יום חמישי, 21 במרץ 2019

ספר חדש: "פרופילאות - מיומנו של פרופילאי" מאת ד"ר דב ינאי

ד"ר דב ינאי, אחד הפרופילאים המבוקשים בארץ ובעולם, הוציא לאור ספר חדש ובו הוא חושף בפני הקוראים תחום מרתק, שרבים האנשים המכירים אותו גם מבלי לדעת זאת באמת.

מה הקשר בין מערכות יחסים טובות לבין פרופילאות?  כיצד לעסוק בפרופילאות ביתית באופן המדוייק ביותר?  על כל אלה ועוד הרבה יותר, תוכלו לקרוא בספר.

הספר שופך אור על התחום הכי סודי שיש!!!

מקצוע הפרופילאי מוכר לכולנו, גם אם אנו לא מודעים לכך. למעשה, מקצוע זה מככב בסדרות הטלוויזיה האהובות כגון "חוק וסדר", "המפענחת" ו"“NCIS. כל אלה הן סדרות העוסקות בפענוח פשעים תוך היעזרות בפרופילאות פלילית. ד"ר דב ינאי, ממקימי מכון האבחון הידוע "אדם מילוא", הוא אחד הפרופילאים המבוקשים בארץ ובעולם, ובימים אלו הוא מוציא לאור ספר חדש השופך אור על מקצוע מרתק זה.

בספרו החדש "פרופילאות - מיומנו של פרופילאי", מספר ינאי כי "פרופילאי הוא בראש ובראשונה אדם. פרופילאי טוב יודע להבחין במנגנון המפעיל את האדם ולהכיר אותו היטב. פרופילאי הוא בעל מקצוע שמנתח אנשים ומבין בזירה מסוימת– פלילית, פוליטית או עסקית".בספר מסביר ינאי כי "כדי להכיר אדם אתה חייב קודם כל לזהות את הפצע שלו. כי הפצע מהעבר והשאיפה לעתיד הם שמפעילים את האדם".

לדבריו, ראשונה התפתחה הפרופילאות הפלילית ועד היום היא המוּכרת ביותר לציבור הרחב. למעשה, חברות אבחון והשמה משתמשות שנים רבות בפרופילאים. חברות אלה מגייסות פסיכולוגים ומכשירות אותם לצרכים שלהם, פרופילאיבספר מתואר כמומחה לאדם ולזירה. בתחום זה, מידע הוא הבסיס ליצירת הפרופיל. 

כיום כמעט לא יעלה על הדעת להתחיל קשר כלשהו, יהיה זה אישי או עסקי, מבלי שנערוך בירור ונלקט מידע על האדם או הגורם המעורב. "בנפש כולנו מסתתר פרופילאי, שמתעורר מתוך צורך טבעי לחוות מערכות יחסים מיטביות ומתוך רצון להימנע ככל האפשר מטעויות ובעיות".


פרופילאות מיומנו של פרופילאי מאת דר דב ינאי. כריכה קדמית. צילום יחצ

פרופילאי עסקי הוא אדם שמגיע לבצע הערכה בארגון. מי מזמין שירותי פרופילאי?  אוליגרכים, טייקונים, בעלי עסקים, רוכשי עסקים, משקיעים, משרדי עורכי דין העובדים עם בכירים במשק, רואי חשבון, יועצים כלכליים ופוליטיים, משרדי מיזוג ורכישות, חברות משפחתיות, מנכ"לים, בעלי חברות וכד'. 

"פרופילאות עסקית היא כלי יישומי שמסייע במיפוי דפוסי אישיות והתנהגות של הגורמים האנושיים בזירה העסקית, ובכך מאפשר ניבוי של תהליכי קבלת החלטות וקביעת מהלכים". ד"ר דב ינאי מאמין כי כל אדם שפועל בזירה מסוימת מותיר בה טביעת אצבע התנהגותית, המלמדת רבות על אישיותו, התנהגותו, ומערכות היחסים שהוא מנהל.

פרופילאות עסקית דורשת שליטה במגוון כישורים ויכולות. מי שבוחר לעסוק בפרופילאות עסקית צריך להבין מחשבים, אנשים ועסקים, הוא חייב להיות בעל יכולת להפעיל אנשי מקצוע בתחום הפסיכולוגיה לפי הצורך."איש עסקים מצליח הוא פרופילאי מצליח", מסביר ינאי. "אנשי עסקים קוראים את האדם העומד מולם ומבינים מיהו ומהו. איש עסקים טוב יודע לקרוא היטב את המפה האנושית כי עסקים עושים עם בני אדם.הספר מאפשר להכיר לעומק תחום מרתק זה באופן המחבר את הקוראים לתחום ומספק תובנות וכלים היכולים לשמש אותנו ביום-יום.

כיצד הגיע ד"ר דב ינאי לעסוק בתחום?  עם סיום הצבא החליט לשוט באונייה לאירופה– כך החל מסע של שלוש שנים ברחבי העולם, שהחל עם 300 דולר בכיס. הוא שהה בצרפת ובהולנד, שם שימש כרכז במחנות נוער ובמחנות קיץ. בהמשך נסע ברחבי אירופה בטרמפים - מגיברלטר ועד הכף הצפוני, מאירלנד, דרך גרמניה, יוגוסלביה וטורקיה. בשלב מסוים הוא התחזה למלח הולנדי ומצא עבודות באוניות, וכך הגיע לפקיסטן, הודו, סינגפור, קמבודיה ויפן. באותן שנים ביקר ינאי ב-50 ארצות, טיול שנחשב לטיול הראשון שמישהו עשה בארץ לאחר השירות הצבאי.

כאשר חזר ארצה החליט ינאי ללכת ללמוד מתמטיקה ופיזיקה, אך מהר מאוד עבר ללימודי פסיכולוגיה וכלכלה. בטיוליו הוא הכיר אנשים מרתקים ותרבויות מופלאות, דבר שהניע אותו להתעניין באדם בהקשר התרבותי שלו. כך בסופו של דבר הגיע ללימודי פסיכולוגיה, פילוסופיה וכלכלת ארצות מתפתחותולעיסוק בפרופילאות.

בשנת 2017 לקה ינאי בשבץ מוחי, אשר פגע באונה השמאלית של המוח. צד זה אחראי על החשיבה המסודרת, המתמטית, האקדמית והמתכננת, וינאי לא יכול היה עוד לכתוב. בעקבות השבץ הוא החל לחוות צורה אחרת של קיום, המבוססת על החלקים באישיות שלדבריו הם העושים אותנו עדיפים על מתחרינו. שנה וחצי לאחר מכן עשה ינאי את הבלתי יאומן - וכתב את ספרו החדש, היוצא בימים אלו לאור בהוצאת מדיה 10.

זהו ספר מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה  http://www.media-10.co.il/

מחיר מומלץ לצרכן: 89 שח
171 עמודים

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

הגלידה היפנית –אמריקאית שכובשת את העולם נוחתת בישראל Mochi ice cream

Mochi ice cream הינם כדורי גלידה במגוון טעמים מרעננים העטופים בדפי אורז דקיקים ומתוקים.

כדורי הגלידה הם פרווה, טבעוניים וללא גלוטן ומספקים מענה למגוון רחב של צרכנים מכלל האוכלוסיות.
בגרסה הישראלית של מוצ'י הופחתה כמות הסוכר: 60 קלוריות ליחידה, ומוצר כשר לפסח.


גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ  

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ
עם ההשקה, נכנסת ויליפוד לתחום הגלידות בישראל וצופה הצלחה בבניית קטגוריה חדשנית בתחום והפיכת המותג מוצ'י ללהיט בישראל בדומה להצלחתו בעולם.

מהלך ההשקה יגובה בפעילות שיווקית חדשנית רחבת היקף בהשקעה של כ-3 מיליון₪, קמפיין טלוויזיה שיעלה בערוצים המובילים, פעילות ברשתות חברתיות, מקפיאים לנקודות המכירה, פעילות קד"מ בנקודות מכירה לצד טעימות, משחק רדיופוני נושא פרסים בתחנות הרדיו ועוד.

מהחברה נמסר כי הם  צופים החדרה קלה ומהירה של המותג לשוק הישראלי בשל העובדה כי הישראלים רבים אוהבים חדשנות בטעמים ובמוצרים מהעולם ובנוסף, שליטה בכמות הקלוריות שהם צורכים. 


גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ

גלידה מוצ'י מבית וילי פוד. מחיר למארז 19.90 שח.  צילום יחצ
מותג הגלידות היפני מוצ'י מעניק פתרון איכותי וטעים לקהילות גדולות כמו קהילת הטבעונים, חולי הצליאק ושומרי הכשרות (קינוח פרווה).

בנוסף לרשתות השיווק, החדרת המותג תיעשה גם לשוק המוסדי ויאפשר למסעדות אסייתיות, מלונות, חברות קייטרינג להציע ללקוחותיהם קינוח פרווה מרענן, איכותי וטעים.

חברת 'ויליפוד' מביאה לצרכן בישראל בשורת חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת ובמחיר הזהה למחירים בארה"ב.

Mochi ice cream יימכר ברשתות השיווק במחיר הכרות של אריזת 6 יחידות ברשתות השיווק 19.90 ₪

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!  
 

חברת אבלנץ' מציגה חדשנות פורצת דרך: ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות

חברת אבלנץ' משיקה קולקציית מוצרים ייחודים וחדשניים, פרי מחקר ופיתוח מעמיקים, המגנים על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות.

ערכת המוצרים הייחודית של אבלנץ' מיועדת למעצבי שיער וספרים השואפים להגן על שיערן של הלקוחות בצורה מוחלטת והרמטית וכך גם למקסם את אפקט התהליכים הכימים השונים כמו צביעה, הבהרה וכו'.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג

החומרים הפעילים במוצרים הכימים השונים חודרים אל עומק סיב השיערה ומשנים את המבנה הכימי שלהם. הערכה החדשנית מציגה דרך ייחודית להגנה על סיב השיערה בזמן הטיפולים הכימיים ואף מאפשרת לשקם שיער פגום בעקבות טיפולים שונים קודמים.

היתרון המשמעותי של הערכה הוא האפשרות ליצור שכבת הגנה גם בגוונים בהירים מאוד וגם במהלך טיפולים שנחשבים אגרסיביים במיוחד לשיער. 

המוצר משנה את כללי המשחק בעולם עיצוב השיער בכך שהוא מאפשר לבעלי מקצוע בתחום להפסיק להימנע מטיפול בסוגי שיערמסוימים (כאלו שעד היום לא היו מסוגלים לעבור טיפולים אגרסיביים) ולהעניק טיפול מושלם לכלל הלקוחות.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג
חומר מס' 1 בערכה למעצבי שיער הוא למעשה חלבון שהייחודיות שלו היא העמידות לסביבה בסיסית. החלבון יוצר שכבת הגנה על השיער ומאפשר להבהיר או להחליק אותו בביטחון מלא. בנוסף, המוצר מכיל פולימר שמגן גם הוא על השיער ועוד רכיבים ייחודיים החודרים אל עומק השיערה ושומרים עליה.

חומר מס' 2 מיועד לשימוש לאחר שטיפה. יש למרוח את החומר המכיל חומרי ריכוך והזנה ורכיבים כגון שמן ארגן, בטאין, ויטמין E וכן חומרים להחזרת רמת ה-PH של השיער ועור הקרקפת.
לאחר ששוטפים מהשיער את חומר מס' 2 יש למרוח את חומר מס' 3, אשר מבוסס על רכיב הממליס התורם לכיווץ הנקבוביות בעור הקרקפת, ניקוי השיער והסרת קשקשים.


חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג
חברת אבלנץ' - ערכות מוצרים להגנה על השיער בזמן ביצוע פעולות כימיות. צילום  שי סבאג

אבלנץ' לא מסתפקים בהובלת המהפך במספרות וסלוני היופי עצמם, אלא שואפים להעניק ללקוחות טיפול מושלם גם בבית ולכן השיקו גם מוצרים איכותיים להמשך טיפול מחוץ למספרה. הערכה לשימוש ביתי כוללת גם היא שני חומרים המבוססים על בטאין סופח לחות, ויטמינים וחומרי הזנה לצד חלבון החודר לשכבת הקורטקס, מאזן את החומציות הטבעית שלה ומגן על השיער בכל חפיפה.

שימוש בחומרי אבלנץ' כחלק משגרת הטיפוח מהווה שדרוג של ממש והופך את השיער לבריא, רך וזוהר מתמיד. החברה חרטה על דגלה מצוינות בתחום השיער והביוטי ולכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות, בטיחותיים לשימוש ומהווים עליית מדרגה ביחס לטיפולים אחרים וקודמים בשוק טיפוח וטיפול השיער.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

עקבו אחרי גם באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
ובקבוצה : מה נשמע? מה חדש?!  
 

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...