יום ראשון, 31 במרץ 2024

יוצאים מהקור ומטפחים את העור

ימי החורף נותרו ספורים ועונת האביב החמימה קרבה. זו מביאה עימה ימי בילוי מרובים יותר בחוץ, מפגשים עם חברים וכמובן אירועים. זהו הזמן הנכון להשיל את קהות העונה הקרה החולפת ולאמץ עור רענן וזוהר. 

כשם שהטבע עובר התחדשות, כך אנו יכולים להכין את העור באמצעות שגרת טיפוח מותאמת למזג האוויר, שכוללת תיקון נזקי החורף והחזרת החיוניות והזוהר. התייעצנו עם אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועי הישראלי - בינלאומי מעבדות היקארי וקיבלנו טיפים ורכיבים מומלצים שכדאי לאמץ לשיגרה בתקופה הקרובה.

מחדשים את העור- פילינג אלפא הידרוקסי עם חומצה היאלרונית לעור הפנים מבית אלונה שכטר,
299 שח, להשיג ב- www.alonashechter.com, אורי גרון 

פילינג עדין: הבסיס להתחדשות

אחרי חודשים רבים של חשיפה לרוחות קרות בחוץ ולחימום מלאכותי בין כותלי המשרד והבית, על עור הפנים הצטברו שכבות של תאים מתים, מה שמוביל למראה חסר ברק. פילינג עדין הוא אבן היסוד של כל משטר טיפוח אביבי. שילוב הפילינג מגיע לאחר ניקוי פנים יסודי בשגרת הטיפוח. תפקידו העיקרי הוא להסיר תאים מתים ולהאיץ גדילתם של תאים חדשים. 

פילינג כימי המכיל חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות (AHAs ו-BHAs), כגון חומצה גליקולית או חומצה סליצילית, ימיס ביעילות תאי עור מתים מבלי לגרום לגירוי. שילוב פילינג עדין בשגרה פעמיים עד שלוש בשבוע, במיוחד בזמן שהשמש עדיין לא בשיא עוצמתה, יכול לחשוף עור חלק ובהיר יותר ואף להכין אותו לספיגת חומרים פעילים בשלבים הטיפוח הבאים בצורה יעילה יותר. 

יש לזכור כי שכבות עור חדשות הן רגישות יותר ולכן לאחר ביצוע פילינג חשוב על אחת כמה וכמה לזכור למרוח ולחדש תכשירי הגנה מהשמש בעקביות.

מיסט לחותי - מי אנטי אייג'ינג מרעננים לעור רענן וזוהר במהלך היום והגנה מפני נזקי סביבה
מבית מעבדות היקארי,  
178 שח,
 להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום מעבדות 

אנטי אוקסידנטים- קרם VIT INFUSION CREAM המכיל 45 חומרים פעילים לשיקום העור
מבית מעבדות היקארי, 238 שח ל-30 מל,
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, צילום מעבדות היקארי 
Night Expert Cream- קרם לילה אינטנסיבי להזנה, חידוש ותיקון המאיץ ייצור קולגן
מבית מעבדות היקארי, 318 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום היקארי 
מוסיפים לחות- קרם לחות והזנה ליום עם 20SPF המכיל תמצית קמבוצה, חמאת שיאה וחומצה היאלורונית
249 ש"ח, מבית המותג REBORN להשיג ב- www.Reboen.co.il, סטודיו MIVAMI

ליחוח, הזנה וחידוש
כשהטמפרטורות עולות ורמות הלחות משתנות, שמירה על רמות לחות אופטימליות הופכת חיונית ביותר לשמירה על עור פנים בריא. מעבר לתכשירי לחות קלים יותר על בסיס מים יכול למנוע שמנוניות עודפת תוך מתן לחות חיונית לעור יבש. רצוי להשתמש בתכשירים המכילים פורמולות העשירות בחומצה היאלורונית, מרכיב עוצמתי בעל תפקיד חשוב בכל הקשור לאגירה ושמירה על לחות בתאים, שיתרום לעור קורן וגמיש.

טיפ: רענון תוך כדי תנועה
החזקת מיסט לחות בהישג יד, היא דרך מצוינת לחדש את רמות הלחות ולהמריץ את העור ביתר קלות לאורך שעות היום ומבלי להרוס את האיפור. בחרי בתכשירים המועשרים בתמציות בוטניות או בחומרי לחות כמו גליצרין או אלוורה, שיכולים להחיות באופן מיידי עור עייף, מיובש ולהקנות גימור זוהר. זריקת הלחות המהירה יכולה בנוסף לעזור לקבע את האיפור, להילחם בהשפעות הייבוש של מיזוג אוויר ולהבטיח שעור הפנים יישאר רענן.

נוגדי חמצון: נלחמים בגורמי לחץ סביבתיים
האביב מביא עימו שפע של גורמי לחץ סביבתיים, מזיהום ועד אבק, שעלולים לפגוע בבריאות העור ומראהו. נוגדי חמצון בתכשירי קוסמטיקה ממלאים תפקיד מכריע בניטרול רדיקלים חופשיים והגנה מפני נזקי חמצון, מה שהופך אותם לחיוניים בשגרת טיפוח העור. רצוי לשלב סרום המכיל רכיבי נוגדי חמצון, כדוגמת ויטמין E, ויטמין C, תמצית תה ירוק או רזברטרול כדי לחזק את ההגנה הטבעית של העור השפעות סביבתיות. אלו לא רק יגנו על עור מפגיעה, אלא זה גם יקדמו גוון אחיד יותר וזוהר צעיר.
הגנה מהשמש גם באיפור- מייק אפ נוזלי וקליל עם מקדם הגנה 20SPF מהשמש
מבית מאלו ווילז לדיל קוסמטיקס,
215 שח, להשיג בדיל קוסמטיקס, יחצ חול 

הגנה מהשמש גם לשפתיים שפתונים טבעוניים מבית GOLDEN ROSE
עם מקדם הגנה 15SPF המועשרים בחומצה היאלורונית,
59.90 שח, להשיג בדיל קוסמטיקס www.dealcosmetics.co.il,יחצ חול. 
הגנה מהשמש- קדם הגנה אנטי אייג'ינג 50SPF מבית מעבדות היקארי, 130 שח,
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, www.Hikari.co.il, צילום מעבדות היקארי
הגנה מפני השמש
בוא האביב והימים השמשיים המבורכים מגיעים בד בבד עם עוצמה מוגברת של קרינת UV, המחייבת משטר הגנה כדי לשמור על העור מפני הזדקנות מוקדמת ונזקי שמש, כמו כוויות ופיגמנטציה. מריחת קרם אומנם מהווה שלב אחרון בסדר פעולות הטיפוח בשגרה היומית, אך ראשון בחשיבותו. 

אם בעונה הקרה היו שהסתפקו במקדמי הגנה של SPF15, הרי שבאביב יש להצטייד בתכשיר בעל פורמולה רחבת טווח עם מקדם הגנה של 30 ומעלה. מעבר לאזור הפנים יש למרוח את קרם ההגנה על כל האזורים החשופים, כגון הצוואר, המחשוף והידיים. ניתן לשלב סרומים עשירים בנוגדי חמצון או קרמי לחות המכילים ויטמין C או ניאצינמיד, שיכולים לספק הגנה נוספת מפני רדיקלים חופשיים הנוצרים מחשיפה ל-UV, ולשמור על עור צעיר וזוהר.

אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי- בינלאומי מעבדות היקארי,
צילום: יחצ
לא לשכוח: הזנה מתחילה מבפנים
בנוסף למשטר טיפוח נכון, תמיכה בבריאות העור מבפנים חיונית להשגת גוון זוהר. בימים המתחממים חשוב לשתות כמות מספקת של מים מדי יום, תוך שאיפה לשמונה כוסות ביום לפחות. כמו כן, לשלב מגוון רחב של פירות, ירקות ומזונות עשירים באומגה 3 בתזונה כדי לספק לגוף רכיבים תזונתיים חיוניים המקדמים וחשובים לא פחות לגמישות וזוהר העור. נוסף על כך, יש לשמור על כמות שעות שינה מספקת, שכן גם היא חיונית לתיקון והתחדשות התא.

את הטיפים במאמר כתבה אור פוקס, בעלים ומדריכה ראשית במותג הקוסמטיקה מעבדות היקארי
www.hikari.co.il

קרדיט לצילומים: אורי גרון, מעבדות היקארי, סטודיו MIVAMI, מאלו ווילז -יח"צ חו"ל,
GOLDEN ROSE - יח"צ חו"ל - אישור השימוש בתמונות ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...