יום שני, 1 בנובמבר 2021

סדרת מוצרי זעפרן-הלהיט הבא בעולם תוספי התזונה לשימור המיקוד והפוקוס ולמצב רוח טוב

חברת נווה פארמה השיקה הבוקר (25.10) באופן רשמי במשרדיה שבנתניה בנוכחות אנשי תקשורת ועיתונאים , את סדרת מוצרי הזעפרן - הלהיט הבא בעולם תוספי התזונה.

מדובר ב- Be Focus תוסף תזונה לשיפור המיקוד אצל ילדים, בני נוער וסטודנטים , את Be Happy לשמירה על מצב רוח מרומם, המכיל אף הוא מיצוי זעפרן, ויטמינים ומינרלים ללא תוספת סוכר, ואת Saffrox לסיוע במצבי דכדוך קל.

הזעפרן - למי הוא מומלץ  וכיצד ניתן לצרוך אותו?  צילום: Peter Bpnev , Shutterstock
פרסומים בעולם הצביעו על יעילותו בהרגעה
במסגרת ההשקה פגשנו את ניצן פרימור הבעלים, היזם וההוגה של חברת נווה פרמה, שהינו גם רוקח במקצועו , ושהחל את דרכו בבית מרקחת שבתל אביב. ניצן הסביר וסיפר לנו בפירוט, על נפלאות צמח הזעפרן, במה הוא מועיל לנו מבחינה בריאותית, למה הוא עוזר ועל תוצאות המחקרים הרבים שבוצעו ברחבי העולם.

הפרעת קשב וריכוז הינה הפרעה נוירו-התפתחותית הפורצת ב-5 השנים הראשונות לחייו של האדם. היא אינה נעלמת עם הגיל, לכן צעירים ומבוגרים כאחד סובלים מהפרעות אלו ברמות קושי שונות במהלך כל חייהם.

בשנים האחרונות שכיחות התופעה נמצאת בעליה מתמדת, וכיום היא קיימת בקרב 7-10% מהאוכלוסייה. לראיה, כל תלמיד או סטודנט שני בכיתה על ריטלין בגלל קושי במיקוד ובריכוז.

זעפרן - מתח? חרדות? יש פתרון טבעי צילום: Shutterstock
עד לאחרונה הטיפול המוכר והנפוץ היה נטילת תרופות כדוגמת הרטלין, הרי שהיום הנטייה היא לעבר תחליפים טבעיים עם רכיבים מן הטבע. סקר חדש שנערך מצא כי 50% ממשתמשי התרופה, היו מעדיפים להשתמש במוצרים טבעיים ולא בכימיקלים וחומרים מתועשים. אחוז גבוה מהם הן אימהות לילדים המחפשות תחליפים בריאים וטבעיים לילדיהם, ולא רק, גם אנשים בוגרים שסגלו לעצמם אורח חיים בריא, ספורטיבי עם תזונה נכונה ובריאה, מעדיפים תחליפים טבעיים על תרופות מתועשות.

כיום, תבלין הזעפרן הוא הפתרון היעיל והאפקטיבי ביותר לטיפול בבעיות של קשב, ריכוז ומיקוד, פתרון המראה תוצאות גבוהות במיוחד וללא תופעות לוואי.

סדרת  מוצרי זעפרן-הלהיט הבא בעולם תוספי התזונה לשימור המיקוד והפוקוס ולמצב רוח טוב. צילום: נדיה היבא

סדרת  מוצרי זעפרן-הלהיט הבא בעולם תוספי התזונה לשימור המיקוד והפוקוס ולמצב רוח טוב. צילום: נדיה היבא
מהן האיכויות של תבלין הזעפרן בשירות הרפואה?
הזעפרן הינו תבלין המופק מצלקת פרח הכורכום ונחשב ליקר שבתבלינים בשל הקושי בהפקתו הנעשית בעבודת יד. אם עד היום חשבתם שהוא מושלם לתיבול מרקי החורף, דעו לכם כיתכונותיו הרפואיות ידועות מזה 3000 שנה.

הזעפרן מכיל מרכיבים פעילים כמו "קרוצין" החומר הפעיל העיקרי, "קרוציטינום", ו-"הספרנל" שחדירתו לגוף מפעילה מנגנון פנימי היוצר אנדו-קנאביס (קנביס המופק ע"י הגוף עצמו) היעיל כנגד כאבים. הזעפרן גם מאזן את רמות ה"דופמין" מוליך עצבי (נוירוטרנסמיטור), וידוע כמנטרל בעיות קשב וריכוז ועוזר במיקוד תשומת הלב.


נווה פארמה - Be Happy  - מיצוי זעפרן, ויטמינים ומינרלים ללא תוספת סוכר  לשמירה על מצב רוח מרומם. צילום: נדיה היבא
באריזה: 60 סוכריות במרקם ג'לי בטעם פירות טרופיים (תוסף תזונה)
אילו מוצרים המבוססים על תבלין הזעפרן קיימים בשוק, היעילים לשימור מיקוד וריכוז?
BE FOCUS
הוא מוצר הדגל של חברת "נווה פארמה",פורץ דרך בתחומו, המגיע בצורת סוכריות ג'לי עם או בלי סוכר.

BE FOCUS - סוכריות ג'לי המיועדות כתוספת למי שסובל מ-ADHD, מבוגרים וילדים כאחד. לסובלים מבעיות של אבדן ריכוז וכאלה שטרם אובחנו כסובלים ADHD. 

סוכריות הג'לי משפרות את הריכוז ומעולות לתקופות של הפסקה מהתרופות. רק 4 קלוריות לסוכריה. הן משפיעות מיד ומאוד מומלצות בנוסף לבעיות קשב וריכוז, גם לפני בחינות או מבחן נהיגה. לסטודנטים ולתלמידים, ואפילו לאנשי עסקים לפני פגישות חשובות או הכנת פרזנטציה מכריעה שתביא בעקבותיה את האקזיט המיוחל.  סוכריות "בי פוקוס" מיועדות לילדים ומבוגרים עם בעיות קשב וריכוז הנוטלים ריטלין על בסיס קבוע ומעדיפים מוצרים הטבעיים. והן גם טעימות מאד.

נווה פארמה - Be Focus מיצוי זעפרן, ויטמינים ומינרלים לילדים החל מגיל 5 שנים.
תוסף תזונה לשיפור המיקוד אצל ילדים, בני נוער וסטודנטים. צילום: נדיה היבא
יתרונות השימוש בזעפרן למול תרופות, בשימור המיקוד והריכוז
התרופות הנפוצות ביום לפתרון בעיות מיקוד, קשב וריכוז, פועלות על שני מוליכים עצביים, סרוטונין ונור-אדרנלין אך אינן משפיעות על מוליך עצבי שלישי והוא הדופמין. לכן אנו עדים לחוסר איזון ותופעות לוואי המשבשות את מהלך החיים התקין. תופעות כמו התפרצויות זעם, מצב "זומבי", איבוד התיאבון או לחילופין עליה משמעותית בתיאבון ובעקבותיה עליה במשקל, בעיות שינה, ועוד.

האם המוצר מגובה מחקרית?
על הזעפרן ישנם למעלה מ-1000 מחקרים רפואיים שונים מרחבי העולם.
באוסטרליה נערך מחקר עם 50 ילדים צורכי ריטלין. חצי מהקבוצה המשיכה לקחת את הריטלין והחצי השני את כמוסות הזעפרן. תוצאות המחקר הוכיחו יעילות זהה לכמוסות הזעפרן ולריטלין.

נווה פארמה - Saffrox מיצוי זעפרן, ויטמינים ומינרלים תוסף תזונה לסיוע במצבי דכדוך קל.
באריזה 30 קפסולות. צילום: נדיה היבא
האם יש אמת בחשש מעודף זעפרן בגוף?
אין דבר כזה יותר מדי כשמדובר בזעפרן. הכמות המומלצת עומדת על מינימום 28-30 מ"ג למבוגר ליום, ו-15 מ"ג לילדים. 2 סוכריות ג'לי ביום במרווחים של 3 שעות ביניהן, הם המינון האופטימלי על פי מחקרים.

מיהי חברת "נווה פארמה"?
חברת "נווה פארמה" נוסדה ב-1996 ומתמחה בייבוא, פיתוח, ייצור, ושיווק של תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל. מובילה בחדשנות, ועומדת מאחורי פיתוח המוצרים הטבעיים מבוססי תבלין הזעפרן המיועדים לטיפול ברפואה הנפשית כולל הפרעות קשב וריכוז.

החברה ידועה בארץ ובעולם בזכות תרסיס אוזניים להמסת שעווה באוזן ומותאם לילדים ולמבוגרים. וכן כמוסת המגנזיום "מגנוקס"MAGNOX, הושקה בשנת 2012 וכיום המובילה בשוק כמוסות המגנזיום, והוכחה מחקרית כיעילה פי 3 מבחינת ספיגה והשפעה בהשוואה למוצרים מקבילים בשוק.

תבלין הזעפרן במוצרים טבעיים של נווה פארמה. צילום: Shutterstock
מעכשיו, אין צורך לסבול מבעיות של מיקוד וריכוז, מתופעות לוואי הכרוכות בלקיחת תרופות מתועשות, סוכריות הג'לי מבוססות תבלין הזעפרן הן פתרון יעיל, נגיש, ללא מרשם רופא ומחכה לכם על המדף ברשתות הפארם. 

למי שמתעניין בכשרויות של שלושת המוצרים:  
Be Focus ו- Be Happy  -  כשר-פרווה, בשגחת הרבנות מעלה אדומים, ללא חשש סבל ושביעית
Saffrox - כשר-פרווה בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון

להשיג בבתי המרקחת ורשתות הפארם ללא צורך במרשם רופא.
כל המוצרים בעלי אישור ממשרד הבריאות.

אני במסיבת ההשקה של  סדרת מוצרי הזעפרן במשרדי חברת נווה פארמה. צילום: נדיה היבא
לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס:
לאתר של "נווה פארמה"  https://katzr.net/3842a2
לעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/NavehPharma/

בשיתוף נווה פארמה

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...