יום ראשון, 20 ביוני 2021

רשת spices ספייסז מתרחבת ומשיקה את הסניף השמיני בראשון לציון

סוף סוף זה קורה!
רשת spices (ספייסז) מוסיפה להתרחב ומגיעה למתחם חונים קונים בראשון לציון, ברחוב לישנסקי 9, ומשיקה את פתיחת הסניף השמיני של הרשת-סניף אאוטלט ענק, שבו תמצאו כל מה שחשקה נפשכם מתחום המטבח והקולינריה. 

גם אני הייתי בין החוגגים בפתיחת הרשת, שהייתה  מושקעת, חגיגית וטעימה במיוחד.
במסגרת ההשקה התארחו פיינליסטים מתוכנית הטלויזיה "מאסטר שף", הוצבו פינות בישול ואפייה לטעימות ממותגים שונים. לרגל ההשקה נהנו הלקוחות מהנחות ומבצעים, הפתעות ופינוקים.

ספייסז  צילום רועי שר

כלי בישול ברשת ספייסז צילום רועי שר
Spices ספייסז, הינה רשת הקולינריה המובילה בישראל,  וסניף אאוטלט  החדש במתחם חונים קונים נפתח  בהשקעה של כ- 1.2 מיליון שקלים.

הסניף החדש יתפרס על פני שטח של כ- 300 מ"ר ויעוצב על פי הקונספט המוכר של הרשת בכל סניפיה בארץ. גם הסניף הזה יציע גם הוא חווית קניה קולינארית של טעמים, ריחות ומוצרים, חומרי גלם לאפייה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי, כלי אירוח , הגשה ועוד.

אירוע השקת סניף של רשת ספייסז בראשון לציון מימין אסף דיי אילן עזרא סמנכל שיווק ומכירות ארקוסטיל
וגיא מורג הבעלים של רשת ספייסז צילום רועי שר
לדברי גיא מורג, הבעלים של רשת spices, "אנו שמחים לפתוח סניף אאוטלט של הרשת בראשון לציון ולתת מענה קולינארי ברמה הגבוהה ביותר לתושבי העיר והסביבה. מורג מוסיף כי פתיחת סניף בעיר ראשון לציון עלתה הרבה פעמים לסדר היום של החברה, ואני שמח שמצאנו את המקום המדוייק לפתיחה".

מורג מוסיף כי:" הייחודיות של הרשת באה לידי ביטוי בשני אופנים, הראשון הוא היותה רשת המציעה מבחר עצום של מותגים ומוצרים בינלאומיים ומקומיים, שנהגנו לפגוש בחנויות ובשווקים בחו"ל , אך בימים של אחרי קורונה כשהרבה יעדים עדיין סגורים, ניתן להשיגם אצלינו והייחוד השני הוא שכל עובדי הרשת בעלי ידע ותשוקה לעולם הבישול והאפייה, כך שניתן להיעזר בהם בבחירת המוצרים, לקבל הסבר מקצועי על מהותם, למה מיועד כל מוצר, מה ניתן להכין בעזרתו, עם מה מומלץ לשלב אותו –וכמובן מתכון עם הנחייה לחומרי הגלם הנדרשים".

 ברשת ספייסז צילום רועי שר 
ספייסז Spices רחוב לישנסקי 9, ראשון לציון מתחם חונים קונים.
יש חנייה במתחם או בחניון התת קרקעי.

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי 9:00-21:00
שישי 9:00-14:00
שבת: 10:00 – 18:00

רשת חנויות Spices מונה 8 סניפים בפריסה ארצית, קניון איילון, רננים, עזריאלי גבעתיים, עזריאלי הוד השרון, מרכז חורב, ביל"ו סנטר, מתחם חוצות המפרץ, חיפה) ועכשו בראשון לציון.

המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של מוצרי מזון, חומרי גלם, כלי בישול ואפייה, שנבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת.

לפרטים נוספים ורשימת הסניפים באתר spicesonline או בדף הפייסבוק

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...