יום שני, 19 בספטמבר 2022

התכשיטים היוקרתיים שנענוד לקראת השנה החדשה

כשהחגים בפתח וכולנו מחפשים אחר המתנה המושלמת, אין ספק שתכשיט תמיד יעמוד על הפרק. תכשיט הוא מתנה מהממת לכל אישה וגבר, בכל גיל ועבור כל חג, כן גם ליום ירושלים. במילים אחרות, כבר יש לנו רשימת קניות לחגים.

רשת התכשיטים היוקרתית "Impress" גורמת ללקוחותיה להחסיר פעימה בכל פעם מחדש ובימים אלו החליטה לצאת במהלך ענק ולגייס פרזנטורית עם נוכחות מרשימה במיוחד, לא אחרת מאשר אנה ארונוב שזכתה בכינוי "היהלום החדש של הרשת".

אנה ארונוב הפרזנטורית  החדשה של רשת אימפרס מציגה את הקולקציות החדשות.
קרדיט צילום: שי פרנקו
רשת "אימפרס" – רשת חנויות לתכשיטים ושעונים מקבוצת רולטיים, יבואנית של למעלה מ-30 מותגים בינלאומיים הנחשקים ביותר עם פרזנטורים מובילים ומוכרים בהם שחקני קולנוע מפורסמים, ספורטאים, כדורגלנים ועוד.

אנו שמחים ומתרגשים על הצטרפותה של אנה ארונוב להובלת מותג תכשיטי היהלומים שלנוImpress Jewelry.

את אנה כולנו הכרנו כרקדנית בולטת, כובשת ושואפת תמיד למצוינות ללא פשרות. באמצעות ערכים אלו היא סללה את דרכה אל תוך התודעה והאהדה הישראלית וכיום אין מי שלא מכיר אותה כשופטת הכי נוצצת ברוקדים עם כוכבים וכמובילת דעה אהובה, כשסטייל, אופנה וטעם משובח מלווים כל צעד שלה.

אנה ארונוב  הפרזנטורית החדשה של רשת אימפרס מציגה את הקולקציות החדשות.
קרדיט צילום: שי פרנקו
הבחירה באנה נובעת מעצם היותה אישה חזקה ומצליחה המשלבת אלגנטיות, קלאסיקה, רכות, נשיות, שיק וסטייל. כל אלו יחד יצרו חיבור טבעי ואמיתי לקולקציות התכשיטים שלנו בהם אנו מקפידים על שילוב מנצח של עיצוב ,טרנדיות ואיכות בלתי מתפשרת.

רשת אימפרס ואנה גאים להשיק 5 קולקציות חדשות של תכשיטי זהב משובצים יהלומים:

· Classic collection - קולקציית תכשיטים ללוק יומיומי במחירים עד 1,000 ₪

· Fancy collection – מבחר תכשיטי זהב ויהלומים, שהם מבחינת Must have במחירים עד                                    2,000 ₪

· Glam collection - קולקציה זוהרת בשילוב יהלומים ואבני חן במחירים עד 3,000 ₪

· Luxury collection – קולקציה בעלת נוכחות ייצוגית לכל לוק במחירים עד 5,000 ₪

· Prestige collection - קולקציית תכשיטי היוקרה הייחודית של מותגים בינלאומיים החל                                           מ-5,000 ₪ ומעלה.

חמשת הקולקציות החדשות מאופיינות במגוון רחב של עיצובים ומחירים ובכך ניתן להשיג תכשיט זהב משובץ יהלומים טבעיים המתאים לכל כיס.

אנה ארונוב הפרזנטורית החדשה של רשת אימפרס מציגה את הקולקציות החדשות.
קרדיט צילום: שי פרנקו
רשת אימפרס שייכת לקבוצת רולטיים, יבואנית של מותגים בינלאומיים בתחומי התכשיטים, שעונים ותיקים. בין המותגים המובילים מבחר מותגי שעונים: Breguet, Hublot,Zenith ,Omega, Gucci, swatch ועוד. מבחר מותגי תכשיטים בניהם: Le vian, Damiani, Pomellato, Gianni Lazzro Gucci, effy ועוד

לפרטים נוספים:
אתר החברה: https://www.impress-stores.co.il/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/impress_israel/
פייסבוק: https://www.facebook.com/impress.il

בשיתוף רשת אימפרס
קרדיט צילומים: שי פרנקו לרשת אימפרס - השימוש ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חב' מילוטל משווקת 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.

 בשורה משמחת לכל אוהבי הצ'יפס!!! חברת מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא נהדרים שלא תפסיקו לנשנש והילדים יבקשו עוד.  הצ'...