יום שלישי, 28 במרץ 2023

"לירון" משיק סדרת ירקות תיבול טריים וכתושים של שום וג'ינג'ר

איך מעשירים את האוכל ברגע?

אם יש טעמים שיכולים להריץ אותי למטבח, זה שום וג'ינג'ר. מדובר מטעמים חזקים ומעט פיקנטיים נהדרים שבאים ממטבחים ומעולמות שונים, אבל השילוב של שניהם יחד בהחלט יכול להקפיץ כל מנה שמכינים בטעמים מעניינים ועשירים.

דמיינו לכם מנה מוקפצת עם ירקות וטופו , או מרק כתום חם מוקרם עם שמנת, פלחי בטטה בתנור או סלמון עסיסי בתנור והכל בתיבול עם שום וג'ינג'ר, ואפשר גם עוגת דבש עם ג'ינג'ר או עוגיות ג'ינג'ר עם אגוזי לוז.

שוקיים ופרגיות בתנור , תפוחי-אדמה, גזר וקולורבי בתנור והכל מתובל  גם עם שום וג'ינג'ר
צילום: נדיה היבא
אבל מה... את שיני השום ושורש הג'ינג'ר לא כל אחד אוהב לקלף כי זה גוזל זמן יקר במטבח!!!

מותג המזון "לירון" בא לעזרתינו ומשיק סדרת ירקות טריים וכתושים לתיבול, כשרים לפסח: ג'ינג'ר כתוש ושום כתוש באריזה לחיצה עם פקק, לשימוש זמין ונוח ולשמירה על ההיגיינה. בעיני הם נחשבים כתבלינים חשובים במטבח.

חג הפסח ממש כבר כאן ואיתם ההכנות, האירוח והבישולים. אצלנו בבית נהוג להכין לערב ליל הסדר (גם לערב שבת) המון סוגי סלטים מבושלים וגם טריים. כמעט בכל הסלטים יש שום כתוש, השנה עם שום הכתוש של "לירון"  יהיה לי הרבה יותר קל ובפחות מאמץ להכין את הסלטים שאנחנו אוהבים. 

נמצא קבוע אצלי במקרר - שום כתוש של המותג "לירון"
צילום: נדיה היבא
המותג מתמחה בירקות טריים ומבושלים בוואקום, ובירקות תיבול טריים כתושים. ואם המותג "לירון" מוכר לכם, אז נזכיר מאיפה: הסלק הטעים בוואקום.

בסדרה שום כתוש (אריזה תכלת) וג'ינג'ר כתוש (אריזה כתומה), המכילים 95% ירק טרי כתוש. הירקות הכתושים והטעימים מקפיצים את הטעם של כל מאכל: מרק, נודלס, פסטה, אורז, עוף, דג, בשר, ירקות, טוסט, חביתה, פשטידה, טחינה ביתית, רוטב לסלט ועוד. 

נמצא אצלי קבוע במקרר - ג'ינג'ר  כתוש ומוכן מיד לשימוש של המותג "לירון
צילום: נדיה היבא
השימוש פשוט וקל: פותחים, שמים כמה שצריך וסוגרים, עד לשימוש הבא. יש לאחסן במקום קריר ויבש ולאחר הפתיחה, לאחסן במקרר.

כשר לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר: 5.90 – 7.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.

שום כתוש וג'ינג'ר כתוש נמצאים קבוע אצלי במקרר תמיד זמינים לשימוש.
צילום: נדיה היבא
להשיג ברשתות השיווק: יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל; ובמעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

בשיתוף המותג "לירון"
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...