יום רביעי, 4 באוקטובר 2023

"ליפסקי" משיקה ליין של פריטים מעוצבים לחדרי השירותים והאמבט

לקראת תקופת החגים אני תמיד נוהגת להתחדש בפריטים שונים לבית, כי זה נותן תחושת התחדשות וחגיגיות. פעם זה במצעים חדשים ואלגנטיים, לפעמים במגבות רכות ונעימות, לעיתים בסט סירים חדש מקולקצייה עכשווית, וגם מתחדשת בכריות נוי לסלון. הפעם ראיתי באחת החנויות את הליין המעוצב להפליא של פריטי אמבטיה והשירותים של חברת "ליפסקי" הידועה, ומיד החלטתי במה אני מתחדשת הפעם.

"ליפסקי" משיקה ליין של פריטים מעוצבים לחדרי השירותים והאמבט. צילום: דיזיין אנד שוט
חברת "ליפסקי" הישראלית משיקה בימים אלה ליין פריטים מעוצב לחדרי השירותים והאמבט, במראה ארוג ואלגנטי. ליין המוצרים, תוצרת כחול לבן, כולל בשלב ראשון את מברשת הקסם המקורית ופח אשפה. המוצרים עשויים מפוליפרופילן שהינו חומר פלסטי קשיח, עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי ולתחזוקה.

חברת "ליפסקי" מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה, סינטציה ומוצרי אמבט מעוצבים.

מברשת אריג הקסם - מברשת אסלה עגולה עם פטנט בידית האחיזה. צילום: נדיה היבא

מברשת אריג הקסם - ידית המברשת משמשת גם כמיכל למילוי נוזל הניקוי והחיטוי.
צילום: נדיה היבא
מברשת הקסם המקורית - מברשת אסלה עגולה ומעוצבת, הכוללת פטנט מקורי של ליפסקי: ידית המברשת משמשת גם כמיכל למילוי נוזל הניקוי והחיטוי. פעולת הניקוי פרקטית ונוחה במיוחד – פשוט לוחצים ומשתחררת כמות מדודה של נוזל ניקוי. המיכל בנפח של 90 מ"ל מספיק ל-10 – 15 שימושים. ניתן להשתמש במברשת גם ללא חומר ניקוי.

פח אריג עם השקית הנסתרת. צילום: נדיה היבא
פח אשפה – פח מעוצב ונוח לשימוש, המתוכנן כך שהוא מסתיר את השקית שבתוכו, למראה נקי ואסתטי. הפח נפתח ונסגר בקלות באמצעות מגע קליל במכסה. מוצע בעיצוב עגול ובנפח של 7 ליטר.

המוצרים מאוד מצאו חן בעיני במיוחד בגלל העיצוב החדש והאלגנטי שמוסיף המון לחדר השירותים.  מברשת הקסם, שלא ראיתי כמותה במקום אחר, מאוד נוחה לשימוש. אהבתי את הרעיון שאפשר להכניס לתוך ידית המברשת את נוזל הניקוי, מה שהופך את השימוש בה להרבה יותר לנוח ביותר. לגבי הפח  בעיצוב המושלם, שהינו נוח לשימוש ושאפשר להסתיר את השקית  שבתוכו, מה שמעניק לחדר השירותים מראה אסתטי ונקי יותר. 
ממליצה בחום על המוצרים הנפלאים.

"ליפסקי" משיקה ליין של פריטים מעוצבים לחדרי השירותים והאמבט. צילום: נדיה היבא
המוצרים מוצעים בצבעים: לבן, פרגמון ושחור.
מחירים מומלצים לצרכן:  40-50 ש"ח. להשיג ברשתות ובחנויות ברחבי הארץ.

קרדיט לצילום:  דיזיין אנד שוט - אישור שימוש בתמונה ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...