יום שני, 27 בפברואר 2023

בית האופנה גולברי משיק סנונית ראשונה לאביב 2023

אתן מריחות כבר את האביב באוויר??

בין ימים מטורפים של חילופי מזג אוויר, לבין זה שאנחנו כל הזמן מתלבשות בבגדים חמים ויום אחרי מחליפים לבגדים אביביים אבל בכל זאת מחפשות בארון הבגדים פריט חדש ללבוש, אז יש לי בשורה נהדרת עבורכן!!!

אין צורך להמתין לאביב-קיץ  כדי להתחדש בבגדים רעננים ואביביים, בית האופנה גולברי משיק את סנוניות האופנה הראשונות לאביב 2023, וזאת רק טעימה קטנה מקולקציית נשים אלגנטית במיוחד שמצפה לנו.

גולברי קולקציית אביב קיץ 2023 צילום שי יחזקאל 
בין הטרנדים הבולטים תוכלו להינות  מפריטים נוסטלגיים עם טוויס מודרני, צבעי ניאון, חליפות, שמלות נשפכות, סטים בהדפסים, מכנסים בגזרות רחבות, ונצנצים, בטוחה שכל אחת תוכל למצוא את הפריט או הפריטים שהיא תרצה במלתחה שלה.

העונה, הקולקציה תעסוק בהחזרת טרנדים נוסטלגיים עם טוויסט מודרני ורענן. השמלות נשפכות, המכנסיים בגזרות רחבות ומחמיאות, בדים ומרקמים חדשים, פלטת צבעים נועזת ודומיננטית. ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים מחמיאים, המתאימים לאישה המודרנית לפי הטרנדים הבאים:

גולברי קולקציית אביב קיץ 2023 צילום שי יחזקאל 
גולברי קולקציית אביב קיץ 2023 צילום שי יחזקאל
סטים בהדפסים שונים או בגוון אחיד: אין כמו סט חליפה של טופ ומכנס או ג'קט ומכנס או חצאית שניתן לשים כמעט לכל מקום, מבלי הקושי למצוא פריט משלים ללוק. המראה קל ומה שהופך אותו לכל כך מיוחד הוא האפקט היעיל שהוא יוצר לגוף, מאריך את אזור הגפיים וכך נוצרת צללית ארוכה יותר. בנוסף, ניתן להשלים את הלוק עם אביזרים משלימים כגון תיקים ונעליים באותו הגוון, או ההפך, עם אביזרים בגוון ההפוך לחלוטין. הלוק ניתן ללבישה לשעות היום או הערב והכל בשילוב האקססוריז הנכון.

צבעי ניאון: חולצות, מכנסיים, ג'קטים ואקססוריז בצבעים בוהקים המרעננים לנו את המלתחה: מכתום, ירוק, טורקיז, צהוב , ורוד וכחול רויאל בשילובים מפתיעים ומלאי חיים. המפתח הוא שילובים, ג'קט בגוון בהיר ומרענן יכול להביא כל לוק קז'ואלי ומונוכרומטי למקום תוסס יותר.

חליפות: הקיץ הזה החליפות איתנו ובענק, מגוון רחב של וורסיות שונות. חליפות בשילוב מכנסי ברך או מכנס מחויט באורך מלא, עם קשירה במותן, בהדפס פסים של ורוד ותכלת עם אפשרות לווסט תואם. החליפות קיימות במגוון צבעים רחב: לבן, שחור ורוד, תכלת, סגול לילך ועוד.

גולברי מחיר חליפה 599.90 שח צילום ליאור קסון 
גולברי מחיר טוניק החל מ249.90 ₪ שח צילום ליאור קסון 
ג'ינסים בגזרות רחבות: הג'ינסים העונה מגיעים בגזרות ישרות/רחבות/פלייר/ והכל בשילובי אביזרים לדיוק מושלם. הקולקציה מציעה ג'ינס במנעד רחב של צבעים: מכחולים, ירוקים, ורודים, קאמלים ועד בהירים כמו בז'ים ולבן.

נצנצים: כל מה שמנצנץ העונה הוא אופנתי! מדובר באחד הטרנדים הגדולים העונה ונראה זאת בכל פריטי הלבוש. משמלות, חולצות, מכנסיים וז'קטים מתוכשטים ביהלומים בלוק מלא גלאם ומנצנץ. שמלות לורקס עשירות שמביאות איתן אווירה חגיגית, כשלהשלמת כל לוק מבחר תיקים משובצים.

ז'קטים: כבר מזמן הבנו שאין פריט משלים מדויק יותר מהז'קט לכל לוק ולכל שעה ביום. הז'קטים העונה מגיעים במגוון רחב של צבעים, עזים ורכים. מבדי מילנו מלאי לייקרה שהכי נכונים לעונת האביב הנעימה, לז'קטים בלוק מחויט למראה מדויק.

גולברי מחיר שמלה 449.90 שח צילום ליאור קסון 
גולברי מחיר שמלה 449.90 שח צילום ליאור קסון 
מחירים לצרכן:
חולצות החל מ99.90 ₪
טוניקות החל מ249.90 ₪
מכנסיים החל מ99.90 ₪
חצאיות החל מ149.90 ₪
שמלות החל מ299.90 ₪
חליפות החל מ369.90 ₪

בשיתוף בית האופנה גולברי
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...