יום ראשון, 26 במרץ 2023

המרכז החדשני לאסתטיקה רפואית ALOKINI

AloKino הוא מרכז טיפולי אסתטיקה המשלב טיפולים לפנים ולגוף עם הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. במרכז נמצאים מיטב המטפלים, רופאים, אחיות והקוסמטיקאיות שדואגים לכל אחד ואחת להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר.

מרכז AloKino ממוקם בבניין UMI בראשון לציון, ברחוב משה לוי 11, בקומה הראשונה והוא מתפרס על פני 3 קומות עם 34 חדרי טיפולים.

אחד מחדרי הטיפולים שבמרכז החדשני לאסתטיקה רפואית ALOKINI בראשון לציון
צילום: נדיה היבא
השבוע נסעתי למרכז לראות את המקום ולשמוע באיזה טיפולים מדובר וכיצד משתלבים כל המחלקות השונות במקום אחד (לא חושבת שיש עוד מקום כזה בארץ). במרכז פגשתי את מאיה מורד, מייסדת ומנכ"לית AloKino שסיפרה בהתלהבות ובאהבה גדולה על המקום שפתחה לפני מספר שנים ובו כל טיפולי האסתטיקה עם המיכשור הכי מתקדם שיש.

מאיה סיפרה:  "הסיפור שלי מתחיל באהבה גדולה לאסתטיקה ועיצוב שליוותה אותי כל יום בחיי.
למדתי עיצוב ועסקתי בתחום כמעצבת חלונות של רשת זארה העולמית כחלק מצוות ההקמה של החברה בישראל. 
במקביל למדתי, והשלמתי תארים בפסיכותרפיה גופנית ובאומנות, השילוב של הגוף ושל הנפש תמיד עניין וסיקרן אותי".

מאיה הוסיפה וסיפרה: "בשנת 2014 החלטתי לעשות שינוי בחיי האישיים והמקצועיים ולהביא בשורה לנשים הישראליות, מרכז לאסתטיקה רפואית אשר ישלב את כל הערכים בהם אני מאמינה, אסתטיקה ויופי, לצד מקצועיות, יושרה ויחס אישי".

מימין: מאיה מורד, מייסדת ומנכ"לית AloKino בראיון אישי במרכז
צילום: נדיה היבא
מדובר במרכז לאסתטיקה רפואית מהדור החדש, המאמין שכל אישה וכל גבר, בכל גיל, יכולים להיראות במיטבם באמצעות מענה איכותי ומקצועי לכל צרכיהם האסתטיים. המטרה של הפועלים במרכז להתאים אישית לכל אחת ואחד את הטיפול המקצועי והמדויק ביותר, ולהגשים כל חלום.
כאן מקפידים להעניק יחס אישי לכל לקוח או לקוחה וחשוב, שירגישו בטוחים ויידעו שהם מטופלים בידיים הטובות והמקצועיות ביותר,

במרכז מציעים מגוון טיפולים במחלקות שונות והכל במקום אחד: טיפולים קוסמטיים, אסתטיקה רפואית, הזרקות ופיסול פנים, עיצוב וחיטוב הגוף ופיסול הגוף. 
במקום גם מחלקת טיפולי התנסות, מחלקת זימון וטלמרקטינג וכאמור מחלקת טיפולי הגוף והפנים.

במחלקת טיפולי גוף מיצוק וחיטוב הגוף עם הטכנולוגיות והטיפולים המתקדמים בעולם
צילום: נדיה היבא
במחלקת טיפולי האסתטיקה הרפואית ישנו  צוות של רופאי הזרקות ואסיסטנטיות שמבצעים טיפולים ומשתפים פעולה עם מיטב חברות ההזרקות, ותמיד קשובים ומביאים את מיטב חומרי ההזרקה והטכנולוגיות החדישות ביותר.

במחלקת טיפולי הלייזר בה עובד צוות רפואי לצד מטפלות ואחיות, ובה יש את מכשיר הלייזר מבית FOTONA, מכשיר פורץ דרך, המבצע מגוון טיפולים: מטיפולי מיצוק ועד הסרת נימים, קעקועים ופיגמנטציה.

מחלקת טיפולי הקוסמטיקה  משלבת טיפולים קוסמטיים סטנדרטים כמו: ניקוי, החדרת לחויות, מזוטרפיה, בשילוב מכשירים וטכנולוגיות מתקדמות כגון: DCOOL, מכשיר GENEO, וטיפול בחמצן, ועוד מכשירים שונים ומגוונים הנותנים ללקוחה מעטפת של טיפולים.

לאחרונה מתוך רצון והקשבה ללקוחות שרצו להגיע למרכז גם לטיפולי גוף, התחדשו כאן במחלקת טיפולי גוף חדשה למיצוק וחיטוב הגוף עם הטכנולוגיות והטיפולים המתקדמים בעולם בתחום טיפולי הגוף, והשיקו יחד איתה  את השם החדש של המקום.

חדר טיפולים מרכז החדשני לאסתטיקה רפואית ALOKINI בראשון לציון
צילום: נדיה היבא
AloKino בתרגום מהשפה הפולינזית משמעו פנים וגוף.
לדברי מאיה מורד, מייסדת ומנכ"לית AloKino: "החלטנו להתחדש בשם שיקח אותנו ביחד עם קהל לקוחותינו, אל עבר העתיד".

במרכז מאמינים בחדשנות ומביאים את כל טיפולי הקוסמטיקה והאסתטיקה לפנים ולגוף. לצד טיפולי הפנים המסורתיים כאן מציעים טיפולי אסתטיקה מתקדמת, טיפולי אנטי אייג'ינג, הזרקות וטיפולים במגוון טכנולוגיות לייזר המבוצעים על ידי רופאים. במחלקת טיפולי הגוף תיהנו מטיפולי מיצוק, חיטוב והכי חשוב בליווי צוות מקצועי שיביא אותך לתוצאה הרצויה.

לאתר הבית: https://www.alokino.co.il/
לדף הפייסבוק של המרכז https://www.facebook.com/AlokinoIsrael

המרכז החדשני לאסתטיקה רפואית ALOKINI שבראשון לציון. צילום: נדיה היבא
AloKino מרכז טיפולי אסתטיקה
רחוב משה לוי 11, ראשון לציון, 
בניין UMI קומת הכניסה
טלפון: 073-769-6000

בשיתוף: AloKino מרכז טיפולי אסתטיקה
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...