יום שני, 29 בנובמבר 2021

חדר הבריחה GAME OVER של שרון זילברצויג מעצב פנים ואמן רב תחומי

בשורה משמחת למכורי ההרפתקאות ב"חדרי בריחה"!!!
המעצב שרון זילברצויג עיצב "חדר בריחה" יצירתי בטירוף - GAME OVER – שיכניס אתכם ישר לתוך משחק קופסה!

לאחרונה הוזמנתי ל"בלק ליסט" - חדר בריחה ייחודי, מיוחד ומדהים הנמצא בנס ציונה. אחרי שעה וחצי של צחוקים, חידות, הפעלת היגיון וחשיבה מחוץ לקופסה וכמובן פיצוח המשימה, יצאתי משם מאושרת ושמחה וגם חשבתי על החוויה הבלתי נשכחת עוד הרבה זמן אחרי...

יש כאלה שלא אוהבים  "חדר בריחה, ויש כאלה שאוהבים מאוד ורואים במקום כשעת בילוי איכותי  והנאה עם המשפחה או עם חברים. לי באופן אישי המקום הייה חוויתי במיוחד, חברותי ועם הרבה אתגרים וחשיבה.


¨    הסיפור  המרכזי של "חדר הבריחה"  הינו הצלת עולם משחקי הקופסה שאנו מכירים מהילדות, משחקים שהתערבבו להם, וכדי להצליח במשימה על המשתתפים  לפצח חידות, לחשוב מחוץ לקופסה, להיעזר ברמזים מוחבאים בפריטים שונים וצבעוניים להחזירם לקופסה מסודרים.

את "חדר הבריחה" המדהים והיוצא דופן ביופיו וגם בעיצובו ובתכנונו לפרטי פרטים, תכנן ועיצב מעצב הפנים שרון זילברצויג המוכשר. כדי שהחדר יהיה מוצלח צריכה להתקיים בו השלמה ותיאום מושלם בין הסיפור, החידות והעיצוב.  כמעצב היה על שרון לקחת חזון - ולעצבו באופן מוחשי. עם המון שעות עבודה, אהבה והנאה גדולה,  בכל פינה ניכר עיצובו המיוחד, עם שימת דגש והמון תשומת לב לפרטים הכי קטנים. (לא אגלה לכם מהם הפרטים הקטנים...).  במהלך בניית החדר, היה צורך  לחשוב על כל פריט, לדמיינו ולבדוק איך לבנות אותו.

מדובר בבנייה פיזית של משחקים וחידות בתלת מימד, ולשם כך היה צריך לנצל חלל מאוד קטן על ידי תכנון ייחודי, עיצוב מדהים ומאוד מקצועי  הצליח המעצב להכפיל את שטח החדר, ולנצל כל פינה ופינה והכל תוך כדי מציאת פתרונות חזותיים ויצירתיים שיתרמו להנאה וחווית המשחק.


חלקים שונים ב"חדר הבריחה" הודפסו במדפסות תלת ממד שעבדו במשך 10 חודשים רצופים הודפסו בדיוק מירבי חלקים שונים לעיצוב חלל החדר. העיצוב היצירתי והמורכב כולל גם תכנון מדויק של כל הפריטים והמיקומים ובהם חוטי חשמל, ידיות הפעלה, מצלמות (שמסייעות למפעיל המשחק לכוון את השחקנים לרמזים), ועוד.

באמצעות פתרונות הנדסיים יצירתיים, תוכנן החדר כך שהוא מכיל מסלול נוסף, המתאים לקשישים או בעלי מוגבלות פיזית.

תסריט החדר, הנחשב לאחד הטובים בארץ, נכתב בידי גיא בוסקו


תמונה  של שרון זילברצויג.   צילום - אור פרבוזניק

¨     שרון זילברצויג, מעצב פנים ואמן רב תחומי, בעל הסטודיו On Point. בוגר תואר ראשון B.DESIGN  (משנת 2009) מהמכון הטכנולוגי חולון (H.I.T)  מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים, דירות יוקרה, חדרי בריחה, חללים מסחריים, עיצוב וייצור רהיטים בהתאמה אישית ועיצוב ותכנון בתלת ממד.



ובנימה אישית: ממליצה לכם מאוד להגיע לחדר בריחה מושקע ואינטראקטיבי! עם חברים או בני משפחה, להנות ולחוות את הרפתקת משחקי הקופסה, וגם להנות מעיצובים מדהימים וייחודיים שנעשו במחשבה יצירתית ובכשרון רב של המעצב שרון זילברצויג.


בשיתוף שרון זילברצויג, מעצב פנים ואמן רב תחומי
צילומים: אור פרבוזניק, נדיה היבא

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...