יום שבת, 20 בינואר 2024

מותג האופנה lee cooper משיק קולקציית דנים רחבה לחורף 2024

הג'ינס, הפריט האייקוני והניצחי, שהפך כבר מזמן למצרך בסיסי בכל מלתחה ושאי אפשר בלעדיו בשעות הבוקר לעבודה, בצהרים ומתאים גם לשעות הערב, ונחשב מאז ומתמיד כפריט הכי שימושי, שמתאים כמעט לכל לוק.

מותג האופנה לי קופר משיק לעונה הקרה מגוון רחב של דנים עם פריטים על זמניים שמתאימים לכל שעות היום וסוגרים פינה לכל יציאה. הדנים של לי קופר מתאפיינים בשילוב פונקציונאליות ואופנתיות וכוללים סגנונות שונים: מג'ינסים לעבודה, לשעות היום וגם לבילוי בערב או לכל יציאה.

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 
לי קופר טופ 199.9 מחיר מכנס גינס 249.90 שח צלם דניאל אטיאס 
בקולקציה החדשה מציע המותג לי קופר אוסף של ג'ינסים עם מידות וגזרות מדויקות, ממכנסי סקיני עד אוברסייז, מג'קטים ליום יום בהירים ומשופשפים ועד גקטים במראה "מחוייט" כהה לערב, חולצות ג'ינס מכופתרות המתאימות גם לעבודה, שמלות ומחוכים המשלבים חיתוכים אול אובר, מעילים מג'ינס בשילוב פרווה ואפקטים כמו שטיפות, צבעים והדפסים שונים, שמלות גינס קלאסיות ועוד.

הרעיון המרכזי של קולקציית הדנים של לי קופר היא יצירת דגמים נוחים ליום יום בסגנונות שונים, לצד פריטים מיוחדיים לערב כמו מחוך גי'נס וטופים דנים שחורים למראה סקסי ונועז. עוד ניתן למצוא בקולקציה חולצות ג'ינס קלאסיות בכחול דיו, ז'קטים בגזרות וצבעים שונים, מגוון נרחב של צבעוניות .

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר 

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר

קולקציית הדנים החדשה חורף 2024 לי קופר צילום שי תמיר
מחירי ג'נסים בלי קופר:
מחוך – החל מ 199 ₪
חולצות גינס החל מ – 229 ₪
ג'קטים מגינס החל מ –299 ₪
מכנסי ג'ינס החל מ –199 ₪

קרדיט לצילומים:  שי תמיר/ דניאל אטיאס - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה

גאווה ישראלית קרוב למאה שנה - חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ו...