יום שבת, 18 בדצמבר 2021

מותג השיער אינדולה ישראל משיק סדרת מוצרים חדשה העשויה מאריזה ממוחזרת!

מותג השיער הבינלאומי אינדולה ישראל, עשה צעד משמעותי לטובת איכות הסביבה והשיק השבוע באירוע חגיגי במיוחד, בנוכחות דודי איבגי, מנכ"ל אינדולה ישראל, עיתונאים, אנשי תקשורת, סלבים ומעצבי שיער, סדרת מוצרים חדשה פורצי דרך ACT NOW.

סדרת המוצרים פותחה תוך שימת דגש על הצרכים של היום בתחום טיפול, טיפוח ועיצוב השיער עם פורמולות בעלי רכיבים טבעיים ללא מלחים שמנים מינרלים סולפטים סיליקונים וצבעים מלאכותיים והמשווקים באריזה ממוחזרת ב- 97% שניתנת למחזור באופן מלא.
דוגמניות אינדולה בערב ההשקה מציגות את התכשירים החדשים. צילום: נדיה היבא

דודי איבגי, מנכ"ל אינדולה ישראל. צילום: נדיה היבא
מהלך זה נעשה בשיתוף עם בנק הפלסטיק העולמי שנלחם בזיהומים סביבתיים ונמצא בראש המלחמה לעצירת הזיהום הסביבתי מחומרי הפלסטיק.

מותג השיער הבינלאומי אינדולה משיק מגוון מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער אשר מותאמים לדור החדש של צרכנים מודעים. המגמה והרצון של כולנו על שמירה של מה שקיים, הפכה עבור אנשים רבים לדרך חיים ומתוך ההבנה הזאת המותג פיתח קו מוצרים אשר מבוססים על רכיבים טבעיים תוך שימוש באריזות מחומרים הניתנים למחזור. 

מותג השיער אינדולה ישראל משיק  סדרת מוצרים חדשה העשויה מאריזה ממוחזרת!  צילום: נדיה היבא

מותג השיער אינדולה ישראל משיק  סדרת מוצרים חדשה העשויה מאריזה ממוחזרת!   צילום: נדיה היבא
מותג השיער אינדולה ונבחרת מעצבי השיער שלה בכל העולם ועכשיו גם כאן בישראל, מצטרפים "למלחמה" יחד כקהילה מאוחדת במטרה לשמור על כדור הארץ מפני תהליכי זיהום הסביבתיים, על כל מוצר שנמכר נמנעים מהשלכה של שני בקבוקי פלסטיק שמזהמים את הסביבה כשהמטרה היא לאסוף 1.5 מילון בקבוקי פלסטיק בשנה הראשונה. 

ישראל נחשבת בין המדינות הראשונות להשקת המהלך של מותג השיער אינדולה בעולם. במסגרת השינוי, המותג יטמיע אצל כל לקוחותיו את חשיבות המחזור במטרה לקדם אג׳נדה של קיימות וצמצום השימוש בפלסטיק.

סדרת המוצרים החדשה ACT NOW צילום: יחצ
סדרת ACT NOW החדשה מונה מגוון רחב של מוצרים בסדרה: טיפוח, חפיפה, עיצוב והגדרה, טקסטורות, ״פיניש״, כלל המוצרים עשויים מנוסחאות עדכניות, פורמולה טבעונית, רכיבים טבעיים בין היתר תמצית זרעי צ׳יה ושמן אבוקדו. טווח ממוצע המחירים נע בין: 89 ש"ח - 229 ש"ח.

ניתן יהיה לרכוש את מוצרי הסדרה במספרות ברחבי הארץ כאשר מותג אינדולה מעניק ללקוחות 20% הנחה במעמד הקניה הראשונה בסלון. הלקוחה תתבקש לסרוק QR קוד שיהיה מפורסם במספרות שיציעו למכירה את המוצרים והיא תוכל לממש במקום ללא תנאי את ההנחה המיוחדת.

מותג השיער אינדולה ישראל משיק  סדרת מוצרים חדשה העשויה מאריזה ממוחזרת!  . צילום: נדיה היבא
המודעות לאיכות הסביבה גברה ואיתה גם הביקוש למוצרים ברי קיימא. המאבק בזיהום פלסטי, מגמת ההתחממות הגלובלית ושמירה על כדור הארץ הם בראש מעייניהם של האוכלוסייה בכל מקום בעולם מתוך ההבנה הזו המותג שם דגש על חשיבות ומשמעות לנושאי איכות הסביבה.

הבעלים של אינדולה ישראל דודי איבגי ואיציק קרקו עם אשת יחסי הציבור תהילה שמיר. צילום: יחצ

אינדולה - מעצב השיער שוקי יוסף. צילום: יחצ

אינדולה - מעצבי השיער ערן ויניב קצב. צילום יחצ
בשיתוף אינדולה ישראל
קרדיט צילומים: משרד יחסי ציבור אינדולה, נדיה היבא

ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הטיפים של אלומה נתנאל להתמודדות עם שינויי מזג האוויר שיוצרים יובש בעור

עם שינויי מזג האויר, אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של יובש קיצוני בפנים. עור פנים יבש יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה להתמודד איתה. זה יכ...