יום ראשון, 12 בדצמבר 2021

SR COSMETICS למרוח את התות על עור הפנים

כשמשתמשים בקרם לחות על עור הפנים, חשוב להתאימו לסוג העור וגם להתייחס לעונת השנה. תמיד מומלץ להשתמש בקרם לחות לפנים במרקם קליל, הנספג בעור ולא משאיר תחושה שמנונית ולא נעימה (לא נרצה להסתובב כל היום עם עור פנים שמנוני ומבריק - מראה לא מלהיב במיוחד). וכמובן שמומלץ  תמיד להשתמש  במוצרים איכותיים וטובים ביותר. 

במיוחד בתקופה זו של העונה כשעור הפנים מתייבש, לפעמים מתקלף ומאדים ומושפע מחילופי מזג האוויר - פעם חם ופעם קר וגם מרוחות קרות, מה גם שהמזגנים המחממים לא מיטיבים עם עור הפנים, ולכן מומלץ  מאוד להקפיד על טיפוח העור עם קרם לחות איכותי עם תוצאות כמעט מיידיות ועם יש גם ריח נעים לקרם אז עוד יותר טוב.

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים בעל אפקט מתקן עור של חברת של חברת SR Cosmetics.
 צילום: נדיה היבא
אני באופן אישי מקפידה מידי בוקר וערב על שגרת טיפוח עור הפנים עם מוצרים טובים , יעילים ואיכותיים,  שמראים תוצאות ושינוי אחרי השימוש בהם. טיפוח הפנים הוא דבר מאוד חשוב, כי הפנים הם כרטיס הביקור שלנו.

היום נדבר על קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים בעל אפקט מתקן עור של חברת של חברת SR Cosmetics  המובילה בתחום הטיפוח ולא רק בארץ . מי שמכיר אותי יודע שזאת אחת מחברות הקוסמטיקה שאני מאוד אוהבת בתחום טיפוח עור הפנים.

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים בעל אפקט מתקן עור של חברת של חברת SR Cosmetics.
צילום: נדיה היבא
מה המיוחד בקרם לחות אקטיבית תות לעור הפנים של חברת SR Cosmetics ?

🍓 מועשר בקפסולות זעירות המכילות ויטמין C שנמס בעור תוך כדי מריחה 
🍓 התכשיר בעל מרקם קליל, מכיל מסנני קרינה פיסיקליים ואינו קומודוגני 
🍓 מועשר בויטמין E התורם להרגעת העור , חומצה לקטית וחומצה היאלורונית להצערת מרקם העור 
🍓 מתאים לכל סוגי העור

קרם לחות אקטיבית תות הינו בעל מקדם הגנה SPF3 לעור הפנים (50 מ"ל), בעל אפקט מתקן לעור הפנים ועם ריח נעים מאוד של תות.

הקרם מועשר בתמצית פרי התות לריכוך וזנת העור. מעניק לחות לעור הפנים, ויטמינים ומינרלים פעילים. הרכב זה משפר מיידית את מרקם העור ומעודד את התחדשותו.

אחד ממרכיבי קרם הלחות הוא שמן הבורג' – הידוע כאנטי דלקתי פעיל במיוחד, חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, ביסבלול – נגזרת של צמח הקמומיל, אלנטואין, ויטמין E התורם להרגעת  העור, חומצה לקטית וחומצה היאלורונית, למיום העור והצערת מרקמו. 

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים של חברת SR Cosmetics. צילום: נדיה היבא
מגיע במיכל שקוף שדרכו רואים קרם לבן עם קפסולות זעירות בצבע אדום, 50 מ"ל
הקרם לחות אקטיבית תות מכיל קומפלקס לחות טבעי המשלב חומצות אמינו, חומצות אלפא הידרוקסיות, סודיום A ואוריאה.

הפורמולה נועדה לספק הידרציה (הוספת מים לחומרים או לתרכובות) ולחות להגנת העור לטווח ארוך, מכיל רמה גבוהה של נוגדי חימצון, אשר מסייעת למנוע רדיקלים חופשיים ומחדש זוהר בריא לעור הפנים. מגן מפני  קרני השמש UVA  (הזדקנות העור)  ו- UVB קרני שמש (כוויות בעור).

הוראות שימוש: לפזר מעט מהקרם על אזור הפנים פעמיים ביום.
מתאים לכל סוגי העור.

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים  חברת SR Cosmetics.
צילום: נדיה היבא
ובנימה אישית: מאוד אהבתי את קרם לחות אקטיבית תות : הוא מגיע במיכל שקוף שדרכו רואים קרם לבן עם קפסולות זעירות בצבע אדום, מיכל של 50 מ"ל עם משאבה מובנית, נוחה לשימוש המוציאה כמות מדודה וחסכונית של קרם ושומרת על סטריליזצייה.

אחרי ניקוי עור הפנים, מרחתי את קרם הלחות עם ריח נפלא של תות. הקרם נמרח בקלילות ונספג במהירות בעור ולא משאיר תחושה שמנונית. לאחר המריחה העור נראה מלא לחות, חלק, בריא יותר ונעים מאוד למגע . התחושה החלקה והנעימה על עור הפנים עם הריח הנפלא נשאר גם מספר שעות אחרי המריחה. 
קרם מאוד מומלץ ומתאים גם לימי החורף הקרים.

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים בעל אפקט מתקן עור של חברת של חברת SR Cosmetics.
צילום: נדיה היבא
אודות חברת SR Cosmetics 
מותג הקוסמטיקה המקצועי שנוסד והתפתח בישראל, על ידי גורו בריאות העור: שולי רודריג, פרץ בשנים האחרונות את גבולות הארץ ומשווק כעת גם באירופה. המותג מציע  סדרות מוצרים שכולן פרי פיתוח ישראלי בלעדי, נושאות תווי תקן של איכות GMP ו-ISO וברישיון משרד הבריאות הנחשב מהמחמירים בעולם, גם במדינות השוק האירופאי.

מוצרי החברה זוכים לביקוש רב ולהצלחה מקצועית בזכות תוצאות יוצאות דופן בקרב קהל הקוסמטיקאיות, מכוני הטיפוח ומרכזי השיווק וההדרכה למקצועות היופי מהמובילים בישראל ובחו"ל. החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרי קוסמטיקה לנשים ולגברים. כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות על מנת להוכיח את יעילותם.

קרם לחות אקטיבית תות  לעור הפנים של חברת SR Cosmetics. צילום: נדיה היבא
את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, לפרטים 
נוספים :1-700-700-771

לאתר החברה: https://srcosmetics.co.il/he

בשתוף חברת SR Cosmetics

ערכה וצילמה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...