יום חמישי, 18 באוגוסט 2022

חברת הלן דורון בשת"פ עם עמותת "מגדל אור" למען עיוורים ולקויי ראייה

 החברה הישראלית "הלן דורון" הפועלת ב – 39 מדינות ברחבי העולם בתחום לימודי השפה האנגלית ומתמטיקה לילדים ובני נוער, נערכת כבכל שנה להכנת ערכות לימוד עבור כל אחד מכרבע מיליון תלמידיה. חודש אוגוסט נחשב לתקופת "השיא" במהלכו מרכיבים עשרות עובדים במרכז הלוגיסטי של החברה את ערכות הלימוד וחומרי ההדרכה לכל תלמידי ומורי החברה בארץ ובעולם, לקראת פתיחת שנת הלימודים.

הלן דורון מעסיקה עיוורים ולקוי ראיה צילום טניה גורביץ (2) (Custom)
הלן דורון מעסיקה עיוורים ולקוי ראיה צילום טניה גורביץ (4) (Custom) (Custom)
הלן דורון משתפת פעולה עם מרכז "מגדל אור", מרכז רב שירותי לקידום אנשים עם לקות ראייה או עיוורון בתחום התפקודי, התעסוקתי, החברתי והרגשי. 70-100 אלף ערכות בכל שנה מורכבות ע"י העמותה עבור החברה ועוברות תהליך שלם של קבלת החומרים, תפעול, בקרת איכות וכו', כאשר אחוז הטעות הוא 0.

ערכות הלימוד של הלן דורון לתלמידים כוללות תיק גב המכיל חוברות הלימוד בשיטת הלן דורון, מחברות, ספרים, דפי הדרכה ועוד. הערכות משמשות את התלמידים, המורים, הזכיינים ומרכזי הלימוד לאורך כל השנה. המרכז הלוגיסטי של הלן דורון נמצא באזור התעשייה בר-לב, סמוך לכרמיאל.

מרכז מגדל אור פעיל יותר מ-60 שנה ומופעל משנת 2011 באמצעות עמותת 'יעדים לצפון' מייסודה של קרן רש"י, המפעל ממוקם בקרית חיים.

הלן דורון צילום זוהר שטרית
לדברי הלן דורון מייסדת ומנכ"לית חברת הלן דורון: ''כמפעל ישראלי עם אג'נדה חברתית וכחלק מהחזון לתרום לקהילה בארץ, שיתוף הפעולה עם מרכז 'מגדל אור' עובד בצורה נפלאה. כשליש מכל החומרים שנשלחים לרשת הגלובלית שלנו מורכבים במפעל ע"י אנשים בעלי לקויות ראייה ואני מברכת על העשייה המופלאה של העמותה".

גבי כהן, מנהל המפעל: "אנו רואים זכות גדולה להיות חלק ממערך הייצור של חברת הלן דורון. השת"פ עם הלן דורון מספק עבודה, הכנסה וסיפוק רב לעובדים ומעצים את תחושת הערך העצמי שלהם מתוך גאווה על האחריות המוטלת עליהם אותה הם מבצעים בהצלחה רבה ".

הלן דורון מעסיקה לקויי ראייה צילום יחצ (4) (Custom)
הלן דורון היא החברה המובילה בעולם בלימודי אנגלית כשפה זרה, לילדים מגיל 3 חודשים עד גיל 18. השיטה הישראלית מצליחה ופועלת ב – 39 מדינות בעולם עם למעלה מ -1000 מרכזי לימוד. בישראל מפעילה החברה מעלה מ- 100 נקודות לימוד בפריסה ארצית. שיטת הלן דורון מתבססת על לימודי אנגלית חווייתיים, מרתקים, מלאים במוזיקה, במשחקים, בסיפורים ובמגוון רחב של פעילויות פדגוגיות המתוכננות בקפידה עבור כל שכבת גיל. התוצאה היא שהילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם.

בשיתוף: חברת הלן דורון 
קרדיט צילומים: טניה גורביץ-הצילומים מאושרים לשימוש ללא תמורה, זוהר שטרית, יח"צ
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...