יום חמישי, 6 באפריל 2023

חדש על המדף: פלפלים טבעיים קלויים על האש מוכנים לאכילה

בשורה משמחת לאוהבים להכין את סלטי הבית!!!

מותג המזון "לירון" שסיפרתי לכם עליו לא מזמן, משיק סדרת פלפלים טבעיים קלויים על האש, כשרים לפסח, מוכנים לאכילה, ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל או מים ונמכרת באריזה נוחה לשימוש.

אצלנו בבית נהוג לפתוח כל ארוחה עם מספר סוגי סלטים. כשמדובר בערב חג או בערב שישי מקפידים שיהיה מבחר גדול יותר של סלטים: מבושלים, קלויים או סלטים חיים. מי שמכינה כמוני סלטים יודעת שההכנה לוקחת זמן ולא תמיד מספיקים להכין את כל הסוגים שרוצים. כמובן שהסלטים מעשירים כל שולחן חג ושישבת ואם נשאר (בדרך כלל זה לא קורה) נהנים מהם גם באמצע השבוע.

הפעם רוצה להמליץ לכם בהתלהבות על הפלפלים הקלויים והטבעיים של "לירון". באריזת הוואקום פלפלים צבעוניים - אדומים, ירוקים וצהובים, ויש גם אריזה עם פלפלים אדומים בלבד.

הסדרה מיובאת מספרד והיא כוללת את הנוזל המצוי בפלפל באופן טבעי. המותג מתמחה בירקות טריים ומבושלים בוואקום, ובירקות תיבול טריים כתושים.

אם המותג "לירון" מוכר לכם כבר זה בגלל הסלק הטעים בוואקום, השום הכתוש וגם הג'ינגר הנהדרים שמגיעים באריזות נוחות לשימוש חוזר עם פקק.

הפלפלים הקלויים הטעימים מתאימים לארוחה בבית, בפיקניק או בטיול, טבעיים, עם תיבול (שמן זית, מלח, פלפל ושום), באורז, קינואה, סלט ירקות טריים או מבושלים, כתוספת ועוד. יש שטוחנים כדי לקבל ממרח פלפלים קלויים.

חייבת לציין שהפלפלים הקלויים מגיעים ללא תיבול, לדעתי זה נהדר כי כל אחד יכול לתבל בטעמים שהוא אוהב. אני נוהגת לתבל עם: לימון, שמן רגיל, שום כתוש, פלפל שחור ומלח. יש כאלה שאוהבים לתבל גם עם חומץ.

כשר פרווה, וכשר לפסח, בהשגחת בד"צ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: 12:90-15:90 ש"ח לאריזה במשקל של 350 גרם.

להשיג ברשתות השיווק: יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל, ובמעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

בשיתוף מותג המזון "לירון"
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...