חידוש המיתוג והשפה הינם חלק ממהלך אסטרטגי וחדשני כולל שנועד לחזק את המותג המוביל "קניוני עופר" ולשמור על ייחודיותו ומובילותו. במחקר שוק וסקר מקיף שערכו בחברה לאחרונה, עלה כי קניוני עופר היא רשת הקניונים המובילה והמועדפת בישראל על ידי ציבור הצרכנים.
קמפיין ראשון של קניוני עופר עם עדי אשכנזי צלם שי פרנקו (1) |
השקת המיתוג והשפה התקשורתית החדשה יעלה בימים הקרובים באמצעות קמפיין עם הפרזנטורית החדשה עדי אשכנזי. בסקרים שנערכו זיהו כי אשכנזי מייצגת את ערכי המותג ונחשבת לדמות אהובה ואהודה, חוצת גיל ומגדר, אינטליגנטית ומצחיקה וכאוטוריטת אופנה ולייף סטייל– כל אלו תואמים את ערכי המותג "קניוני עופר".
הקמפיין יעלה תחת הסלוגןהחדש:"קניוני עופר, הבילוי המועדף עלי" במגוון רחב של מדיות בהן: טלוויזיה,דיגיטל וערוצי הסושיאל השונים. כמו כן רחבי הקניונים ייצבעו בצבעי הקמפיין החדש ובתמונות של הפרזנטורית החדשה.
את קמפיין הפרסום, המיתוג והשפה החדשה הוביל משרד הפרסום מקאן.
קמפיין ראשון של קניוני עופר עם עדי אשכנזי צלם שי פרנקו (2) |
לדבריו: "בתוצאות הסקר שערכנו ראינו כי רשת קניוני עופר היא הרשת המובילה בשביעות רצון של הלקוחות, בהעדפה ובהמלצה. מטרת מהלך המיתוג החדש, היא לשמר את המובילות של קניוני עופר כרשת הקניונים המובילה בישראל ולהעניק לצרכן את הדור החדש של חווית הקנייה והבילוי."
קבוצת קניוני עופר מונה 17 קניונים ברחבי הארץ, בהם קניון עופר רמת אביב, גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר פ"ת ועוד.
סרטון הצצה לקמפיין שיעלה בסופשבוע הקרוב:
https://youtube.com/shorts/dXtcA3oiO2k?feature=share
https://youtube.com/shorts/dXtcA3oiO2k?feature=share
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.