יום רביעי, 7 ביוני 2023

תפריט בוקר חדש של מסעדת CAFFE 99 עם מנות גורמה של שף בוריס פאוקמ

השבוע החלטנו הזוגי ואני להתפנק בארוחת בוקר ישראלית הכי אקסלוסיבית שיש ונסענו למלון דן שבת"א - למסעדת CAFFE 99 להתענג על ארוחת בוקר שמזמן לא אכלנו כזאת - משובחת, טעימה ועם מנות גורמה שבתפריט החדש מהמטבח של שף בוריס פאוקמן (ארוחות הבוקר שלנו בבית הרבה יותר צנועות). המקום פתוח גם לקהל הרחב.

התפריט החדש של ארוחת הבוקר במסעדת CAFÉ 99, המשלב בר בולנז'רי ופטיסרי, שם דגש על חומרי גלם מקומיים וטריים כמו: דגים כבושים נאים, גבינות איכותיות ושמני זית מזנים מיוחדים עם מגוון מנות פתיחה ועיקריות בהגשה בשיטות בישול מקומיות וצרפתיות.

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש
תמונה מבחר ראשונות וסלטים בהגשה לשולחן צילום גל בן זאב
בתפריט החדש שהוא חגיגת טעמים לפה וצבעוניות לעיניים, כל אחד ימצא בקלות את מה שהוא אוהב. ולפני שאני צוללת לפרטים ולמנות : ממליצה בחום!! לכו הינות מארוחת בוקר טעימה באוירה ייחודית של המקום.

במנות הראשונות בהגשה למרכז השולחן: סלסלה עם מבחר לחמים לצד ממרחים שונים ,סלט ירוק - חסה לליק, אנדיב, אגסים כבושים, פיצוחים מקורמלים, ויניגרט ואגסים, חציל - חציל פחמים, טחינה יוגורט, גינת עיזים ושמן עירית, שרי תמר - עם קרעי מוצרלה קרם בזיליקום, צנוברים, אורגנו ושמן ארומטי, אנשובי אורטיז - אנשובי, שמן זית, זרעי עגבנייה וחמאה וזוקיני - זוקיני צלוי מפוחם, ג'יבנה ושמן זית סורי.

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש
בתמונה אנשובי שמן זית זרעי עגבניה וחמאה צילום גל בן זאב

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש בתמונה זוקיני
צלוי מפוחם גיבנה ושמן זית סורי צילום גל בן זאב
במנות עיקריות מגוון מנות מיוחדות לבחירה כמו:  אגס בנדיקט - ביצה עלומה, סלמון סוויד, תרד טורקי, שמנת,  לחם בריוש,   מקושקשת-מקושקשת רכה כמו ענן, קרם פרש, עירית ,לחם מחמצת,    קרוק מיסייה - 3 סוגי גבינות קשות, בשאמל פטריות, כמהין, לחם קסטן,   חסה ליטל ג'ם – חסה ליטל ג'ם צלויה בגרמולטה של עשבים, איולי פרמזן, קרוטוני בריוש.         

בגזרת הקינוחים בסגנון מזנון: (אחרי ארוחה טעימה ונדיבה חייבים לשמור מקום עבור הקינוחים) שולחן שעליו מונחים ברוב חן והדר, 2 סוגי עוגות גבינה, היה קשה להחליט מי מהן יותר טעימה, קרואסונים חמימים וטריים ומתפצפצים בפה עם שוקולד, קרוסונים מצופים עם מילוי קרם פיסטוק וקרם תות ועוד קינוחים שלא הצלחנו כבר לטעום.

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש
בצילום: מנת חציל- חציל פחמים, טחינה יוגורט, גבינת עיזים,שמן עירית. צילום: נדיה היבא

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש
בצילום: אגס בנדיקט - ביצה עלומה, סלמון סוויד, תרד טורקי, שמנת, לחם בריוש. צילום: נדיה היבא
בגזרת המשקאות: משקאות חמים, קרים ומיצים סחוטים טריים, קוקטיילים, קווה ויין.מקבלים משקה חם, קר, או מיץ לבחירה. מי שרוצה ניתן לבקש משקה קל נוסף בהמשך הארוחה (הכל כלול במחיר) . אם חשקה נפשכם בקוקטייל , יין או קווה תתבקשו להוסיף 25 ש"ח.

את כל הטוב הזה אוכלים בהנאה רבה, עם תצפית מרהיבה לחוף פרישמן שממול, באווירה נינוחה, שקטה ורגועה לגמרי כמו בחו"ל. למרות שהמקום היה כמעט מלא עם אורחים מחו"ל, בעלי עסקים וגם זוגות צעירים, השירות היה מהיר, נעים ואדיב. מי צריך יותר מזה.

האמת, שרק מלכתוב על החוויות שלי מארוחת הבוקר ולהציץ שוב בצילומים עושה לי חשק לחזור עם בני המשפחה.

בצילום: מנת מקושקשת - מקושקשת רכה, קרם פרש, עירית לחם מחמצת.
צילום: נדיה היבא

ולמי ששאל אותי בפרטי: מסעדת CAFÉ 99
במלון דן תל אביב, רחוב דיזנגוף 99, פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ו', בין השעות: 08:00-11:30 בבוקר, כשמחיר הארוחה הינו 140 ₪ למבוגר.

הזמנות בטלפון: 03-5202492 או דרך Tabit בלינק: https://tbit.be/LR6Y5

בנוסף, קפה 99 CAFÉ משיק ערבי קונספט מיוחדים המציעים מוסיקה טובה, אוכל איכותי וקוקטיילים משובחים.

ערבי הקונספט בימי שלישי בין השעות: 20:00-23:00 בקפה 99 יציעו קוקטיילים מעניינים שיוכנו על ידי הברמנים מבית האימפריאל, מנות מהתפריט החדש של השף בוריס פאוקמן וכל זה לצד מוזיקה של די ג'י מבית המוזיקה של פאנקי פיש.

קפה 99 במלון דן תל אביב משיק תפריט בוקר חדש
בתמונה עוגת גבינה אמריקאית צילום גל בן זאב

תפריט בוקר חדש של מסעדת CAFFE 99  - שולחן המתוקים במזנון חופשי. צילום נדיה היבא

הנוף המרגיע והייפיפה  של חוף פרישמן ממסעדת CAFFE 99 שמוסיף לגמרי לאווירת המקום
צילום: נדיה היבא
הזמנות בטלפון: 03-5202492 או דרך Tabit בלינק: https://tbit.be/LR6Y5

גילוי נאות: הייתי אורחת של קפה 99 CAFÉ
קרדיט לצילומים: גל בן זאב-מאושר לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...