יום שני, 21 בנובמבר 2022

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה עם אגוזי לוז

אנחנו בבית אוהבים חלוה  של "אחוה" בכל מצב. בעוגות, עוגיות, קינוחים אישיים, כקינוח מתוק לאחר הארוחה וגם כנישנוש טעים ומתוק מול הטלויזיה, ולכן יש לנו באופן קבוע חלוה בבית במספר טעמים. כל אחד במשפחה והטעם המועדף עליו.

השבוע הגיע משלוח מחברת אחוה, ולשמחתי גיליתי שיש טעם חדש ונהדר של חלוה בטעם אגוזי לוז. לאחר טעימה עם קריאות התפעלות של הטעם החדש  מסתבר שכולנו אהבנו את החלוה החדשה. (רק מהטעימות חוסלה חצי אריזה...).

חלוה עם אגוזי לוז עשויה מ-50% שומשום ו-10% גרם אגוזי לוז, בטעם עשיר ונפלא של אגוזי לוז, המעניקים לחלוה צבע וארומה מיוחדים.  החלוה מכילה 10% חלבון ל-100 גרם, מהווה מקור לסיבים תזונתיים. 

המגולגלות שלי עם בצק פריך במילוי ממרח תמרים, אגוזים וחלוה של אחוה.
צילום: נדיה היבא
חלוה נפלאה בטעם עשיר של אגוזי לוז, נימוחה בפה, עשירה בסיבים תזונתיים . מקור הטעם העשיר של החלוה באגוזי הלוז ובשומשום האיכותי ממנו מופקת הטחינה הגולמית המשובחת של אחוה, המשמשת כרכיב מרכזי בכל מוצרי החלוה. 
החלוה החדשה מצטרפת לסדרת החלוה המצליחה של אחוה ותימכר ברשתות המזון במגשית ארוזה במשקל 400 גרם.

סדרת החלוה של "אחוה" נחשבת לנמכרת ביותר בישראל והיא מובילה את השוק שנים ארוכות. 
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "מדובר במהלך שהינו חלק מתוכנית החברה להשיק מוצרי חלוה בטעמים מיוחדים. "לצד צריכה גבוהה של מוצרי חלוה בטעמים קלאסיים הנשמרת לאורך שנים, אנו מזהים בקרב צרכנים פתיחות רבה לנסות מוצרי חלוה בטעמים חדשים ונרגשים לצרף טעם חדש בטעם אגוזי לוז, הנחשב לאחד האגוזים המשובחים והנפלאים בטעמם".

חלוה עם אגוזי לוז חברת אחוה צילום יעל האן
כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

בשיתוף עם חברת אחוה
קרדיט צילומים: יעל האן, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...