יום שלישי, 13 ביולי 2021

חברת Sr Cosmetics מציגה "מסכת קרם מרגיעה פורטה+" לימי הקיץ החמים

אנחנו נמצאים עכשיו בימים חמים וזה בדיוק הזמן  לטפל בעור הפנים עם מסכה מרגיעה... 

הפעם רוצה לספר לכם (נשים וגברים כאחד) על  "מסכת קרם מרגיעה פורטה+" מבית Sr Cosmetics, הנחשבת כ"הקסם הירוק של הטבע". בהמשך תוכלו לקרוא את חוות דעתי האישית לאחר השימוש במסכה.

 "מסכת קרם מרגיעה פורטה+" מכילה מרכיבים יעילים המטפלים במגוון נזקי עור ברמות השונות. מרכיביה הסינרגטיים, מבוססי שמנים צמחיים אנטי אוקסידנטיים וויטמינים מעולם האסתטיקה הרב תחומית. כל אלה, מסייעים להרגעת העור, תוך הקלה בתסמיני העור היבש, האדמומי והמגורה.

חברת Sr Cosmetics מציגה  "מסכת קרם מרגיעה פורטה+"  לימי הקיץ החמים. צילום: נדיה היבא

חברת Sr Cosmetics מציגה  "מסכת קרם מרגיעה פורטה+"  לימי הקיץ החמים. צילום: נדיה היבא
המרכיבים הפעילים במסכה:

  •  Hemp seed oil -   שמן קנאביס המכיל חומצות אמינו, ויטמינים וחומצות שומן ייחודיות. כל אלה תורמים ביעילות, להתחדשות מרקם העור, ועיכוב תהליכי הזדקנותו.
  • DMAE - מרכיב אנטי אג'ינג עוצמתי, משמש כנוגד חימצון המסייע לעיכוב תהליך ההזדקנות.
  •  Sea Buckthorn - מופק מפרי צמח האשתר, היפופיאה, אובלפיחה ומיועד לשיקום נזקי עור ולהאצת החלמתם.
  • התכשיר מכיל גם  מגוון חומרים פעילים כגון: קרוטונאידים, פרו ויטמין A ,אומגה 3 ו 6 וויטמין E.
  • Centella Asiatica - תמצית צמחית, המסייעת בריכוך העור ובשיפור מרקמו. מייעלת את תפקודי העור ותורמת לנראות בריאה של עור הפנים.

"מסכת קרם מרגיעה פורטה+" מתאימה לכל סוגי העור.
ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

אופן השימוש:  למרוח עם מברשת מתאימה, שכבה דקה ואחידה על כל הפנים למשך  15-20 דקות ולהסיר במים.


ובנימה אישית: מי שמכיר אותי יודע שחשוב לי מאוד לטפח ולשמור על עור הפנים שלי ואני נוהגת להשתמש במוצרים הטובים ביותר.  בימי הקיץ מפאת החום, נימי הדם בפנים שלי בולטים יותר, עור הפנים מגורה ואדמומי ולפעמים גם מרגישה סוג של אי נוחות בגלל החשיפה לשמש קייצית.

"מסכת קרם מרגיעה פורטה+"  לימי הקיץ החמים. צילום: נדיה היבא
לאחר השימוש  ב"מסכת קרם מרגיעה פורטה+"  של חברת Sr Cosmetics, הרגשתי נעימות בעור הפנים. המסכה נמרחת בקלילות (השתמשתי במברשת נעימה) נספגת היטב בעור והיא אכן מרגיעה אותו, נימי הדם הבולטים טושטשו , הגירוי והאי נוחות שהרגשתי נעלמו  אף הם במהירות  וכך גם האדמומיות  ותחושת היובש שהייתה על עור הפנים כתוצאה מהחום ומהשמש. עור הפנים שלי נראה אחרי הטיפול  הרבה יותר צעיר, בריא, חלק ורגועה. המסכה יעילה וטובה מאוד, מה גם שהיא מתאימה לכל סוגי העור. 
ממליצה לכל אחד ואחת להחזיק קבוע על מדף התמרוקים  את המסכה המצויינת  להרגעת העור ומטפלת  בנזקי עור שונים שעלולים להיגרם בשל הימים
 החמים והחשיפה לשמש וטובה גם לכל ימות השנה.

ולמי שלא מכיר:  חברת אס. אר. קוסמטיקס -SR Cosmetics הינה מותג מוכר ומוביל בתחום הקוסמטיקה בארץ ובחו”ל. מוצרי החברה זוכים לביקוש רב ולהצלחה מסחררת בקרב קוסמטיקאיות, מכוני טיפוח ויופי, ומרכזי שיווק והדרכה למקצועות היופי. החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרי קוסמטיקה לנשים ולגברים.
כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות כדי להוכיח את יעילותם.

ערכה כתבה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...