יום שני, 21 בנובמבר 2022

חברת גו נייצ'ר מציעה סדרת תרמוסים איכותית "טרמובלוק"

כיצד אתם נוהגים לשמור על השתייה שלכם בטמפרטורה שרציתם?
בחורף, בקיץ, בסתיו או באביב אני נוהגת לשמור על משטר שתייה קפדני (בהוראת הרופא). בקיץ אני אוהבת את השתייה שלי קרה ולפעמים עם קוביות קרח ולפעמים קצת מתקתקה. בימי החורף הקרים נעים לי לשתות חם או פושר. תמיד יש לידי ואיתי שתייה בתרמוס - בתיק, במכונית, בטיולים, בנסיעות ארוכות, בהליכות, בקניות, ליד המחשב ואפילו בבית מול מסך הטלוויזיה, מכורבלת בפוף ומרותקת לסרט.

הפעם תרשו לי להציע ולהמליץ לכם על  התרמוס של גו נייצ'ר.  ניסיתי אותו והוא נהדר! הוא שימש אותנו מצוין, שמר על חום הקפה במשך שעות ארוכות בנסיעה הארוכה שלנו לאילת. גם אחרי שהגענו למלון והתרווחנו לנו בחדר, הקפה בתרמוס היה חם וטעים. האמת שהצטערתי שלא היה ברשותי עוד תרמוס של גו נייצ'ר לשתייה הקרה.

כשאנחנו בנסיעה ארוכה או בטיול, אני נוהגת לקחת איתי את התרמוס הגדול יותר, כדי שהשתייה תספיק גם לבן זוגי שיחייה וגם לילדים, לנכדים יש תרמוס נוסף משלהם.

חברת גו נייצ'ר מציעה סדרת תרמוסים איכותית "טרמובלוק". צילום: נדיה היבא
חברת גו נייצ'ר (GoNature) מציעה את סדרת התרמוסים המקצועיים "טרמובלוק" - איכותיים, אקולוגיים, אטומים לחלוטין וללא טעמי לוואי. השתייה שלכם תישמר בטמפרטורה הנכונה בכל מקום שתבחרו: בכיתה, בטיול, בשטח, בפיקניק או בדרכים. החברה מתמחה בציוד ובאביזרים מקצועיים למטייל ולמשפחות.

התרמוסים עשויים משתי שכבות של נירוסטה 18/8, מה שמאפשר להם לבודד ולשמור היטב על חום וקור. כל מה שצריך הוא למזוג לתרמוס את המים או המשקה בטמפרטורה שאתם אוהבים: מים קרים או חמים, תה, קפה, חליטה ועוד, ופשוט לקחת לאן שרוצים.

התרמוסים מוצעים בעיצוב ארגונומי עם פינות ותבריגים עגולים, המונעים הצטברות חיידקים. בכל הדגמים פתח מילוי רחב המאפשר שימוש בקרח והם גם מתאימים לניקוי במדיח (ללא הפקק).

חברת גו נייצ'ר מציעה סדרת תרמוסים איכותית "טרמובלוק" צילום: נדיה היבא
בסדרה ארבעה דגמים:

💦 500 סמ"ק: כולל פקק שהוא כוס. שמירת חום - 15 שעות, שמירת קור - 50 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 99 ש"ח
💦 960 סמ"ק: עם פקק שהוא כוס. שמירת חום - 28 שעות, שמירת קור - 96 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 129 ש"ח

💦1,200 סמ"ק: עם פקק שהוא כוס. שמירת חום - 32 שעות, שמירת קור - 100 שעות. מוצע בצבע נירוסטה בשילוב שחור. מחיר: 139 ש"ח

💦 500 סמ"ק ספורט: כולל פקק ספורט עם לולאה לנשיאה. שמירת קור - 50 שעות. מוצע בנירוסטה בשילוב צבע שחור. מחיר: 99 ש"ח

להשיג ברשתות וחנויות למטיילים ובאתר https://www.gonature.co.il/

חברת גו נייצ'ר מציעה סדרת תרמוסים איכותית "טרמובלוק" צילום: נדיה היבא
גו נייצ'ר ישראל הוקמה בתחילת שנות ה-90 כמרכז חדשני של ידע וציוד למטייל הישראלי - לכל מזג אוויר ואקלים. בין המותגים שהיא משווקת: TATONKA ,SUNDAY, AKU, GoNature JRGEAR ועוד. לפני מספר שנים אימצה החברה את נוי-נה, פילה קשישה העוברת שיקום בחוות פילים ייעודית בתאילנד. השנה, אימצו גם את חברתה הטובה, דאו-טונג.

בשיתוף חברת  גו נייצ'ר
קרדיט לצילומים:  נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...