יום רביעי, 22 ביוני 2022

תלתלים... תלתלים... תלתלים זה אופי זה יופי וזה סטייל ושיק

טיפול וטיפוח תלתלים מושלמים זו אמנות. לשמור על תלתלים בעלי חיות ועוצמה דרושים מוצרים ייחודיים, מומחיות מיוחדת, שיעניקו לכתר שעל ראשך נוכחות ויופי.

אם גם את שייכת לבעלות התלתלים, כדאי שתדעי כי חברת "ויטמינס - מוצרי שיער מתקדמים" מובילה מהלך חדשני בעולם התלתלים והמתולתלות עם סדרה שטרם נראתה כמותה, סדרת "סילק קרטין וביוטין לתלתלים" עם המוצרים המושלמים לתלתלים מושלמים.

תלתלים... תלתלים... תלתלים זה אופי זה יופי וזה סטייל ושיק. צילום: נדיה היבא
השבוע במתחם היופי היוקרתי של אמן השיער רפאל אברמוב  שברמת השרון, נערכה השקה חגיגית ומושקעת במיוחד של מוצרי "סילק קרטין וביוטין לתלתלים" - סדרת מוצרים  ייחודית לטיפוח ועיצוב תלתלים. חיים שיר הבעלים של החברה הציג את המוצרים הייחודיים שייתנו מענה לאלו שאוהבים ואוהבות לטפח תלתלים מושלמים, לעיצוב והקפצת תלתלים מלאי סטייל ושובבות, בתוספת ריח משכר חדשני וסקסי שלא ישאיר אף אחד אדיש. בהמשך יושקו מוצרים נוספים.

הסדרה מורכבת מהחומרים הכי חדשניים בתחום טיפול וטיפוח בשיער שהם שילוב של ביוטין קולגן וקרטין לצד מסורת משפחתית וניסיון של 79 שנים בפיתוח מוצרי שיער מקצועיים.

חיים שיר הבעלים של ויטמינס מדגים את אחד המוצרים על בתו הצעירה. צילום: נדיה היבא

חיים שיר הבעלים של ויטמינס  מספר על המוצרים החדשים הנפלאים לטיפוח ועיצוב תלתלים.
צילום: נדיה היבא
בסדרה תמצאו מגוון רחב של מוצרים ייחודיים לטיפול וטיפוח השיער: קרם להורדת נפח, קרם גלייז, מסכת שיער 60 שניות עם תוצאות שאפילו אתם תופתעו, באנג'י קרם להברקה ועיגול תלתל, שמפו, מרכך, סרום ועוד.

ב "ויטמינס- מעבדות למוצרי שיער מתקדמים" מאמינים בשימור השיער הן במעטפת החיצונית והן בפנימית, שמירה על תהליכים פנימיים שלא נראים לעין כמו שימור שורש השיערה מהקרקפת ועד לקצוות, ובנייה והזנת השיער למראה בריא, חזק, שופע ברק, ומעוצב להפליא.

צילמה: נדיה היבא 

צילמה: נדיה היבא
סדרת סילק קרטין וביוטין לתלתלים מעושרת במשולש החלבונים הקדוש לשיער: ביוטין, קולגן, וקרטין

ביוטין - תפקידו העיקרי לקשור חלבונים חופשיים מסוגים שונים ולצוות אותם לסיוע מבנה השיערה מעומקה החוצה, הביוטין מסייע בחיזוק השיערה למראה שיער בריא, ובנוי מקומפלקס ויטמיני בי הנקשרים אל המטריקס של השיערה.

קולגן - חלבון מרכזי וחשוב במבנה השיער והקרקפת מסייע בחיזוק שורשי השיער ותפקוד הזקיק שממנו יונקת השיערה את חיותה, משפר את צמיחת התאים בזקיק ואת עובי ואיכות השיער.

קרטין - השיער עשוי מקרטין, חלבון, וחומצת אמינו. הקרטין תפקידו לשמור על מבנה השיער צורתו וחוזקו ולסייע בהתפתחות השיער ובריאותו. הוא מוסיף לחות, ברק, גמישות, ונפח. מפחית חשמל סטטי ובונה את השיער מחדש בתהליך טבעי.

"סילק קרטין וביוטין לתלתלים" - סדרת מוצרים  ייחודית לטיפוח ועיצוב תלתלים מבית ויטמינס.
צילום: נדיה היבא
השמפו ליצירת תלתלים מושלמים
שמפו ייחודי לתלתלים, מנקה את השיער ומייצר תנועה קפיצית ואחידה לתלתל מבלי להכביד על השיער. מתאים לשיער מתולתל, רגיל, צבוע או שעבר תהליך כימי. משפר ומחזק את גמישות השיער, מעניק ברק, תחושת משי ורכות.

השמפו הוא בוסט לניקוי, חפיפה, וטיפוח תלתלים - מחיה, מרענן, ומאפשר לשיער לנוע בחופשיות. מנקה את השיער ביסודיות למראה נקי ובריא מהקרקפת ועד לקצוות עם ברק טבעי וללא תחושת שומניות. והריח... עד שלא תריחו לא תבינו.

WhatsApp Image 2022-04-11 at 14.54.58
מרכך סילק קרטין קולגן וביוטין"
נותן בוסט לתלתלים, לסירוק קל ומגע משי לתלתלים ושיער גלי, מזין ומטפח את השיער מהקרקפת ועד לקצוות. מותיר את השיער קופצני וקליל עם תלתלים אלסטיים ומלאי חיים וברק. ואל תשכחו את הריח הנהדר שלו, שישאיר את כולם פעורי פה.

WhatsApp Image 2022-04-11 at 14.55.00
מסכה לשיער מתולתל הנותנת בוסט לתלתלים ב-60 שניות
בקצב החיים שלנו אין לאף אחד זמן וסבלנות להמתין עם מסכה לשיער יותר מעשר דקות. ב"מעבדות ויטמינס" יש מי שמקשיב לצרכים שלכן ויודע להתאים את המוצרים לזמן החדש. הנה לכם "מסכה לשיער ב 60 שניות"בלבד המעניקה טיפול יסודי לשיער, אינטנסיבי, מהיר, ומדויק, תוך הזנת הוויטמינים הנחוצים לטיפוחו. וכל זה רק בדקה אחת.

המסכה היא שילוב מנצח של המרכיבים המייצרים את מסכת השיער המושלמת לתלתלים מעוגלים רעננים ויפים, לשיער בריא ורך עם ניחוח בלתי נשכח וסקסי. המסכה מעולה גם למי שמשאירה אותה ליותר מדקה.

WhatsApp Image 2022-04-11 at 14.54.56
הסרום שנותן בוסט לתלתלים
מי שיש לה תלתלים יודעת שלטפל בתלתלים זו אמנות, תלתלים זה שונה מכל סוגי השיער האחרים, ולכן כשיוצא מוצר חדש שעושה קסם עם התלתלים, אין מאושרות מאיתנו.

הסרום משקם, מרכך, ומעניק לשיער מגע משיי, ההופך את התלתלים למבריקים אך לא שומניים. מונע התפצלות קצוות השיערה ומעניק תנועה חופשית לתלתלים. השיער שופע ברק טבעי וללא הרגשת שומניות. מרכיבי המוצר שומרים את השיער בריא מהקרקפת ועד לקצוות ומקנים לו חיות ויופי לכל אורכו. התוצאה היא שלתלתלים בריאים ורעננים מלאי סטייל ושיק. והריח? וואוו.


קרם להורדת נפח
איך מורידים נפח ו"שוונצים" בשיער ובונים תלתלים מושלמים?
מוצר גאוני שכולן חיכו לו. הוא הפתרון האולטימטיבי להורדת נפח ויצירת תסרוקת אחידה. זהו מוצר חובה בכל בית ומתאים לאם לאשה וגם לילדה.

המוצר מאפשר עיצוב מהיר לפני יום עבודה, לפני יום לימודים, לכל מי שיש לה "יום עם שיער רע" וחייבת קרם פלא מהיר. חכו, זה לא הכל, כי הקרם מעצב וגם מזין את השיער בזכות שלושת מרכיביו. בזמן שהשיער כל כך מסודר החומרים מטפלים ומזינים אותו ALL OVER. זהו מוצר קסם שגם מונע חשמל סטטי בשיער, מקנה ברק ושופע בריח חדשני ומיוחד. מתאים לשיער אסוף ומתוח או סתם פזור ומסודר.

WhatsApp Image 2022-04-11 at 14.54.59
קרם גלייז לעיצוב תלתלים מושלמים
לעיצוב תלתלים במראה פראי שיקי אך מסודר ומעוצב. ייחודו של קרם גלייז לעיצוב ולטיפול מושלם לתלתלים בכך שהוא גם מעניק עיצוב תלתלים מלאי נפח ושיק, וגם מעניק הזנה מתמדת בזכות החומרים החדשניים לטיפול, שימור, ובריאות השיער.

כל מי שחיפשה מוצר שיתפוס את השיער כמו מוס בעיצוב אופנתי ומגניב ולאורך כל היום אבל גם יהיה רך ונעים כמו קרם, הגעתן למקום הנכון. קרם הגלייז הוא הפתרון המושלם לשיער וקרקפת בריאים, ולתלתלים אופנתיים מלאי סטייל ושיק. גם המוצר הזה בעל מריח נהדר. ניתן לשימוש עם דיפיוזר.

כל המוצרים הנ"ל ללא יוצא מהכלל, ללא חומרים רעילים, ללא מלחים, ללא אלכוהול וחומרים מזיקים. באישור משרד הבריאות ותקן איכות GMP בינלאומי מחמיר.

ניתן להשיג ב:
ברשת חנויות BE
באתר "סנט הייר– הבית לשיער בריא"  https://centhair.co.il/
ובחנויות "סנט הייר– הבית לשיער בריא :רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116
תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217

בשיתוף "ויטמינס - מוצרי שיער מתקדמים"
קרדיט צילומים: צילומי המוצרים באישור שימוש משרד יחסי הציבור, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...