יום חמישי, 6 ביוני 2024

אופנה ואוכל לקראת חג השבועות SERVED WITH STYLE

לרגל חג השבועות יעלה השבוע קמפיין חדש של בית האופנה GOLBARY בכיכובה של מנחת טלוויזיה והפרזנטורית של המותג, אילנית לוי, שלצידה יככבו נבחרת של משפיעניות אוכל מובילות, שנבחרו בקפידה: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן. 

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקלים תחת הסיסמא: SERVED WITH STYLE והוא כולל מסע פרסום דיגיטלי, פרסום בנקודות המכירה ובפלטפורמת הכנסים הדיגטלים של המותג גולברי: אינסטגרם, פייסבוק וטיק טוק.

קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל


קמפיין שבועות של גולברי צילום: שי יחזקאל
הקמפיין החדש יחשוף שולחן חגיגי בו ואת כל אחת מכוכבות הרשת יוצרת את המנה המיוחדת שלה לחג הביכורים. כמו כן כל אחת מהמשתתפות לבושה בלוק לבן וחגיגי במיוחד לשבועות, עפ"י בחירתה מקולקציית קיץ 2024 של גולברי. 

במסגר הקמפיין, בית האופנה גולברי יאגד את כל המתכונים של המנות שיוצגו בקמפיין על ידי הכוכבות, במטרה שהצרכניות יוכלו להשתמש במתוכנים לחג.

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל

קמפיין שבועות של גולברי עם הפרזנטורית המותג אילנית לוי.
צילום: שי יחזקאל
לדברי אורלי פרנקו גולברי, סמנכ"ל השיווק של גולברי: "כבית אופנה מוביל אנו תמיד מחפשים מקורות חדשים להשראה, אם בעבר מצאנו את ההשראות שלנו בשיתוף פעולה עם אמנים, מוזיקאים, ומעצבים מובילים, הפעם מצאנו את החיבור לנשים חזקות בתחום הקולינריה. ידוע שהישראליות אוהבות מאוד אופנה ואוכל, אז החלטנו לשלב את שתי האהבות וליצור לחג השבועות קמפיין מפתיע, שימושי, מעניין ומלא בתוכן". 

בית האופנה גולברי, נמצא בבעלות דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה נ-80 סניפים ברחבי הארץ.

קרדיט לצילומים: שי יחזקאל - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"אנדרטה בתנועה" מופע ייחודי של היוצרת והמטפלת רוני ברנדשטטר

כולנו עדין תחת ההשפעה של אירועי אוקטובר הקשים הבלתי נשכחים שהיינו עדים להם. יש כאלו שהרגישו צורך להנציח את האירועים הקשים וכתבו שירים ולחנים...