפעיל את האדם ולהכיר אותו היטב. פרופילאי הוא בעל מקצוע שמנתח אנשים ומבין בזירה מסוימת– פלילית, פוליטית או עסקית".בספר מסביר ינאי כי "כדי להכיר אדם אתה חייב קודם כל לזהות את הפצע שלו. כי הפצע מהעבר והשאיפה לעתיד הם שמפעילים את האדם".

לדבריו, ראשונה התפתחה הפרופילאות הפלילית ועד היום היא המוּכרת ביותר לציבור הרחב. למעשה, חברות אבחון והשמה משתמשות שנים רבות בפרופילאים. חברות אלה מגייסות פסיכולוגים ומכשירות אותם לצרכים שלהם, פרופילאיבספר מתואר כמומחה לאדם ולזירה. בתחום זה, מידע הוא הבסיס ליצירת הפרופיל. 

כיום כמעט לא יעלה על הדעת להתחיל קשר כלשהו, יהיה זה אישי או עסקי, מבלי שנערוך בירור ונלקט מידע על האדם או הגורם המעורב. "בנפש כולנו מסתתר פרופילאי, שמתעורר מתוך צורך טבעי לחוות מערכות יחסים מיטביות ומתוך רצון להימנע ככל האפשר מטעויות ובעיות".


פרופילאות מיומנו של פרופילאי מאת דר דב ינאי. כריכה קדמית. צילום יחצ

פרופילאי עסקי הוא אדם שמגיע לבצע הערכה בארגון. מי מזמין שירותי פרופילאי?  אוליגרכים, טייקונים, בעלי עסקים, רוכשי עסקים, משקיעים, משרדי עורכי דין העובדים עם בכירים במשק, רואי חשבון, יועצים כלכליים ופוליטיים, משרדי מיזוג ורכישות, חברות משפחתיות, מנכ"לים, בעלי חברות וכד'. 

"פרופילאות עסקית היא כלי יישומי שמסייע במיפוי דפוסי אישיות והתנהגות של הגורמים האנושיים בזירה העסקית, ובכך מאפשר ניבוי של תהליכי קבלת החלטות וקביעת מהלכים". ד"ר דב ינאי מאמין כי כל אדם שפועל בזירה מסוימת מותיר בה טביעת אצבע התנהגותית, המלמדת רבות על אישיותו, התנהגותו, ומערכות היחסים שהוא מנהל.

פרופילאות עסקית דורשת שליטה במגוון כישורים ויכולות. מי שבוחר לעסוק בפרופילאות עסקית צריך להבין מחשבים, אנשים ועסקים, הוא חייב להיות בעל יכולת להפעיל אנשי מקצוע בתחום הפסיכולוגיה לפי הצורך."איש עסקים מצליח הוא פרופילאי מצליח", מסביר ינאי. "אנשי עסקים קוראים את האדם העומד מולם ומבינים מיהו ומהו. איש עסקים טוב יודע לקרוא היטב את המפה האנושית כי עסקים עושים עם בני אדם.הספר מאפשר להכיר לעומק תחום מרתק זה באופן המחבר את הקוראים לתחום ומספק תובנות וכלים היכולים לשמש אותנו ביום-יום.

כיצד הגיע ד"ר דב ינאי לעסוק בתחום?  עם סיום הצבא החליט לשוט באונייה לאירופה– כך החל מסע של שלוש שנים ברחבי העולם, שהחל עם 300 דולר בכיס. הוא שהה בצרפת ובהולנד, שם שימש כרכז במחנות נוער ובמחנות קיץ. בהמשך נסע ברחבי אירופה בטרמפים - מגיברלטר ועד הכף הצפוני, מאירלנד, דרך גרמניה, יוגוסלביה וטורקיה. בשלב מסוים הוא התחזה למלח הולנדי ומצא עבודות באוניות, וכך הגיע לפקיסטן, הודו, סינגפור, קמבודיה ויפן. באותן שנים ביקר ינאי ב-50 ארצות, טיול שנחשב לטיול הראשון שמישהו עשה בארץ לאחר השירות הצבאי.

כאשר חזר ארצה החליט ינאי ללכת ללמוד מתמטיקה ופיזיקה, אך מהר מאוד עבר ללימודי פסיכולוגיה וכלכלה. בטיוליו הוא הכיר אנשים מרתקים ותרבויות מופלאות, דבר שהניע אותו להתעניין באדם בהקשר התרבותי שלו. כך בסופו של דבר הגיע ללימודי פסיכולוגיה, פילוסופיה וכלכלת ארצות מתפתחותולעיסוק בפרופילאות.

בשנת 2017 לקה ינאי בשבץ מוחי, אשר פגע באונה השמאלית של המוח. צד זה אחראי על החשיבה המסודרת, המתמטית, האקדמית והמתכננת, וינאי לא יכול היה עוד לכתוב. בעקבות השבץ הוא החל לחוות צורה אחרת של קיום, המבוססת על החלקים באישיות שלדבריו הם העושים אותנו עדיפים על מתחרינו. שנה וחצי לאחר מכן עשה ינאי את הבלתי יאומן - וכתב את ספרו החדש, היוצא בימים אלו לאור בהוצאת מדיה 10.

זהו ספר מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה  http://www.media-10.co.il/

מחיר מומלץ לצרכן: 89 שח
171 עמודים

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

הגלידה היפנית –אמריקאית שכובשת את העולם נוחתת בישראל Mochi ice cream

Mochi ice cream הינם כדורי גלידה במגוון טעמים מרעננים העטופים בדפי אורז דקיקים ומתוקים.

כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן ומספקים מענה למגוון רחב של צרכנים מכלל האוכלוסיות.
בגרסה הישראלית של מוצ'י הופחתה כמות הסוכר: 60 קלוריות ליחידה, ומוצר כשר לפסח.


גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ  

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ
עם ההשקה, נכנסת ויליפוד לתחום הגלידות בישראל וצופה הצלחה בבניית קטגוריה חדשנית בתחום והפיכת המותג מוצ'י ללהיט בישראל בדומה להצלחתו בעולם.

מהלך ההשקה יגובה בפעילות שיווקית חדשנית רחבת היקף בהשקעה של כ-3 מיליון₪, קמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים המובילים, פעילות ברשתות חברתיות, מקפיאים לנקודות המכירה, פעילות קד"מ בנקודות מכירה לצד טעימות, משחק רדיופוני נושא פרסים בתחנות הרדיו ועוד.

מהחברה נמסר כי הם  צופים החדרה קלה ומהירה של המותג לשוק הישראלי בשל העובדה כי הישראלים רבים אוהבים חדשנות בטעמים ובמוצרים מהעולם ובנוסף, שליטה בכמות הקלוריות שהם צורכים. 


גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ
מותג הגלידות היפני מוצ'י מעניק פתרון איכותי וטעים לקהילות גדולות כמו קהילת הטבעונים, חולי הצליאק ושומרי הכשרות (קינוח פרווה).

בנוסף לרשתות השיווק, החדרת המותג תיעשה גם לשוק המוסדי ויאפשר למסעדות אסייתיות, מלונות, חברות קייטרינג להציע ללקוחותיהם קינוח פרווה מרענן, איכותי וטעים.

חברת 'ויליפוד' מביאה לצרכן בישראל בשורת חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת ובמחיר הזהה למחירים בארה"ב.

Mochi ice cream יימכר ברשתות השיווק במחיר הכרות של אריזת 6 יחידות ברשתות השיווק 19.90 ₪

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!  
 

חברת אבלנץ' מציגה חדשנות פורצת דרך: ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות

חברת אבלנץ' משיקה קולקציית מוצרים ייחודים וחדשניים, פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגנים על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות.

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג

החומרים הפעילים במוצרים הכימים השונים חודרים אל עומק סיב השיערה ומשנים את המבנה הכימי שלהם. הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השיערה בזמן הטיפולים הכימיים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים.

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם בגוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער. 

המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיערמסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג
חומר מס' 1 בערכה למעצבי שיער הוא למעשה חלבון שהייחודיות שלו היא העמידות לסביבה בסיסית. החלבון יוצר שכבת הגנה על השיער ומאפשר להבהיר או להחליק אותו בביטחון מלא. בנוסף, המוצר מכיל פולימר שמגן גם הוא על השיער ועוד רכיבים ייחודיים החודרים אל עומק השיערה ושומרים עליה.

חומר מס' 2 מיועד לשימוש לאחר שטיפה. יש למרוח את החומר המכיל חומרי ריכוך והזנה ורכיבים כגון שמן ארגן, בטאין, ויטמין E וכן חומרים להחזרת רמת ה-PH של השיער ועור הקרקפת.
לאחר ששוטפים מהשיער את חומר מס' 2 יש למרוח את חומר מס' 3, אשר מבוסס על רכיב הממליס התורם לכיווץ הנקבוביות בעור הקרקפת, ניקוי השיער והסרת קשקשים.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג
חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג

אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת המהפך במספרות וסלוני היופי עצמם, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית ולכן השיקו גם מוצרים איכותיים להמשך טיפול מחוץ למספרה. הערכה לשימוש ביתי כוללת גם היא שני חומרים המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.

שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!  
 

יום שלישי, 19 במרץ 2019

"בלו סקיי" של אן רוז - רומן חדש, לוהט וחושני מתובל בהומור

עוד רומן לוהט, מרתק וסוחף מבית הוצאת יהלומים. 
הספר שלא יכולתי לעזוב,  שסחף אותי  כל הלילה עד לשעות הבוקר המוקדמות... עד שעיני נעצמו...

בלו סקיי של הסופרת אן רוז הוא רומן סוחף וקצבי המתובל בהומור שנון וברגש רב, אשר לוקח את הקורא אל תוך נבכי נשמתם של סקיי ורונה, אל הפחדים, אל החששות, אל התשוקות, ובעיקר אל אהבה חסרת מעצורים הנשפכת מבין הדפים.

שפתיו מרחפות מעל שפתיי נוגעות לא נוגעות.
"סקיי, בבקשה, אל תנשק אותי," אני לוחשת, פוחדת פחד מוות לפקוח את העיניים, מבועתת מהמחשבה על הפנים היפות והמיוסרות האלה.
"מצטער, רונה, אבל אני אמות אם לא אנשק אותך עכשיו."
בשנייה הבאה אני כבר אבודה, שפתיו הרכות נלחצות כנגד שפתיי, הנשיקה שלו מעמיקה, הוא מנשק אותי ברעב מתפרץ, זורק גיצים בדמי ומבעיר אותי מבפנים. אני מחזירה לו בתשוקה, שופכת אל תוך הנשיקה הזו את כל הכאב והגעגוע שחשתי בשבועות האחרונים, יודעת עמוק בתוכי שאם לא אעצור כאן, אפול מהצוק הגבוה שאליו טיפסתי.


בלו סקי של אן רוז. כריכה קדמית. צילום יחצ

בעקבות טראומה שחוותה בנערותה עוטה רונה על גופה שכבות של הגנה, ומבלי להתכוון גוזרת על עצמה חיים של בדידות. היא לעולם לא תחווה אהבה אמיתית ולא תאפשר לאף גבר להתקרב אליה.

אבל אז נכנס אל חייה תכול העיניים ומעיר בה את הצורך לאהבה שייחלה לה כל כך, אך לא העזה לחלום עליה. האם סקיילר גרין יצליח לנפץ את החומות? לקרוע בידיים חשופות את גדרות התיל אשר הצמיחו השנים סביב ליבה? האם הסודות של שניהם יקרבו אותם זה לזה או ישברו אותם לרסיסים?

מספר עמודים: 470
בהוצאת יהלומים
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום

השבוע נערך הכנס השנתי בישראל של חברת ניופאן יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל  שבו הציגה את החידושים למעבד המזון מג'ימיקס Magimix דגם 5200 פרימיום, וגם את מסחטת המיצים המתקדמת והבלנדר עם הפונקציות החדשות.

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא
אורח מיוחד בכנס שהציג בדרכו המיוחדת את הטכנולוגיות החדשות של שלושת המכשירים: השף פרדריק איבון, שהינו השף הבינלאומי של מותג Magimix משנת 1994. 

שף פרדריק  מציג את החידושים האחרונים במוצרי Magimix. צילום: נדיה היבא

במסגרת הכנס הציג השף פרדריק את החידושים האחרונים במוצרי Magimix למאות אנשי מכירות, שותפים עסקיים ואורחים נוספים.

בתקופה זו, שמאופיינת במגמה בה אנשים מקדישים יותר זמן למטבח ושמים דגש על הכנת מזון בריא ומזין ועל שליטה במרכיבים של המזון אותו הם אוכלים, ערכה את ניופאן את כנס מג'ימיקס אשר התמקד במוצר הדגל של Magimix- מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום,בתכונות וביכולות המוצר.

במסגרת זו, הדגים השף פרדריק איבון למשתתפי הכנס טכניקות ושיטות עבודה שישדרגו את הרגלי הבישול והאפייה במטבח הביתי.

התוצרים מהטכניקות החדשות במעבד המזון מגימיקס  דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

התוצרים מהטכניקות החדשות במעבד המזון מגימיקס  דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

התוצרים מהטכניקות החדשות במעבד המזון מגימיקס  דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

התוצרים מהטכניקות החדשות במעבד המזון מגימיקס  דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא
התוצרים מהטכניקות החדשות במעבד המזון מגימיקס  דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא
מעבד מזון Magimix דגם 5200 פרימיום הינו מעבד מזון מקצועי עם מנוע אינדוקציה תעשייתי 1,100 וואט, הנעה שקטה וישירה ללא תמסורות וללא רצועות. למעבד קערה פוליקרבונט בנפח 3.6 ליטר ומכסה עם פתח גדול במיוחד לפריסה וחיתוך ירקות ופירות שלמים. 

למעבד מיני מיכל 1.2 ליטר עם סכין נירוסטה דו להבית לקיצוץ דק של: פטרוזיליה, בצל, טחינת גרגרי חומוס והכנת כמויות מזון קטנות והינו מתאים במיוחד להכנת מחיות לילדים. 

בנוסף, למעבד מידי מיכל בנפח 2.6 ליטר, מותאם לעבודה עם הדיסקיות השונות וסכין נירוסטה דו להבית –להבים משוננים.

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: נדיה היבא

אביזר נוסף המגיע עם המעבד הוא אביזר הבלנדר מיקס - אביזר לערבול מקצועי והגדלת קיבולת העבודה עם נוזלים אביזר להכנת קוביות - מיוחד לקוביות סלטים וצ'יפסים.

מחיר מומלץ לצרכן: 2999 שקלים.

ניופאן מציגה חידושים למעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום: יחצ
מעבד המזון Magimix דגם 5200 פרימיום. צילום יחצ

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. מייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון HAIER, Magimix, KitchenAid, DeLonghi, , JBL, BOSE, TOSHIBA, Moulinex, Tefal, Indesit, Bauknecht, Harman/Kardon, GRUNDIG, Canon, Dirt Devil, VAX, Krups, Rowenta ועוד.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


יום ראשון, 17 במרץ 2019

מותג טיפוח השיער הבינלאומי ELVIVE משיק מוצר חדש בסדרה: CICA REPAIR קרם לחות טיפולי לשיקום השיער ללא שטיפה

מותג טיפוח השיער הבינלאומי ELVIVE מבית L'OREAL PARIS האהוב עלי במיוחד, מחדש את פורמולת הסדרהTOTAL REPAI R ומשיק מוצר חדש בסדרה: CICA REPAIR קרם לחות טיפולי לשיקום השיער - ללא שטיפה - בדיוק מה שאני צריכה לטיפול יומיומי כדי לשקם את השיער שלי.

לראשונה, פיתחו מעבדות לוריאל פריז את CICA REPAIR, קרם לחות לשיער פגום המסייע בבניית סיב השערה מחדש.

מכיל תמצית קלנדולה, צמח עתיק בעל תכונות מרככות, וסרמיד, הידוע כמסייע בשיקום שיער פגום וחיזוק סיב השערה. כמו כן, הקרם מטפל בקצוות מפוצלים.
לקבלת שיער רך, חזק וגולש.


פורמולה חדשה לסדרת TOTAL REPAIR  לוריאל פריז צילום יחצ חול  

יעילות מוכחת-CICA REPAIR מסייע לשקם עד שנה של נזקים לשיער!

קרם לחות רב שימושי:
🌸אופן השימוש על שיער לח: יש למרוח על כל השיער, לשיקום סיבי השיער.
🌸 לפני שימוש במייב ששיער: יש למרוח על האורכים והקצוות כדי לסייע בהגנה על השיער מפני החום.
🌸 לשיער פגום במיוחד: יש להשתמש על שיער יבש בסיום שגרת הטיפוח, לסיוע בשיקום וחיזוק קצוות                מפוצלים ולקבלת מראה שיער רך וגולש.

תכולת המוצר: 150 מ"ל
מחיר השקה 24.90 ₪, מחיר מומלץ 34.90 ₪


לוריאל פריז קרם שיער סיקה CICA REPAIR  מחיר השקה 24.90 שח ומחיר מומלץ 34.90שח 
צילום יחצ חול

פורמולה חדשה לסדרת TOTAL REPAIR– מומחית בשיקום שיער פגום ומעניקה טיפוח אינטנסיבי
סדרת המוצרים אשר מעניקים 5 יתרונות עבור שיער פגום:

🌸 עמידות*
🌸 בנייה מחדש*
🌸 ברק
🌸 חיוניות
🌸רכות

הפורמולה מכילה קלנדולה + סרמיד:
🌸 מסייעת בשיקום* - הפורמולה מועשרת בתמצית קלנדולה, צמח מרפא עתיק בעל תכונות מרככות,                    מסייעת בהחלקת פני שטח השערה.

🌸מסייעת בחיזוק* - הפורמולה מכילה סרמיד ומסייעת בשיקום שיער פגום ובחיזוק סיב השערה.

*מבוסס על מבחן אינסטרומנטלי לאחר שימוש בשמפו, מרכך וסרום בקרם מהסדרה.

הסדרה כוללת את המוצרים:

💦 שמפו משקם 550 מ"ל (מחיר מומלץ 17.90 ₪, מחיר מבצע להשקה 14.90 ₪)
💦 מרכך משקם 550 מ"ל (מחיר מומלץ 17.90 ₪, מחיר מבצע להשקה 14.90 ₪)
💦 שמפו+מרכך משקם 2 ב-1 550 מ"ל (מחיר מומלץ 17.90 ₪, מחיר מבצע להשקה 14.90 ₪)
💦 מסכה משקמת 300 מ"ל (מחיר מומלץ 34.90 ₪, מחיר מבצע להשקה 24.90 ₪)
💦 וקרם טיפולי לשיקום השיער 150 מ"ל (מחיר מומלץ 34.90 ₪, מחיר מבצע להשקה 24.90 ₪)


לוריאל פריז מסיכת שיער 200 מל המחיר 34.90 שח צלם מוטי פישביין 
שמפו ומרכך משקם 2 ב 1  מסדת טוטאל ריפל לוריאל פריז מחיר השקה 14.90 ומחיר מומלת לצרכן 17.90
צילום יחצ חול

ממני אליכם:  כדי לקבל תוצאות מקסימליות לשיער רך, נעים ולמראה בריא ומטופח - גם לבעלות תלתלים כמוני - ממליצה להשתמש בכל המוצרים בסדרה. ( לא לערבב בין מותגים שונים שיש לכם בבית).

את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשת סופר פארם והפרפומריות המובחרות
http://www.loreal-paris.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?! 
 


"הגן הקסום" - מתחם ילדים חדשני נפתח בקניון עופר סירקין פ"ת - הכניסה חופשית וללא תשלום

"הגן הקסום" - מתחם ילדים חדשני נפתח בקניון עופר סירקין פ"ת
מתחם חווייתי-אורקולי עם פעילויות יצירה מתחלפות מידי יום
הכניסה חופשית לקהל הרחב!


קניון עופר סירקין בפתח-תקווה, מקבוצת קניוני עופר,משיק השבוע הקרוב מתחם ילדים חדשני וייחודי, המיועד לילדים מגילאי שלוש עד גילאי עשר. מדובר במתחם אורקולי ייחודי ומושקע, שיפעל מידי יום ביומו, עם פעילויות יצירה מתחלפות, תחת השם: "הגן הקסום".

מתחם הילדים החדש, ממוקם בקומה השנייה בקניון, בלב רחבת המזון המהיר, משתרע על פני כ- 40 מ"ר ומציע 4 מוקדי יצירה אשר יתחלפו מידי יום ויציגו פעילויות יצירה עשירות ומגוונות, מידי יום בשעה 17:00 עד השעה 18.30.


מתחם הילדים החדש של קניון עופר סירקין פתח תקווה צילום אסף לוי
מתחם הילדים החדש של קניון עופר סירקין פתח תקווה צילום אסף לוי 

בשעות הפעילויות יופעל המתחם החדש ע"י מדריכה מקצועית אשר תדריך את הילדים ביצירות מגוונות עפ"י נושאים מתחלפים מידי יום. נושאי היצירה יתמקדו גם בחגים, מועדים, עונות השנה, אירועים משמעותיים וכו. הפעילות במתחם אינה כרוכה בתשלום.

מוקדי הפעילות יכללו ערכות שלחומרים שונים ומגוונים, כגון: בצק, צבעים ומכחולים, פלסטלינה, לוח מחיק, דבק ועוד. הורים וילדים שיגיעו שלא בשעות הפעילות, יוכלו לקבל ערכות יצירה ללא עלות באמצעות אפליקציית מיי עופר וליצור במתחם בכל זמן לאורך שעות היום.


מתחם הילדים החדש של קניון עופר סירקין פתח תקווה צילום אסף לוי 
מתחם הילדים החדש של קניון עופר סירקין פתח תקווה צילום אסף לוי 

לדברי אילנית גריוביץ-ברגר, מנכ"ל עופר סירקין: "במסגרת עשייתנו הרבה לשדרוג חוויית הלקוח בקניון, הקמנו מתחם חווייתי יוצא דופן ושונה בחוויה שהוא מציע, מתוקף העובדה שהוא יפעל לכל אורך השבוע. המתחם מושקע מאוד מבחינת תפאורה, אור ומוסיקה, ובכך מבטיח הנאה כלל חושית לילד, תוך הנאה מיצירה מתחלפת מיום ליום. אני אמונה שהפעילות תגרום למשפחות רבות מהעיר ומהאזור כולו לקפוץ לביקור לקניון שאף התחדש לאחרונה בחנויות לכל המשפחה".

ערכה: נדיה היבא
צילומים באישור שימוש היחצ

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר מגיב לנתוני הלמ"ס לגבי שוק הדיור

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר מגיב לנתוני הלמ"סלגבי שוק הדיור על כך שנרשמה עלייה של 22% בנובמבר עד ינואר

הסיבות המרכזיות שהביאו לעלייה הן: הבחירות שפתח,ירידה בהתחלות הבנייה,כניסת חוק המזומן,הגרעון בתקציב המדינה והמע"מ שצפוי לעלות ומחיר למשתכן.

השבוע פרסמה הלמ"ס את הנתונים לגבי שוק הדיור בחודשים האחרונים.על פי הפרסומים ישנה עלייה של 22% במכירת הדירות בחודשים שבין נובמבר 2018 לינואר 2019 לעומת שלושת החודשים שקדמו להם.


הדמיה פרוייקט השרון 22 קרדיט הדמיה אסף פרץ 

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית, מסביר שהסיבות שהובילו לעלייה במכירת הדירות בחודשים האחרונים,מגוונות וטמונות בעיקר בבחירות שבפתח שמלחיצות את האנשים המקדימים לרכוש דירות בטרם תתמנה ממשלה חדשה ושר אוצר חדש אולי עם אג'נדה לא ברורה בנדל"ן.כידוע תמיד בתקופת בחירות באופן היסטורי המחירים עולים וכמות המכירות גדלה בגלל הלא נודע.

סיבה נוספת טמונה בירידה הדראסטית בהתחלות הבנייה בקירוב של 20%. ע"פ נתוני הלמ"ס מה שמקטין את האלטרנטיבה לקונים וגורם להם להיכנס ללחץ במידה ולא ירכשו,סיבה שלישית קשורה בהכנסת חוק המזומן שהביאה לקוחות רבים להקדים רכישות גם מהארץ וגם לא מישראל רגע לפני שהחוק נכנס.

סיבה רביעית קשורה לגרעון בתקציב המדינה והעובדה שפרשנים שונים מעריכים כי מיד לאחר הבחירות הממשלה החדשה תהיה חייבת לעלות את המע"מ, דבר שיביא להתייקרות מידית של מספר אחוזים במחירי הדירות כי עליית המע"מ מייקרת לא רק באופן אוטומטי את הדירה בשיעור הנקוב אלא מייקרת את התשומות הנלוות וכמובן תכנית מחיר למשתכן שמחד מכניסה המון זוגות צעירים ומחוסרי דיור לשוק (גם כאלו שבעבר שכרו דירה) ומאידך מקטינה בצורה משמעותית את הדירות למשפרי דיור ומשקיעים שאינם יכולים להיכנס ולהיות זכאי התוכנית. מה גם שהמדינה שבבעלות 88% מהקרקעות בישראל מייעדת את כל הקרקעות שהיא משווקת רק לתוכנית זו בשנים האחרונות.


הפנטאוז מבחוץ בפרוייקט נקסט יפו קרדיט הדמיה טוטם 

הצטברות של כל הנתונים הללו הביאה לזינוק דרמטי בכמות המכירות והקטנת המלאי הקיים בשוק דבר שיביא להערכתי בחודשים הקרובים להתייקרות של לפחות 10% במחירי הדירות עד לסוף השנה הנוכחית.

ללא שינוי משמעותי של ההיצע בשוק, על מנת להתמודד עם כמות האוכלוסייה הגדלה,שיפור בתשתיות, הגדלה משמעותית של פרויקט התחדשות עירונית במרכזי הערים, הקטנת תקן החנייה והוזלה של מחירי

הדירות בעקבות כך,אנו נמשיך לראות עלייה במחירי הדיור שנה לאחר שנה לצערי למרות כל מאמצי הממשלה להוריד את מחירי הדירות בשוק.


נרשמה עליה במכירת דירות -  צילום סטודיו

אני חוזר ואומר בשנתיים האחרונות כי מחירי הדירות לא יפסיקו לעלות כל עוד האוכלוסייה בישראל
תמשיך לגדול (הקצב הגבוה ביותר מדינות OECD) וכל עוד המדינה לא תשחרר קרקעות בקצב של 100,000 יח' דיור לפחות בשנה.

שנת 2018 מסתיימת עם 47000 דירות בלבד שנבנו מרביתן לא באזור המרכז אלא בפריפריה במחיר למשתכן שמתאים רק לחלק קטן ומסוים באוכלוסייה. חייבים לעשות שינוי משמעותי בכדי להוזיל את מחירי הדיור בישראל וזה לא יעשה ברגע אלא במהלך מתמשך של לפחות עשור עד שהתוצאות תראיינהצריך לומר זאת בכנות ויושר לציבור.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...