יום חמישי, 18 באוגוסט 2022

חוויה קוסמופוליטית של המשביר בסניף הקריון שבקרית ביאליק

ביום שלישי (16.8) האחרון, ערך המשביר בסניף הקריון שבקרית ביאליק, השקה חגיגית ופתיחת הסניף מחדש. הסניף עבר שיפוץ נרחב ומתיחת פנים רצינית בשנה האחרונה שנמשך מספר חודשים, וזאת כדי להתאימו לקונספט החדש של רשת המשביר - הצערת הרשת, הכנסת מותגים בינלאומיים מוכרים והאהובים. המשביר גם הכניס בלעדית לסניפיה את מוצרי הטיפוח, האיפור והבישום של איב סאן לורן, תחילה בקריון ובקרוב גם בסניפים נוספים. הכל יחד מאפשר ללקוחות חוויית קנייה בינלאומית ממש כמו בחו"ל כמו שאנחנו כל כך אוהבים - גם אני הייתי שם.

בהמשך לשינוי המבורך שהמשביר עובר בשנה האחרונה עם כניסתם של מותגים בינלאומיים נחשבים, גם סניף הקריון של הרשת הותיקה סיים בימים אלה את מתיחת הפנים הנדרשת.

חוויה קוסמופוליטית של המשביר בסניף הקריון שבקרית ביאליק.
צילום: נדיה היבא
חוויה בינלאומית – זו התחושה שרצו להעביר מיטב המוחות היוצרים עבור הלקוחות.

הקונספט שנבחר להוביל את החנות הוא כזה שטרם נראה בישראל ומזכיר ביופיו המרהיב את ה-טיים סקוור של התפוח גדול, ניו יורק המדהימה. 

החנות שופעת עמדות מותגים כמיטב המסורת של המשביר ומזמינה את לקוחותיה  להרפתקה מרגשת של ניחוחות מהפנטים, מוצרי טיפוח וביוטי מהשורה הראשונה ומותגי אופנה וסטייל בתפירה עלית. 

YSL MASHBIR KYRION3. צילום יח"צ
בין מבחר המותגים תוכלו למצוא את איב סאן לורן עם מוצרים חדשים בתחום האיפור והטיפוח, קנת' קול, המותג הניו יורקי הצעיר והשיקי ועד לנקום הצרפתית הפופולרית. מי אמר שרק בתל אביב מדברים אופנה??

העיצוב החדשני מכיל אלמנטים המערבים ישן מול חדש, עתיד מול עבר וכך נוצרת חוויה קוסמופוליטית עשירה ולרגע אפשר לטעות ולחשוב שנכנסנו לסניף של מייסיס בניו יורק או אל קורט אינגלז בברצלונה.

בין מבחר המותגים תוכלו למצוא את איב סאן לורן עם מוצרים חדשים
בתחום האיפור והטיפוח. צילום: נדיה היבא

משביר
סניף קריון
דרך עכו 192, קריית ביאליק

בשיתוף: המשביר
קרדיט צילומים: משרד יחסי ציבור, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...