יום שלישי, 1 במרץ 2022

עיסא פישמרקט-חנות דגים ומסעדה חדשה ביפו

השבוע הוזמנתי לפתיחה חגיגית של מסעדת דגים חדשה שנפתחה בימים אלו ביפו. החנות דגים והמסעדה ממוקמים בדרך שלמה 3 פינת בת עמי 9. חניון  תת קרקעי גדול ,מסודר ובתשלום, תמצאו ממש מעבר לכביש , בדרך שלמה 4 "חניון חצרות יפו".



סיפורו של עיסא זיותי  היפואי התחיל בחוף הים ביפו, כבר מגיל צעיר יצא לעבוד עם הדייגים ופיתח את האהבה והידע שלו לדגים.

את האהבה לים ולדייג הוריש לבנו הצעיר יעקוב שכבר מגיל 8 דג ועובד עם סוחרי הדגים ביפו, מה שהוביל לפתיחת "ISSA FISH MARKET" חנות ומסעדת דגים משפחתית - מהים לצלחת במינימום פערי תיווך.





ISSA FISH MARKET ממוקמת על פינת רחוב סלמה ובת עמי (מתחם נגה) המתחדש. בחנות ניתן למצוא מכל השפע שיש לים להציע; דגים ופירות-ים טריים שהביאו הדייגים, לצד מוצרים קפואים, תבלינים, רטבים מיוחדים ועוד. כל לקוח מוזמן לבחור מהויטרינה של הדגה הטריה ולקבל את זה בתנור, מטוגן או צלוי בהתאם לחשקיו ולאכול במקום.




תפריט המסעדה מבוסס על מתכונים משפחתיים ומתכונים עכשוויים ומכיל מנות כגון: שרימפס וקלמרי בחמאה ושום בתוספת צי'פס (60 שקלים); חוושי - עראייס דגים (40 שקלים); פיש טורטיה עם דג בתיבול הבית מוגש עם צ'יפס (45 שקלים), שווארמה סלמון וצ'יפס (50 שקלים), פיש אנד צ'יפס (45 שקלים); פילה לברק מטוגן או על הפלאנצ'ה עם צ'יפס (70 שקלים).

פינת רחוב סלמה 3 הפכה בשנים האחרונות לפינה קולינרית מסקרנת המשלבת בין עולמות שונים, חומוס אל קלחה, סימונצ'ו בית המאפה הטבעוני ועכשיו גם חנות ומסעדת הדגים של עיסא.





המנות בתפריט מבוססות על עקרון הפיש אנד צ'יפס או על תבשילים מסורתיים. מתפריט המסעדה טעמתי טורטייה עם דג וגם את העראייס דגים שתי המנות היו טובות, עשויות ומתובלות היטב. כל המנות מוגשות עם צ'יפס עבה, חם וטרי ומספר סוגי רטבים ליד.
מי שאוהב פירות ים, יוכל למצוא כאן תפריט עשיר של שרימפס וקלמארי, וגם פאייה אורז עם מבחר עשיר של פירות ים.


כדאי במיוחד לשים לב לשווארמה סלמון: סלמון מפורר על הפלנצ'ה מתובל בתערובת תבלינים מתוצרת בית בתוך 
פיתה בדואית גדולה ודקיקה כנייר. זוהי מנה ששווה להגיע אליה במיוחד


החנות והמסעדה פועלות גם בשבת.

ISSA FISH MARKET
סלמה 3 פינת בת עמי 9, יפו
טלפון: 03-7446527

שעות פעילות: ימים ב'-שבת
חנות – 08:00-20:00
מסעדה 11:00-23:00
@issa.fish.market

בשיתוף עיסא פישמרקט-חנות דגים ומסעדה
קרדיט צילומים: נדיה היבא, אסמא ג'באלי' 
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...