יום רביעי, 14 ביולי 2021

חברת Promise משיקה קרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30 "מגן עלי בצבע"

הקיץ כבר פה, חם בחוץ וגם השמש מכה בעוז!!!

מי שמכיר אותי יודע שאני מקפידה לשמור על עור הפנים שלי בחורף וגם בימי הקיץ החמים, ומשתמשת בתכשירי הגנה ברמה גבוהה של SPF  וגם לא מוותרת על מייקאפ איכותי להסתרת פגמי העור במיוחד בקיץ.

חברת  Promise משיקה קרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30  "מגן עלי בצבע" 
צילום: נדיה היבא
ומה קורה כשמאוד ממהרים לצאת מהבית לקניות, לסידורים, לאוטובוס, לרכבת, להביא את הילד מהגן או מבית הספר, או לעבודה וכדי להגן על עצמכן מהשמש אתן צריכות להשתמש במייקאפ וגם בקרם הגנה כדי להגן על עור הפנים מפני השמש במיוחד בימי הקיץ החמים כשהשמש קופחת במלוא עוזה?

אז אין צורך לוותר לא על קרם ההגנה ולא על המייקאפ, כי בחברת Promise משיקים קרם הגנה חדש ומפתיע שנותן מענה מושלם!

חברת  Promise משיקה קרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30  "מגן עלי בצבע" 
צילום: נדיה היבא
תכשיר מצויין - "מגן עלי בצבע" - מדובר בקרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30, לחותי בגוון מייקאפ למראה אחיד, חלק וטבעי, נמרח בקלות, נספג במהירות, מתפזר על העור בצורה אחידה ומתאים את עצמו לגוון העור.

קרם פנים עם 3 תועלות בתכשיר אחד: לחות, הגנה מהשמש וגוון מייק-אפ למראה אחיד, חלק וטבעי של העור. מיועד לכל סוגי העור נמרח בקלות, נספג במהירות, מטשטש נראות של פגמים ומעניק הגנה אופטימלית מקרני השמש. הנוסחה הייחודית מעניקה לחות ורעננות הנשמרת לאורך כל היום ומחזקת את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

קרם הפנים החדש מגן גם מפני קרני השמש UVA ו- UVB בהתאם לתקן החדש של משרד הבריאות.

חברת  Promise משיקה קרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30  "מגן עלי בצבע" 
צילום: נדיה היבא

הקרם החדש מכיל B5 (פנטנול) התורם להרגעת העור בעת החשיפה לשמש ואחריה, ויטמין E ותמצית תה ירוק הנלחמים בפגעי הסביבה בעור ותורמים להגנת העור בעת החשיפה לקרינת השמש, שמן חוחובה, פיטו סטרולים – המופקים מנבטי סויה ושומרים על רמת הלחות ומעניקים לעור רכות קטיפתית. הוא גם מכיל רכיבי צבע הידועים כמגנים על העור מפני קרינה כחולה של מסכים. 

הקרם לא מכיל פראבנים, אוסיבנזון ו-PEG. הקרם הוא היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש, מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש, אינו מכיל רכיבים מהחי, לא נוסה על בעלי חיים.

חברת  Promise משיקה קרם הגנה דמי מייקאפ Protect & Go SPF 30  "מגן עלי בצבע" 
צילומים: נדיה היבא
ובנימה אישית: מיד כשפותחים את שפורפרת הקרם אי אפשר להתעלם מהריח הנפלא שלו, מה גם שהקרם בשפורפרת (ולא במיכל) שומר על ניקיון הקרם,  קל לשימוש ולנשיאה בתיק. הקרם נמרח ממש בקלות, במריחה אחידה שמכסה היטב את העור, מסתיר פגמים ומשמש גם כבסיס טוב לאיפור. 

כפי שאפשר להתרשם מקולג' הצילומים למעלה,  הקרם משתלב היטב עם צבע העור, כמה שמורחים אותו יותר כך הוא פחות בולט ומתאחד עם צבע העור . הקרם נספג במהירות, משאיר תחושה של לחות והריח הנפלא נשאר על העור גם לאחר מכן. 

לדעתי שילוב קרם ההגנה עם המייקאפ מאוד מוצלח, ואני מאוד ממליצה על הקרם הזה.

לכבוד ההשקה ימכר ב31% הנחה, ויעלה 83 ש"ח

לרכישה ולפרטים נוספים, היכנסו לאתר של פרומיס   https://promise-cosmetics.co.il
או לאתר של גילטי  https://www.guilty.co.il/

ערכה : נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...