Mochi ice cream הינם כדורי גלידה במגוון טעמים מרעננים העטופים בדפי אורז דקיקים ומתוקים.
כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן ומספקים מענה למגוון רחב של צרכנים מכלל האוכלוסיות.
בגרסה הישראלית של מוצ'י הופחתה כמות הסוכר: 60 קלוריות ליחידה, ומוצר כשר לפסח.
עם ההשקה, נכנסת ויליפוד לתחום הגלידות בישראל וצופה הצלחה בבניית קטגוריה חדשנית בתחום והפיכת המותג מוצ'י ללהיט בישראל בדומה להצלחתו בעולם.
מהלך ההשקה יגובה בפעילות שיווקית חדשנית רחבת היקף בהשקעה של כ-3 מיליון₪, קמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים המובילים, פעילות ברשתות חברתיות, מקפיאים לנקודות המכירה, פעילות קד"מ בנקודות מכירה לצד טעימות, משחק רדיופוני נושא פרסים בתחנות הרדיו ועוד.
מהחברה נמסר כי הם צופים החדרה קלה ומהירה של המותג לשוק הישראלי בשל העובדה כי הישראלים רבים אוהבים חדשנות בטעמים ובמוצרים מהעולם ובנוסף, שליטה בכמות הקלוריות שהם צורכים.
מותג הגלידות היפני מוצ'י מעניק פתרון איכותי וטעים לקהילות גדולות כמו קהילת הטבעונים, חולי הצליאק ושומרי הכשרות (קינוח פרווה).
בנוסף לרשתות השיווק, החדרת המותג תיעשה גם לשוק המוסדי ויאפשר למסעדות אסייתיות, מלונות, חברות קייטרינג להציע ללקוחותיהם קינוח פרווה מרענן, איכותי וטעים.
חברת 'ויליפוד' מביאה לצרכן בישראל בשורת חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת ובמחיר הזהה למחירים בארה"ב.
Mochi ice cream יימכר ברשתות השיווק במחיר הכרות של אריזת 6 יחידות ברשתות השיווק 19.90 ₪
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!
כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן ומספקים מענה למגוון רחב של צרכנים מכלל האוכלוסיות.
בגרסה הישראלית של מוצ'י הופחתה כמות הסוכר: 60 קלוריות ליחידה, ומוצר כשר לפסח.
גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח. צילום יחצ |
|
|
מהלך ההשקה יגובה בפעילות שיווקית חדשנית רחבת היקף בהשקעה של כ-3 מיליון₪, קמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים המובילים, פעילות ברשתות חברתיות, מקפיאים לנקודות המכירה, פעילות קד"מ בנקודות מכירה לצד טעימות, משחק רדיופוני נושא פרסים בתחנות הרדיו ועוד.
מהחברה נמסר כי הם צופים החדרה קלה ומהירה של המותג לשוק הישראלי בשל העובדה כי הישראלים רבים אוהבים חדשנות בטעמים ובמוצרים מהעולם ובנוסף, שליטה בכמות הקלוריות שהם צורכים.
|
|
בנוסף לרשתות השיווק, החדרת המותג תיעשה גם לשוק המוסדי ויאפשר למסעדות אסייתיות, מלונות, חברות קייטרינג להציע ללקוחותיהם קינוח פרווה מרענן, איכותי וטעים.
חברת 'ויליפוד' מביאה לצרכן בישראל בשורת חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת ובמחיר הזהה למחירים בארה"ב.
Mochi ice cream יימכר ברשתות השיווק במחיר הכרות של אריזת 6 יחידות ברשתות השיווק 19.90 ₪
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
עקבו אחרי גם באינסטגרם
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.