יום שני, 23 בינואר 2023

חברת רהיטי דורון באמירה חברתית חשובה – מורידה מחירים דרמטית

בתוך כל ההודעות על ההתייקרויות של מוצרים ושירותים, החליטה חברת רהיטי דורון על נקיטת צעדים המנוגדים לרוח השוק והכריזה על הורדת מחיר משמעותית וקבועה!. 

לא מבצע, לא הנחה, אלה מחיר קבוע שבמסגרתו הוזל מחירם של עשרות מוצרים כולל כל ארונות ההזזה וכל ארונות האמבטיה שהחברה מייצרת. ההוזלה היא משמעותית ועומדת על היקפים של כ- 30%!

ארון אמבטיה עץ רהיטי דורון
ארון אמבטיה צהוב ברשת רהיטי דורון
החל מפרוץ הקורונה ב- 2020 החל גל התייקרויות של מוצרים ושירותים ששנים לא נראה כדוגמתו. עוד ועוד חברות מודיעות על התייקרויות מחירים וגל ההתייקרויות הולך ומתעצם. זאת, בנוסף להתייקרויות בדלק, חשמל, ארנונה ומשכנתאות.לפי דיווחים שונים, סל ההתייקרויות למשפחה ממוצעת מגיע להוצאה נוספת של כ- 2,500 ₪.

מנכ"ל רהיטי דורון רועי רגרמן מוסר כי: "הורדת המחירים היא חלק מחזון החברה לאפשר נגישות לרהיטים איכותיים לכל שכבות האוכלוסייה. אנו רואים שאחרי תקופה ארוכה של חוסר וודאות בזמינות חומרי הגלם בעולם, עליות מחירים של ספקי העץ והאלומיניום שהגיעו עד ל - 60% ועליות מטורפות במחירי ההובלה הימית שהרקיעו שחקים ועלו פי 6! אנו מזהים כיום מגמה של התייצבות ואף הורדת מחירים אצל הספקים והורדת מחירי ההובלה הימית. הדבר מאפשר לנו לגלגל את ההוזלה אל הלקוח. ולתת לצרכן ליהנות מרהיטים איכותיים במחירים נוחים ומוזלים".

אופיר ליבר הבעלים של רהיטי דורון מוסיף ואומר: "יוקר המחיה מחייב נקיטת צעדים שיקלו על כיסו של הצרכן, מבלי להתפשר על איכות המוצר." עוד הוא מוסיף כי: "שוק הארונות לצרכן הפרטי מוערך בכ- מיליארד ₪ושוק ארונות האמבטיה מוערך בכ- 250 מיליון ₪ ואנחנו רואים את עצמנו חייבים להיות קול שפוי המציע איכות במחיר שווה לכל נפש".

ארון אמבטיה אפור זכוכית רהיטי דורון

ארונות אמבטיה אפורים רהיטי דורון
חברת רהיטי דורון הוקמה בשנת 1949 וכיום מעסיקה 160 עובדים. בבעלותה מפעל עם מיכון מתקדם ו-10 סניפים בפריסה ארצית בשטח מכירה כולל מעל 5,000 מ"ר. החברה מציעה לצרכן הפרטי מגוון רחב של רהיטים לבית: חדרי ילדים ונוער, ארונות אמבטיה, ארונות קיר, ארונות הזזה, חדרי ארונות ולאחרונה גם נכנסה לתחום המטבחים תחת המותג D KITCHENS.

בשיתוף חברת רהיטי דורון
קרדיט צילומים: רהיטי דורון-באישור שימוש משרד יחסי הציבור
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...