יום שישי, 15 באוקטובר 2021

מותג כלי הבית המוביל בעולם Tupperware חוזרת לישראל עם מגוון מוצרים חדשים לצד המוצרים הקלאסיים והאהובים

הבוקר (13.10.2021) במסיבת עיתונאים חגיגית ומפנקת במיוחד שנערכה ב"חדר פרטי" שבתל אביב בנוכחות אנשי תקשורת, עיתונאים ובלוגרים, הכריזה חברת Tupperware באופן רשמי על חזרה לשוק הישראלי אחרי 3 שנות העדרות עם זכיינית חדשה, ללא חוגי בית ועם אבטחה למחירים נמוכים יותר. 

חברת Tupperware שהינו מותג כלי הבית המוביל בעולם מציג חדשנות טכנולוגית, מוצרים אקולוגיים ומגוון מוצרים חדשים ומפתיעים לצד המוצרים הקלאסיים והאהובים .
Tupperware חוזרת לישראל - סדרת אולטרא פרו המרשימה. צילום: יחצ
סירי פלסטיק  יפייפיים, קלאסיים מעוצבים בסטייל, המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות,
חברת אקומיקס, הזכיינית החדשה של "כלי טופר" (טאפוור) בישראל, בניהולה של רולה עוואייד קופטי, מנכ"לית והיבואנית הרשמית של המותג , שהחליטה להחזיר את המותג ארצה, ולאמץ מודל עסקי שונה מזה שיש למותג בעולם -  לשווק את מוצריה תחת מודל אונליין.  

המעבר למודל החדש  מאפשר לאקומיקס למכור את מוצרי "Tupperware" בישראל במחיר נמוך בכ-20%, ביחס למחירי המוצרים שנמכרו כאן בעבר , תוך שמירה על בלעדיות. כלומר, את מוצרי טאפוור אי אפשר לקנות בחנויות אחרות או מבית לבית, או בחוגי בית אלה אך ורק דרך האתר. 

עם רולה עוואייד קופטי, מנכ"לית והיבואנית הרשמית של Tupperware בישראל. צילום: נדיה היבא
לדברי קופטי: "ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה המודל החדש, שהוא שיווק אונליין, אין שיווק בחוגי בית, מבטיחה משלוח תוך 4 ימי עסקים. כמו כן הבטיחה שהמוצרים באתר יהיו זולים יותר ב-20% מהמחירים שבעבר, ובנוסף ינתנו 5 שנות אחריות על המוצרים".

האתר המקומי  https://tupperware.co.il   מציע מגוון מוצרים מתקדמים המציגים טכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד. 

קערות שקופות של חברת Tupperware. צילום: יחצ
המגוון רחב ומתחדש וכולל מוצרים בקטגוריות שונות כגון: כלי מטבח, אחסון, בישול, אירוח, To-Go וקטגוריית סדרות.

בנוסף ניתן למצוא באתר סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי Tupperware".

כמו-כן,  אתר "Tupperware"מציע ללקוחותיו מבצעים חדשים ומשתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ כרגע באתר מעל 300 פריטים..

וונטסמארט קופסאות ייעודיות לאחסון ירקות. צילום: יחצ
"כלי טופר" ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות מיומן ואדיב, המספק מענה מהיר ומקצועי בטלפון ובפלטפורמות הדיגיטל השונות.

מותג "כלי טופר" מזוהה בעולם ובארץ בזכות איכות מוצריו ולא פחות מכך בזכות העיצוב והצבעוניות העזה המקבלים ביטוי בכל סדרות המוצרים. מאפייני העיצוב של "כלי טופר" מאפשרים סידור וארגון ארונות המטבח בצורה אופטימלית, אסתטית ונוחה. הצבעוניות המיוחדת משדרגת את המטבח. בזכות שני אלה עבודת המטבח הופכת לחווייתית ומהנה.

קערות שקופות של  Tupperware. צילום: יחצ
מה דעתכם על כלים שקופים דמויי זכוכית?
בין קטגוריות המוצרים החדשות, בולט ECO+ - קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם: "כוס קפה לדרך", "סט קופסאות שקופות" מעוצבות, שנראות לגמרי כמו מזכוכית ו"בקבוקי מים אקולוגיים".  הסדרה האקולוגית מתכתבת עם החזון של Tupperware העולמית לפיו עד 2025 תשווק את כל מוצריה במארזים מתכלים בלבד.

"טאפוור היא הראשונה מבין ארבע חברות עולמיות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר ממיסה ומעבדת פסולת פלסטיק חד פעמי, המביאה לפירוקה תחת תנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית ושיחזורה לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון.
מסחטה רב-שימושית של חברת  Tupperware. צילום יחצ

מסננת כפולה של חברת Tupperware. צילום יחצ
מה דעתכם על  סירי פלסטיק שנכנסים לתנור?
בין המוצרים החדשניים והמסקרנים ביותר שמציגה "Tupperware"בימים אלה, נמצאת סדרת "אולטרא פרו"- סירי פלסטיק  יפייפיים, קלאסיים מעוצבים בסטייל, המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות, לשימוש במיקרו גל, לאחסון במקרר או במקפיא וגם להגשה  על השולחן. סדרה חדשנית זו מאפשרת יעילות ונוחות מרבית במטבח, בבטחה וללא חשש מפליטת חומרים מסוכנים.


לכבוד חודש המודעות לסרטן השד החליטו בחברת טאפוור להרים את הכפפה ולתרום 10% מסך כל הרכישות מסדרת המוצרים הורודים לטובת העלאת המודעות למלחמה בסרטן!
לסדרת המוצרים הורודים >> https://bit.ly/3ilIgyc

צילום: יחצ
ולמי שלא מכיר:
"כלי טופר" היא מובילה עולמית בתחום מוצרי הבית והמטבח. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי בית הכוללים מוצרי הכנה, אחסון והגשה למטבח ולבית. בשנת 1942 פיתח ארל טאפר את המיכל הראשון של המותג; מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה בשנת 1946.

לאור הצלחתו בעולם כולו, שם המותג -"Tupperware" הפך לגנרי בהתייחסות למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק,  אבל כיום המותג מייצר הרבה מעבר לזה. 

כלי טופר מפתחת, מייצרת ומפיצה את מוצריה כחברה בינלאומית הפועלת תחת חברת האם שלה Tupperware Brands. בשנת 2021, לאחר שלוש שנים בהן הופסקה פעילות החברה בישראל, "Tupperware" חזרה לארץ תחת הזכיינית "אקומיקס" ובמודל שיווק אינטרנטי.

קערות התפחה בשלל צבעים וגדלים מגיעות עם מכסה. צילום נדיה היבא

בקבוקי שתייה בשלל צבעים  וגדלים. צילום: נדיה היבא

מטליות לניגוב ולניקיון ללא צורך בחומרי ניקוי. צילום: נדיה היבא

פוטאטו סמארט של חברת Tupperware. צילום: יחצ
בשיתוף חברת Tupperware ישראל

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...