יום שבת, 20 בינואר 2024

כסף כן גדל על העצים!

כולנו רוצים בטחון כלכלי, ושהכסף שלנו יעבוד בשבילנו. תכירו את עומר מויאל, money mentor, המאמן לחופש כלכלי ומלווה משקיעים, שיעזור לכם לצאת מהמרוץ אחרי הכסף!!!

למרות הימים הלחוצים, הריצות והסידורים בהם אני נמצאת לאחרונה וזאת לקראת חתונתה של בתי, נסעתי לתל אביב לשמוע את ההרצאה של עומר מויאל שהוא MONEY MENTOR, שסיפר בניגוד לכל הדעות והמוסכמות כיצד כסף כן גדל על העצים!

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא
חייבת לציין שהנושא מאוד סקרן ועניין אותי, (בטוחה שהוא יעניין כל אחד ואחת בכל גיל) ולכן הגעתי להרצאה עם ראש פתוח לקבל רעיונות ומידע בנושא. 

במתחם אסתטי, מקסים ונאה ה-ROOF TOP שבשדרות רוטשילד בת"א, באווירה נעימה ונינוחה ועם כוס קפה חם, עומר היה בהרצאתו מעורר עניין, שוטף בדבריו, ענה על שאלות וניכר שהוא בעל ידע רב בנושא וגם מאוד משכנע שכסף כן גדל על העצים.

עומר מויאל, בן 39, הבין אחרי סמסטר אחד בלבד בחוג לכלכלה, שכסף נשען על פסיכולוגיה, ואי אפשר להבין את האחד ללא השני ולכן החליט להתמקד בפסיכולוגיה של הכלכלה מתוך אמונה שהרבה פעולות כלכליות ועסקיות שאנחנו עושים – הן תוצאה של רגש, ולרוב, הרגש מפריע לקבלת החלטות רציונאליות וכלכליות.

זאת הסיבה, לדברי מויאל, שצריך לדעת לנהל את הרגש גם במשא ומתן, גם בעסקים וגם בבחינת השקעות.

צילום: נדיה היבא

עומר מויאל וספרו "מעובד שכיר למשקיע בכיר". צילום: נדיה היבא
המסלול המקצועי של מויאל קיבל תפנית דווקא בתקופת הקורונה. עומר הכיר המון אנשים מבוססים שלא ראו תועלת בעולם ההשקעות מכיוון שלא רצו "לסכן את כספם", אבל אז, הקורונה, טרפה את הקלפים. המון עסקים נסגרו, והרבה אנשים מצאו את עצמם מפוטרים, וכך החלו תהליכים של הידרדרות כלכלית בגלל אותה תלות בתלוש המשכורת.

לדברי מויאל: "משפטים כמו: "אחר-כך", "אין לי זמן לזה עכשיו", "אני לא מבין בזה", מונעות מאתנו להפסיק לפחד מסוף החודש, ולהתחיל לנהל את עצמנו בצורה נכונה".

מלווה ההשקעות וה-money mentor עומר מויאל מסביר מהם המיתוסים שעוצרים אותנו מלייצר מקורות הכנסה נוספים (רמז: הכל מתחיל בשינוי תפיסות מוטעות)

מיתוס ראשון: כדי להתגבר על המינוס חייבים לצמצם בהוצאות.

מיתוס שני: אם יש לי משכורת גבוהה אני לא צריך לדאוג להכנסה נוספת.

מיתוס שלישי: כדי להשקיע נכון צריך להבין בכלכלה, בנדל״ן ובשוק ההון.

מיתוס רביעי: השקעות זה תחום הפכפך, עדיף לשמור את הכסף בחיסכון בטוח ויציב.

מיתוס חמישי: מי שרוצה להיכנס לתחום ההשקעות צריך לעזוב הכל ולעסוק רק בזה.

עומר מויאל. קרדיט לצילום: מיכל קושרוב
מויאל מסביר: "הקו המנחה שלי הוא ללכת נגד הזרם", סטטיסטית הרוב לא נמצא במשקל תקין, לא מרוצה ממקום העבודה והזוגיות, ולא נמצא בחופש כלכלי. לכן, אם כולם שמים את הכסף בבנק מתוך הרגשה ששם הוא בטוח, אני אומר – רק לא בבנק. בבנק הכסף שלכם שוכב סתם בלי לייצר לכם רווח, בזמן שהבנק עצמו משקיע את הכסף שלכם. תחשבו על זה שכל יום שהכסף שלכם בבנק – אתם מפסידים כסף".

עומר התחיל ללוות באופן אישי, אנשים שמבקשים לעצמם ביטחון כלכלי, בין היתר על ידי שינוי התפיסה לגבי הכסף, הורדת אמונות מגבילות, שבירת מיתוסים שמונעים מהם להשקיע או להשתמש נכון בכסף – ואז החל להנחות כל אחד באופן אישי מה הדרך הנכונה עבורו להגיע ליעדים הכלכליים שלו.

"לכל אחד יכול להיות עץ שגדל עליו כסף – רק אם ידע איך להשקות אותו נכון"

עומר מויאל בהרצאתו "כסף כן גדל על העצים". צילום: נדיה היבא
היום השליחות של עומר, היא לעזור לאלו שלא יודעים איך – להראות שיש דרך. שאפשר לשנות את המאזן, ובמקום לעבוד כל החיים בשביל הכסף שלנו – הכסף שלנו יכול לעבוד בשבילנו!

לדברי מויאל, ספרו הראשון "מעובד שכיר למשקיע בכיר", מספק קודם כל "חיווט מחדש של המוח" – שינוי התפיסות השגויות שהתקבעו בקרב כל אחד מאיתנו במהלך החיים בתחום הכסף וההשקעות , ומסביר צעד אחרי צעד, על גבי "מפת דרכים" של ממש, מה צריך לעשות כדי לייצר ביטחון כלכלי.

"להרוויח כסף זו עבודה קשה – אבל לנהל כסף כך שהוא יעבוד בשבילכם – זו מומחיות."

עומר מויאל בהרצאתו "כסף כן גדל העצים". צילום: נדיה היבא
תחומי הפעילות של עומר מויאל:
שותף בחברת השקעות  Climax capital
מנהל קרן השקעות Exito
בעלים של חברת בנייה ונדל"ן Moyal Tower
מנהל קבוצת Money Mentor מומחים לצמיחה פיננסית
פרשן השקעות ערוץ 13/14
כותב במגזינים: דה מרקר, Time Out, את ועוד
מסייע בגיוס הון לעסקים, קרנות, וסטארט אפים
מרצה, סופר, יזם ומוביל ישראלים לחופש כלכלי


לעמוד האינסטגרם  https://www.instagram.com/omer.moy/
לאתר הבית של עומר מויאל ולקביעת פגישה  https://planyourfreedom.site/

קרדיט לצילומים: מיכל קושרוב- השימוש בתמונה ללא תמורה, נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...