יום שני, 27 במרץ 2023

קולקציית אמנות 2023 בשעונים מבית סווטש

תפקידם של שעוני היד היה מאז ומתמיד פשוט ופרקטי: להראות את השעה. בעידן המודרני, כשכל פריט טריוויאלי הופך לאקססורי טרנדי, גם שעון היד הפך במהלך השנים לאקססורי חובה. 

סווטש, מותג השעונים השוויצרי מתאפיין בעיצוביים טרנדיים ומשלב אותם במלאכת מחשבת עם חומרים ומנגנונים מהטובים ביותר שיש לעולם השעונים להציע.

sc01_23_ArtJourney_MoMA_2_Print

sc01_23_ArtJourney_MoMA_2_Print
המותג מפורסם בעיקר בזכות השיקיות הצעירה שלו אך גם בזכות שיתופי הפעולה עם מותגי על אחרים ואייקונים בלתי נשכחים של תרבות הפופ. 

דוגמה מצוינת היא סדרת המוזאונים של סווטש שהחלה בשנת 2018 עם מוזאון ה"רייקס מוזאום" באמסטרדם ומוזאון ה"תיסן בורנמיסה" בעיר מדריד. הצלחת הסדרות הולידה המשכים עם מוזאון הלובר ב-2019 המוזאון לאמנות מודרנית בניו יורק ב-2021 ומרכז "פומפדו", פריז, בשנת 2022.

שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה הוא חלק מהאג'נדה של חברת סווטש; להביא יצירות אמנות על זמניות אל האנשים ולתמוך באומנים אשר חולקים ערכים משותפים עם המותג האהוב. החזון של החברה הוא להפוך את האמנות, המודרנית והקלאסית, לנגישה לכולם.
sa01_so28z117_New_cmyk

sa02_suoz352_New_cmyk
השנה החליט המותג לקחת את שיתופי הפעולה האומנותיים שלו לכיוון אחר. במקום לשתף פעולה עם מוזיאון אחד, איחד המותג כוחות עם חמישה מוסדות אמנות. 

השעונים בקולקציה מאופיינים בחומרים המוכרים והמצוינים של המותג ובעיצובים אשר שאבו השראה ואף מנציחים יצירות אמנות על זמניות החל מיצירותיו של בוטיצ'לי, דרך מגריט, ועד רוי ליכטנשטיין.

את קולקציית האמנות 2023 ניתן להשיג ברשת חנויות SWATCH, בסניפי IMPRESS נבחרים
באתר: https://www.impress-stores.co.il/
פייסבוק: Impress
אינסטגרם: impress_israel
sa01_so29z124_New_cmyk

sa01_so29z124_New_cmyk
בשיתוף  שעונים מבית סווטש
קרדיט צילומים: סווטש שעונים
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...