יום ראשון, 29 בינואר 2023

תערוכת ציורים חדשה LOVE STORY-סיפורי אהבה תיפתח לרגל הוולנטיין דיי

 תערוכת ציורים חדשה תיפתח ביום אהבה הבינלאומי, הוולנטין דיי ה 14/2, בגלריית האמנים של עופר רמת אביב, תחת השם: LOVE STORY - סיפורי אהבה, של אגוד האמנים Fun Art CommUnity.

התערוכה עוסקת במושג אהבה כפי שהוא בא לידי ביטוי ביצירותיהם השונות של אמנים, כל אחד בשפתו המיוחדת ובסגנון האופייני לו. היא עוסקת באהבה על כל גילוייה, כי לכל אחד יש סיפור אהבה משלו. בין אם זו אהבת נעורים, אהבה בוגרת אחרי מסע חיים מפרך, אהבה נכזבת, אהבה אסורה, או אהבה שחיה בלב, למרות שמי שהיא מוקדשת לו אפילו לא מודע על קיומה.

היצירה של אוולינה בקטוב  תערוכת אהבה בעופר רמת אביב צילום מרייה פרייגר (Custom)
התערוכה חושפת את כל גווני האהבה משמחה, אושר, אנושיות, סערות החיים, משברים, השראה, הקרת תודה, אור, התרגשות ועוד - שגורמים לנו לעצור, לחשוב ולהוקיר את הרגע - כל זה חווים בתערוכה.

בין האמנים שיציגו: סיוזאנה ספונובה -נמירובסקי - אמנית עכשווית רב-גוונית, שמציגה בפיוז'ן וציור מודרני.  ילנה פלקובסקי– קטפה פרסים בתערוכות בינלאומיות, שכל אחת מיצירותיה היא רבת פנים ומושכת את הצופה אל עולמה שלה,  נטליה רוגצ'אב - אמנית שהציגה את עבודותיה בגלריות יוקרתיות ברוסיה, ישראל ומדינות נוספות,  רעות הראל -משלבת בין משרד תוכן שיווקי והפקות תוכן עצמאי לאהבתה הגדולה לאמנות בדגש על ציור ויצירות מיקס מדיה: קולא'ז והדפסים.
מרינה רייסקין- אמנית שניתן לזהות בקלות את עבודתה לפי סגנונה היוצא הדופן - נראה שהם ארוגים מאלפי חוטים וקטעים,  האמנית מריה ישין ​​- עבודתה משלבת גישה קלאסית לציור עם מראה מודרני  ומיה בן אריה  ואיתמר חלפון - זוג אמנים המתמחים בקולאז'.

היצירה של אלנה אורלוב תערוכת סיפורי אהבה בעופר רמת אביב (Custom)
התערוכה מוצגת באדיבות איגוד האמנים FUN Art CommUnity אשר נוסד לפני 8 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה. זוהי התערוכה השלישית שאיגוד האמנים מציג בעופר רמת אביב.

יצירה של לודמילה קרבל  תערוכת סיפורי אהבה בעופר רמת אביב
התערוכה פתוחה לקהל הרחב החל מ 14.2 עד ה 13.3
הכניסה חופשית


אוצרות ומפיקות: איילת אמוראי-בירן ומריה פרייגר

צילום מיה בן אריה ואיתמר חלפון  תערוכת סיפורי אהבה עופר רמת אביב  
בשיתוף: איגוד האמניםFUN Art CommUnity
קרדיט צילומים: מרייה פרייגר - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...