יום שבת, 4 בפברואר 2023

קייטרינג "מונייר" משיק לרגל ט"ו בשבט חוויה של קולינריה משובחת

ט"ו בשבט הגיע,,, זמן לקייטרינג מונייר!

ט"ו בשבט הוא אולי החג היחיד בלוח השנה אשר מציב על שולחן החג מאכלים בריאים כמו: אגוזים ושקדים, פירות יבשים ועוד. אבל, איך אפשר לארח רק עם אגוזים ופיצוחים, מבלי שזה ייראה דל?

קייטרינג מונייר משיקה לרגל החג קולקציית מגשי אירוח יצירתיים וטעימים, מעוצבים להפליא ביניהם: ריבת שזיפים, עוגה בחושה מפירות יבשים, קרואסון תפוח עץ סמיט,  דונטס פירות יבשים, מגש מיקס המכיל פירות יבשים, פיננסייר, טראפלס תמרים טבעוני, טארטלט פירות יבשים ומיקס אגוזים, סלט ירוק המכיל מיקס אגוזים וקוקוס יבש, מגשי מיקס פירות יבשים וסוגי אגוזים, מעדני סופר פוד ,מגש כריך מלוח גבינת עיזים, ועוד!

כל המבחר הטעים הזה מלווה בערכת עיצוב מרהיבה, הכולל גם ראנר יפהפה, ואפילו עציצי תבלין כחלק מעיצוב שולחן מדליק, ובסוף האירוע אפשר לחלק אותם כמתנות לעובדים או לאורחים.

רעיון נוסף לשי לעובדים שמציע קייטרינג מונייר - "סוכריות זרעים" - שי שאין מתאים ממנו לט"ו בשבט! 
מדובר במארז קומפקטי ויפה, המעוצב כסוכריה על מקל ששותלים בעציץ או באדמה, משקים - ושדה מרהיב של פרחים צבעוניים יגדל מול עינינו! כאמור, חוויה לכל החושים!

מונייר בתפריט מיוחד לטו בשבט מגשי אירוח
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
בין אם אתם מארחים בבית, לארגן אירוע לעובדים בחברה או שאתם אחראים על מסיבת ט"ו בשבט בגן של הנכדים - קייטרינג מונייר האיכותי דאג למגוון פתרונות אירוח יצירתיים, טעימים, מלהיבים וחגיגיים,  ונראות יחידה במינה, בתוספת פריטי עיצוב מרהיבים ואפילו למתנות לעובדים, כך שאתם מקבלים לא רק את המטעמים המשובחים של מונייר- אלא חוויה שלימה, שכוללת את כל הפתרונות לאירוע מוצלח!

בטוחה שהאורחים שלכם ישמחו והתלהבו להתארח, לאכול ולחגוג עם מגשי אירוח טעימים ומפנקים, בדיוק כמו שהאורחים שלי לא הפסיקו להחמיא ולהתפעל ממגשי האירוח של מונייר, ובכלל מהרעיון להזמין מגשי אירוח מוכנים וטעימים.

מונייר מציע שפע של פתרונות אירוח יצירתיים לכל מטרה במשך כל ימות השנה: אירוע הרמת כוסית לעובדים, אירוח ביתי או מפגש עם חברים, מגשי האירוח עונים לכל טעם גם מלוחים וגם מתוקים, וערכות בסגנונות שונים.

תפריט לטו בשבט של מונייר- טארטלט פירות יבשים 
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום

קרואסון סמיט  של מונייר  - צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ.
והכל בחבילה אחת, שמגיעה עד אליכם, למשרד או הביתה!
חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"צ מטעם בד"צ בית יוסף.

בשיתוף קייטרינג מונייר
קרדיט צילומים: אפיק גבאי
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...