יום שני, 6 בפברואר 2023

רשת קפה גרג משיקה תפריט חדש ולוהט: 'מנות מהטאבון'

בשורה קולינארית ולוהטת חדשה - יש למה לצפות!!!
רשת קפה גרג הציבה עמדות טאבון ב 25 סניפים ברחבי הארץ, משיקה לראשונה בסניף קניון הנגב בבאר שבע, תפריט חדש: "מנות מהטבון"- בשורה קולינארית חדשה.

השבוע הוזמנתי לטעום את המנות מהתפריט החדש של רשת קפה גרג שאני אוהבת, והתלהבתי מאוד מהמנות החדשות. התפריט הוא בעיקר בטעמי המטבח האיטלקי המצויין, המנות שטעמתי היו מושקעות, נדיבות ועם הקפדה על חומרי גלם טריים ואיכותיים, הגבינות היו טריות וטובות מאוד, והכל מתובל בדיוק כמו שאני אוהבת. הלהיט הלוהט בארוחה היו כמובן סוגי המאפים שיצאו היישר מהטבון שבמקום: לחמים, פוקצ'ות נהדרות וקרנצ'יות, פיצות עסיסות מלאות טעמים, ומבחר קינוחים שאי אפשר להפסיק לנשנש עם הקפה המצויין.  

רשת קפה גרג-סניף באר שבע מהתפריט חדש "מנות מהטבון".
צילום: נדיה היבא

רשת קפה גרג-סניף באר שבע מהתפריט חדש "מנות מהטבון".
צילום: נדיה היבא
הטאבון הוא תנור אפייה מסורתי ששימש קהילות רבות בעבר להכנת לחמים, פיצות, פוקצות ועוד מגוון מאפים המתבססים על בצקים. הטאבון הפך בשנים האחרונות לסצנה בעולם המסעדנות ובעיקר במסעדות שמוכרות אוכל איטלקי אוטנטי וחדשני.

לצד המסורת והבשורה התפריט החדש של גרג מבוסס על חומרי הגלם הטריים והאיכותיים שהרשת דוגלת ומשקיעה בהם. הטאבון מביא איתו את הניחוח האיטלקי בשילוב הטעם הישראלי ובכך יצרה גרג תפריט מגוון שמתאים לילדים, מבוגרים ולטבעוניים.

סניפי קפה גרג, הכשרים למהדרין, מציעים תפריט עשיר ומגוןן לכל המשפחה: 'מנות מהטבון' מגוון רחב של מנות חלביות, המבוססים על חומרי גלם טריים ואיכותיים וכוללים בין הייתר: לחמים, פיצות, פוקצ'ות מטבלים, קלצונה הבית, קרפצ'יו חצילים, לחם שום, סלטים בהרכבה, מאפים שונים מתוקים ומלוחים ועוד, בנינוח איטלקי בשילוב הטעם הישראלי.

סניף גרג באר שבע, מנות מהטאבון . צילום: אסף לוי 

סניף גרג באר שבע, מנות מהטאבון . צילום: אסף לוי 
סניף גרג באר שבע, מנות מהטאבון . צילום: אסף לוי 
מחירי המנות מהטבון מתאימים לכל כיס, לדוגמא: מיני מאפים מתוקים + מלוחים מחיר 4 ₪ ליחידה; פיצה אישית 22 ₪, פיצה משפחתית 47 ₪ (תוספות זיתים פטריות, בצל, עגבניות, בולגרית 5 שח ) או פיצה טבעונית ב 47 שח, פוקצינה 9 ₪ (קיים גם גרסה טבעוני), קלצונה בית חציל, מוצרלה, רוטב עגבניות 35 ₪ (קיים גם גרסה טבעוני), לחם שום 17 ₪ ((קיים גם גרסה טבעוני), מיני כריכים (מוצרלה/סביח/אבוקדו/חביתה) מיני כריכים משתנים 12 ₪ (קיים גם גרסה טבעוני).

הסניף הראשון שישיק את התפריט החדש השבוע הוא סניף גרג בקניון הנגב בבאר-שבע, וכבר בימים הקרובים יכנס התפריט לשאר סניפי גרג.

סניף גרג באר שבע-מנות מהטאבון. צילום: אסף לוי

סניף גרג באר שבע-מנות מהטאבון. צילום: אסף לוי

סניף גרג באר שבע-מנות מהטאבון. צילום: אסף לוי
רשת קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, לרשת 120 סניפים ברחבי הארץ.

בשיתוף רשת קפה גרג
קרדיט צילומים: אסף לוי, מדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...