יום רביעי, 3 בנובמבר 2021

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז"

בשורה משמחת לאוהבי הטחינה הגולמית!!!

על המדפים בימים אלו תוכלו למצוא שחקן חדש של טחינה גולמית בשם "טורקיז", אותה לא תוכלו להחמיץ בגלל צבע הטורקיז הבולט לעין של האריזה.

אצלנו בבית מאוד אוהבים טחינה  עם כל מנה לא רק בגלל טעמה, אלה גם  בגלל ערכיה התזונתיים. את הטחינה אני מכינה בבית עם הרבה שום, לימון, מלח, פלפל שחור וכוסברה קצוצה או פטרוזילה או שניהם יחד, לפעמים מוסיפה לכל החגיגה קמצוץ פפריקה אדומה בשביל הצבע.  הארוחה היחידה שבה אין לנו טחינה על השולחן היא ארוחת קוסקוס ומרק ירקות עם עוף או בשר - לא כל כך מסתדר לנו עם הטעמים. אבל במקום טחינה יש לנו כמובן סוגי סלטים אחרים.

אז נא להכיר את הטחינה הגולמית החדשה בשם "טורקיז" שמושקת לראשונה בישראל.
מדובר בטחינה  באיכות פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. 

מותג טחינה חדש על המדף טחינה טורקיז צילום יעל האן
הטחינה תשווק בשתי אריזות, רגילה ומלאה, בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי.

במבחן טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים. השקת טחינה טורקיז החדשה תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהם טיסה ליוון.

טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. במפעל מועסקים כ-240 עובדים ומחזור מכירותיו נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה. 

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז" צילום: נדיה היבא
לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות, ביקשנו להביא טחינה פרמיום חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו. תוצאות מבחן הטעימה מצביעות על שינוי צפוי במדפי הטחינה ואין לנו ספק שהצרכן יטעם ויבחר טחינה טורקיז".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-14 ₪ לאריזת 500 גרם. 
תימכר במחיר השקה של כ-12 ₪.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה.

בשיתוף אחוה יצרנית חלוה טחינה ומוצרי מאפה

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז". צילום: נדיה היבא
מה אתם אוהבים יותר טחינה גולמית משומשום מלא או טחינה  גולמית איכותית רגילה?
ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...