יום חמישי, 23 ביוני 2022

"תמצימיץ" מבית "המזון" - מכינים את השתייה הממותקת בבית

"תמצימיץ" - מהיום תוכלו להכין את השתייה הממותקת בטעם  שאתם אוהבים  בבית!!!
המוצר החדש הוא פתרון לקפיצת המחירים הגדולה בשתיה הממותקת ובכשרות מהודרת.

שני יזמים חרדיים צעירים מבני ברק, שמעו ברדיו את גזירות שר האוצר ונדהמו. "זה לא עניין של פוליטיקה, אנחנו אנשי עסקים ופוליטיקה פחות מעניינת אותנו", אומר אבי גרינברג. "הרגשנו, שהגזירות נועדו להכות את החלשים, אזרחים שגם ככה לא יכולים לרכוש שתייה מוגזת או ממותקת לביתם, אנשים שרכשו עד היום תרכיזים והכינו את השתייה בבית. הבנו שאנחנו צריכים למצוא פתרון, אז מצאנו".

"תמצימיץ"  מבית "המזון" - מכינים את השתייה  הממותקת בבית.
צילום: נדיה היבא
ואכן, ככל שעובר הזמן מהפעלת הגזירות , יותר ויותר צרכנים מפסיקים לייצר ולשווק תרכיזים כי זה כבר לא משתלם להם. מאידך, יותר ויותר צרכנים מבינים כמה כסף הם מפסידים כתוצאה מגזירות עולם ה'חד פעמי' וגם בתחום השתייה המתוקה. 

כך למשל, מיכל של 4 ליטר סירופ לייצור משקה, מה שמכונה בפי כל "פטל", עלה בעבר כ 20 ש"ח לצרכן, כיום, לאחר העמסת כלל העלויות החדשות והמס המיוחד - העלות למיכל 4 ליטר זינקה למחיר שערורייתי של 60-80 ש"ח!. בפועל, כמעט כל היצרנים הפסיקו לייצר ולהפיץ אותו בגלל שהוא פחות כלכלי למשפחות ברוכות הילדים, שגם כך נאנקות תחת עלית המחירים הכללית בשוק המזון.

"תמצימיץ"  מבית "המזון" - מכינים את השתייה  הממותקת בבית.
צילום: נדיה היבא
סדרת המוצרים החדשה מבית "המזון" תמצימיץ - טעים לחסוך! היא הפתרון לקפיצת המחירים הגדולה. התמצימיץ כשר למהדרין בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

באמצעות שימוש במוצר החדש וייצור הסירופ בבית כבר לא חייבים לשלם את "קנס משקאות המתוקים". יש להכניס לסיר 1 קילו סוכר עם 1 ליטר מים, מלח לימון לבשל עד להמסת הסוכר ולהוסיף  2 כפות חמצימיץ בטעם שאוהבים ולערבב היטב. ( הוראות מדוייקות להכנת השתייה בגב אריזת המוצר).

מבקבוקון אחד שעולה 18 ש"ח לצרכן, אפשר לייצר בבית 9 ליטר של סירופ איכותי וטעים, שווה ערך ל = 400 כוסות שתיה! משפחות ברוכות ילדים צורכות בקיץ בממוצע כ 15-20 מיכלי סירופ - מגיעות לחיסכון משמעותי ומוחשי כבר בעונת הקיץ.

"תמצימיץ"  מבית "המזון" בטעמים: תפוח, פטל, אננס וענבים.
תכינו את השתייה הממותקת שלכם בבית. צילום משרד יחסי ציבור
קו המוצרים כולל בינתיים 4 טעמים: תפוח, פטל, אננס וענבים. על כל בקבוקון יש פירוט והסבר על אופן ייצור הסירופ. מדובר במתכון קליל שכל אחד יכול לייצר בבית, לבד בעזרת תמצימיץ, סוכר ומים. התמצימיץ מתאים גם לנמנעים מסוכר -הניתן להמיר את הסוכר בממתיק / תחליף סוכר. תמצית האננס, אגב, היא ללא צבעי מאכל.

את תמצימיץ ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

"תמצימיץ"  מבית "המזון" בטעמים: תפוח, פטל, אננס וענבים.
תכינו את השתייה הממותקת שלכם בבית. צילום משרד יחסי ציבור
כשרות: כשר-פרווה, בד"צ עדה חרדית
מחיר: 18 ש"ח לבקבוקון.

בשיתוף: "תמצימיץ" מבית "המזון"
קרדיט צילומים: משרד יחסי ציבור, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...