יום שבת, 29 ביוני 2019

ניפתח מתחם נינג'ה לילדים בקניון עופר סירקין פ"ת

השבוע (1.7) יפתח בקניון עופר סירקין, מקבוצת עופר,מתחם אטרקטיבי לילדים:נינג'ה- NINJA TIME, שיפעל במהלך החופש הגדול.

קניון עופר סירקין מצטרף לשיגעון הנינג'ה ומביא בקיץ הקרוב את בשורת הנינג'ה והפעם לילדים: מסלול נינג'ה במתחם הקניון, הכולל מגוון מתקנים מאתגרים ומכשולים בדרגות קושי שונות.

מתחם הנינג'ה בקניון עופר סירקין מיועד לילדים בגילאי 4-12, הכולל שלושה מסלולים אתגריים שונים.

נינג'ה עופר סירקין צילום - (6) (Medium) . צילום יחצ

נינג'ה עופר סירקין צילום - (4) (Medium). צילום יחצ

המתחם בנוי ממסלול אתגרי, ממש כמו המסלול העולמי ובתוכו מתקני הנינג'ה האייקוניםכגון: סטפרים, רשתות ומתקני טיפוס, קורות, טבעות ומסלולי מכשולים מאתגרים ועוד..

אילנית גריוביץ– מנכ"לית קניון עופר סירקין: "מדובר במתחם חדשני וייחודי המעודד ילדים בפעילות גופנית, מוביל לשיפור המוטוריקה הגסה והעדינה ולהתנסות חיובית באתגרים. כל אלה תורמים כמובן להערכה העצמית של הילד ומחזקים את בטחונו העצמי."

נינג'ה עופר סירקין צילום - (1) (Medium) צילום יחצ

נינג'ה עופר סירקין צילום - (2) (Medium). צילום יחצ
המתחם פתוח חודשיים ברציפות, מידי יום, בין השעות:1-20.7.19 ימים א' – ה' בין השעות 16:00-19:00 כמו כן 21.7.19-31.8.19 ימים א' – ה' בין השעות 10:00-20:00ובבימי ו' בין השעות 15:00- 10:00 .

הכניסה למתחם בתשלום של 15 ₪ לסבב של כ-30 דקות.

כמו כן, הקניון יערוך במהלך החופש הגדול, מידי שלישי בשעה 17:00 סדרת הצגות ומופעים לאורך כל החופש הגדול, מבית היוצר "התיאטרון שלנו". ההצגות והמופעים הם חינם לקהל הרחב.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ
מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


על "סיליצאה בכמוסות" כבר שמעת?

על "סיליצאה בכמוסות" כבר שמעת? יופי השיער, הציפורניים והעור- מתחיל מבפנים...

לאחרונה שוב התגברה אצלי הנשירה, והציפורניים הפכו לחלשות ונשברות מהר... מסתבר שאת החיזוקים צריך לתת מבפנים. לא מספיק לחפוף את השיער עם תכשיר כזה או אחר, ולחיזוק הציפורנייים צריך הרבה יותר מקרם 3 פעמים ביום.

לאחרונה נחשפתי לתוסף מזון בשם סיליצאה בכמוסות, שמסתבר שעושות פלאים. אז התחלתי לקחת אותם, ועכשיו ממתינה לתוצאות.

חשוב שתדעו שמדובר בכמוסות צורן דו חמצני - הצורן הקרוי גם סיליקה (SiO2) הינו המינרל השכיח ביותר על פני האדמה השני לאחר החמצן. צורן בצורת חלקיקים מיניאטורים המסייעים בספיגתו המהירה בגוף תוך חדירה חלקה לכלי הדם. החלקיקים מעצימים את הפעילות התאית ומשפיעים ישירות ובאופן מיידי על חיוניותו של גופנו. למעשה, יעילותה של הסיליצאה גדולה עד פי 4 מכל מוצר אחר הנמצא בשוק.


סיליצאה בכמוסות (תוסף תזונה). צילום: נדיה היבא
מינרל זה חיוני לתפקוד מערכות הגוף השונות והבטחת תחזוקתן: מעודד חילוף חומרים ויצירה מחודשת של תאים, מעכב תהליך הזדקנות, משפר גמישות ומבנה של כלי דם ותפקוד רקמות חיבור.

מחקרים מעידים שלמינרל זה גם חוזקות בתחום האסתטיקה - כמשפיע על גמישות ומוצקות העור ותומך ביכולת שיקום התאים. מחזק את שורש השערה ותומך במראה שיער בריא יותר ושומר על מבנה וחוזק הציפורניים- בשל כך אני יותר מממליצה לכל אישה באשר היא ובכל גיל ליטול את הכמוסות - ובעיקר לנשים מבוגרות הלוא ידוע כי הקושי עימו אנו מתמודדים, הינו הירידה ההדרגתית ביכולת הגוף לספוג את מינרל הצורן עם הגיל - מינרל שהשפעתו נגזרת מכמותו היחסית בגוף.

במחקר שנערך באוניברסיטת המבורג - גרמניה, הוכיח כי שימוש קבוע בצורן בזמינות גבוהה לגוף, סייע בעלייה משמעותית בעובי השיער בסך 8% אחרי 3 חודשים ו 13%-אחרי 6 חודשים.

למטרה זו פיתחה חברת הובנר הגרמנית, את "סיליציאה" בכמוסות, קלות לבליעה ונוחות לנשיאה בתיק או בארנק, במינון קבוע וספיגה גבוהה, המשווקת בישראל על ידי מורז צמחי מרפא.

סיליצאה - הינו תוסף תזונה טבעי בכמוסות, על בסיס מינרל צורן טהור, הנספג פי 4 יותר מכל מוצר דומה אחר ומעניק מענה מוכח לבעיית הספיגה של המינרל בגוף.

את התוסף סיליצאה ניתן להשיג בכמוסות או בג'ל, ברשתות הפארם, טבע ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.

התוסף ללא חומרים משמרים. 


סיליצאה בכמוסות (תוסף תזונה). צילום: נדיה היבא
המחיר ל-30 כמוסות במינון לחודש ימים במחיר של 83.9 ש"ח.מחיר 90 כמוסות במינון לשלושה חודשי שימוש רצופים הוא 199.9 ש"ח.

המוצר בהכשר חתם סופר, פרווה.
לאחר הפתיחה מומלץ לשמור במקום יבש וקריר.

הכתוב אינו המלצה, יש להתייעץ עם איש מקצוע בכל נטילת תוסף תזונה.

רוצה ללמוד עוד- www.silicea.co.il

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם

Johnson&Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, יוצא במהלך מהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות הכולל חידוש של מוצרי Johnson's baby. 

במסגרת המהלך שמה ג׳ונסונס® את חווית ההורה במרכז, מעניקה פתרונות בריאותיים לתינוק ומתאימה את מוצריה לצרכי ההורים ובכך מחדשת ומשיקה מוצרים עם רכיבים משופרים ומציגה עיצוב מחדש לאריזות הסדרה.

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהינן 100% עדינות, ללא צבעים, פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר.

במסגרת המהלך, מושקת גם סדרה חדשה - ג׳ונסונס® מגע כותנה (JOHNSON’S® CottonTouchTM (אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. 

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
המוצרים פותחו במיוחד ע"מ להעצים את אפקט המגע העדין של ההורה ולשפר את חוויית יצירת הקשר עם התינוק . 

הסדרה פותחה בהשראה מבד הכותנה אשר אהוב כל כך בהיותו רך, נספג ואוורירי ולכן שילבו את הכותנה במוצרים, זאת על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת. 

הסדרה כוללת 3 מוצרים - ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה, ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף , ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה.

עוד כחלק מהמהלך המהפכני, המותג עבר שינוי משמעותי גם בנראות ובעיצוב שלו בכדי לספק סטנדרט גבוה יותר של פרקטיות. למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות לשימוש פונקציונלי ביד אחת.

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר כי : ״התחלנו במהלך המהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות מתוך מטרה של העצמת חווית ההורה והתפתחות בריאה יותר של התינוק. אנו מביאים בשורה להורים ולתינוקות ומציעים מוצרים חדשניים ואיכותיים עם רכיבים טבעיים, זאת מתוך השאיפה להמשיך ולהיות שותפים מלאים של ההורים בהתפתחות התינוק ולהמשיך להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר עבור תינוקם.״

סדרת מוצרי ג׳ונסונס® "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם. צילום יחצ

סדרת מוצרי התינוקות שח ג'ונסון כוללת:
סדרת מוצרי ג׳ונסונס® מגע כותנה ((JOHNSON’S® CottonTouchTM
👶 ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה– מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪
👶 ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף - מחיר מומלץ לצרכן –33 ₪
👶 ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה - מחיר מומלץ לצרכן –27 ₪


 ג'ונסונס® שמפו לתינוק 750 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪. צילום יחצ

ג'ונסונס® שמפו לתינוק 750 מ"ל –
מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪

ג'ונסונס® אל סבון לתינוק 750 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן 23 ₪. צילום יחצ


ג'ונסונס® אל סבון לתינוק 750 מ"ל –
מחיר מומלץ לצרכן –23 ₪

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם ורשתות התינוקות.

המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
המותג ג'ונסון בייבי מציג מהפכה וחדשנות בקטגוריית הטיפוח  ומשיק את "מגע כותנה" לתינוקות בני יומם
צילמה: נדיה היבא
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


המותג הקולינארי מאסטר שף משיק: מחית עגבניות איטלקיות PASSATA ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק בימים אלה מחית עגבניות איטלקיות (PASSATA). המוצר מצטרף לסדרת שימורי העגבניות האיטלקיות של המותג.

מחית העגבניות האיטלקיות מכילה 100% עגבניות איטלקיות שנקטפו מהשדה בשלהי חודש אוגוסט, שיא עונת העגבניות באיטליה, כאשר העגבניות אדומות, בשרניות ועסיסיות. תוך שעות ספורות הן נארזות בכדי לשמור על האיכות והטריות של העגבנייה. 


מחית עגבניות מאסטר שף. צילום יחצ
מאושר לשימוש בתמונוה ללא תמורה

המחית ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.
מומלצת במיוחד לרטבי עגבניות ולמרקים. חלקה במיוחד!

מחיר מוערך לצרכן: 11.90 ₪ ל-690 גרם בצנצנת.
כשרות: בד"צ בית יוסף.

ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


"עד שהגעת" - רומן חדש מאת סופרת רבי המכר סנדרה הבה

טיאנה פוקס גדלה במשפחה מיוחסת וכל מה שתמיד רצתה הוגש לה על מגש של כסף. ילדות מאושרת, משפחה חמה ואוהבת ועושר אדיר. היא גדלה וצמחה תחת כנפיו המגוננות של אביה, לתוך חברת הענק שבבעלות משפחתה כבר כמה דורות.

קודי היינס גדל במשפחה חסרת כול בגלל אכזריותו של הנרי פוקס, איל נדל"ן החולש על כל אזור החוף המזרחי של ארצות הברית. קודי מקדיש את ימיו כדי להתמודד ראש בראש מול פוקס ולנקום את השפלתו של אביו.

כשמיזם אדיר ממדים עומד על הפרק נאלצים טיאנה וקודי לשתף פעולה. הפרויקט יוצא לדרך וטיאנה, שרואה בו הזדמנות ליישר את ההדורים עם קודי, לא משערת שהוא רואה בכך הזדמנות אחרת - הזדמנות להשיב את כבודו של אביו ולרסק אחת ולתמיד את משפחת פוקס. בעיצומן של העבודות מגלה טיאנה את האמת על משפחתה ועל קשרי העבר הכואבים למשפחת היינס, ונאלצת להתמודד עם המחיר שהאמת הזו גובה ממנה.
מה קורה כשאירועי העבר, שלא היה לך בהם כל חלק, רודפים אותך ותובעים ממך לשלם מחיר עבור הסודות של כולם?

עד שהגעת- כריכה קדמית. צילום יחצ

עד שהגעת מאת סנדרה הבה, הוא רומן עכשווי על נקמה, על מאבק יום־יומי ועל הכוח להתרומם מהשפל ולהצליח. אבל כידוע, בדרך להצלחה יש בחירות ולא תמיד הן קלות. לפעמים הבחירות והמעשים שלנו פוגעים ביקרים לנו מכול, ואנחנו רק יכולים לקוות שלא מאוחר מדי לתקן.

ספריה הקודמים של סנדרה "עשי שאזכור", "עשי שאשכח"  ו"פיית'",  יצאו בהוצאת יהלומים, זכו להצלחה רבה וכיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים.

כריכה רכה
מספר עמודים : 373
הוצאת יהלומים
שנת הוצאה 2019
ז’אנר: רומן עכשווי, רומן רומנטי, רומן מתח
מחיר מומלץ לצרכן : 98 ₪

להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


"אשף המשא ומתן" - דרוש: בולם זעזועים אישי - רומן אירוטי של אייברי פלין

הוא משחק רק כדי לנצח...

סויר קרלייל, מיליארדר שמכור לעבודה אולי התבדח כשאמר שהוא זקוק לבולם זעזועים שירחיק ממנו את אמו, אשר שקועה באופן אובססיבי בפרויקט שמטרתו לחתן אותו, אבל הוא בהחלט לא היה צריך חדר המתנה מלא במועמדים שיסיחו את דעתו עוד יותר.

אך כשמועמדת סקסית לתפקיד מצליחה לסלק ממשרדו את אימא שלו, ואת נשות החברה הגבוהה שהשתרכו שבעקבותיה, סויר רואה את הגאונות שבתוכנית הזו . ואת האישה . למעשה נראה שגברת קלובר לי זוכה בקידום המהיר בהיסטוריה, מבולמת זעזועים לארוסה פיקטיבית.

והבחורה הזו, בעלת הרוח החופשית, אולי נראית כמו קרן אור או קשת בענן, אבל היא מנהלת משא ומתן כמו כלב פיטבול. לפני שסויר מבין בכלל לאן הוא נכנס, הוא מסכים לוותר על עיסוקיו האישיים כדי להתאים את עצמו לדרישותיה המוזרות של קלובר.
כן, היא בטוח עובדת עליו. מזל שהיא מציבה תנאי שאינו נתון למשא ומתן – שישה שבועות בלבד והיא תסתלק מחייו...  

אשף_משא_ומתן_עטיפה_קדמית. צילום יחצ

..."סויר הנהן והחל להתקדם לעברה, כשרגליו הארוכות גומעות את המרחק שביניהם. "א-הה." מבטו עדיין היה מקובע עליה, והבעתו אמרה הכול. נתיחת הגופה, או משהו יותר גרוע.
היא בלעה בקושי את הגוש בגרונה. הצליל הדהד במשרד, וקלובר קלטה כרגע שהוא נעשה שקט מאוד. אפילו אמארה הפסיקה להקליד ונעצה מבט בקלובר, כאילו היא ארנבת שלכודה בפינה ועומדת למות."

כריכה רכה
264 עמודים
הוצאת ספר לכל
שנת הוצאה 2019
מחיר מומלץ לצרכן:  98 ש״ח

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

חב' שטראוס מים משיקה מהדורת צבעים מיוחדת לקיץ לברי המים

חב' שטראוס מים (תמי4) משיקה בימים אלה מהדורת צבעים מיוחדת לקיץ מסדרת ברי המים תמי4 Primo ותמי 4 Primo Connect.

מהדורת הצבעים החדשה הינה בצבעי המים וכוללת 4 גוונים של כחול: כחול נייבי, טורקיז, כחול רקיע ותכלת.

מהדורת צבעי המים לזמן מוגבל ובמלאי מוגבל.

תמי  4 בצבעי מים מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
צילום יחצ

מחב' שטראוס מים נמסר שמהדורת הצבעים המיוחדת הושקה מתוך הבנה שאחד הפרמטרים החשובים ללקוחות בעת בחירת בר מים הינו נושא הצבע.

מחקר שבוצע ע"י "חב' שטראוס מים" קובע ל-90% ישראלים שרוכשים בר מים, חשוב להם שצבע הבר ישתלב בעיצוב המטבח, ו-80% מהישראלים ציינו שצבע בר המים מהווה שיקול חשוב בעת רכישת בר מים מסוננים.

שתו הרבה מים!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילום באישור שימוש היחצ


תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

"הנוכל האמריקאי" מאת עינת פרידמן

 הספר הנוכל האמריקאי מאת עינת פרידמן, שיצא לאור ביוני 2025 בהוצאת ביתן, הוא רומן עכשווי המתאר את סיפורה של אישה ישראלית שנפלה קורבן לנוכלות ...