יום שבת, 8 במאי 2021

חברת אס.אר קוסמטיקס הישראלית משיקה את אפליקציית FACE IT - אבחון חכם לעור מושלם!

חברת הקוסמטיקה הישראלית אס.אר קוסמטיקס המובילה בתחומה,  השיקה  בימים אלה את אפליקציית FACE IT איבחון חכם לעור מושלם!!!

האפליקצייה החדשה ופורצת דרך משמעות בעולם הקוסמטיקה המקצועי, היא כל כולה פיתוח טכנולוגי חדש וישראלי כחול לבן, מקנה איבחון מהיר ואמין לסוגי עור קיימים, בעיות לנגעים שונים, ונותנת כמעט במיידי המלצות לטיפול על פי פרוטוקולים שהוכנו מראש, והכל תוך כדי איבחון מרחוק.

בהשקת אפליקציית FACE IT - אבחון חכם לעור מושלם!  צילום: נדיה היבא

השקת אפליקציית FACE IT - אבחון חכם לעור מושלם! צילום: נדיה היבא
מימין: גליה תורן חן - יועצת אסטרטגית למותגי ביוטי ומנחת תוכנית הטלויזיה "מילון היופי"
משמאל: שולי רודריג - בעלים ומנכלית חברת אס.אר קוסמטיקס
להזכירכם, את מוצרי אס.אר קוסמטיקס ניתן לרכוש אך ורק אצל קוסמטיקאיות מורשות של החברה.

אפליקציית FACE IT ניתנת להורדה בחינם וללא תשלום, פונה לקהל המקצועי בארץ ובחו"ל, ופותחה כדי לתת מענה מקצועי ומהיר 24/7  לשאלות של הקוסמטיקאיות המורשות ולמטופלות בארץ ובחו"ל ,  לאיבחון מהיר ונכון וכל זאת על ידי צילום הפנים ב-2 זוויות באפליקצייה.

על ידי העלאת 2 צילומים לאפלקצייה, ניתן לקבל מענה, פתרון, המלצה והתאמה למוצרים מדוייקים יותר לשימוש. האפליקצייה מתאימה לכל הגילאים כולל אנטי אג'ינג.

האפליקצייה החדשית פותחה על-ידי חברת "אקסיומה" שהינה בעלת ניסיון ייחודי בתחום הנדסת מערכות לבינה מלאכותית. כיום היא זמינה בעברית ובאנגלית, ובקרוב בשפות נוספות.

אפליקציית FACE IT באה גם להעצים את הקוסמטיקאיות ולתת להם פתרון ופרוטוקולים לשימוש והמלצה במוצרי אס.אר. קוסמטיקס עבור הלקוחה או הלקוח = פתרון מקצה לקצה מבלי לצאת מהבית, וגם כלי מתקדם לשימור ותיעוד תהליכים מול הלקוחות

אפליקציית FACE IT - אבחון חכם לעור מושלם! צילום: נדיה היבא

האפליקציה זמינה בכל שעה ומכל מקום בעולם, מאפשרת
לאבחן את העור בצורה חכמה על ידי צילום הפנים ומסייעת במתן המלצות לטיפוח העור ודרכי הטיפול בהתאמה אישית.

לחצו להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד
לחצו להורדת האפליקציה למכשירי אפל

SR cosmetics הוא מותג קוסמטיקה מקצועי שנולד מתוך חזון ותשוקה ליופי ולמדע. בזכות הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת של מייסדי החברה, נולד סיפור הצלחה חובק עולם שמתנהל מתוך אהבת אדם, כבוד לסביבה ומחויבות עמוקה לבריאות העור ונראותו כחלק מרכזי מבריאות הגוף והנפש.

המותג SR cosmetics הוקם לפני כ-20 שנה, על ידי דמות מעוררת השראה, חוקרת ומפתחת נוסחאות קוסמטיקה בלתי מתפשרת שהצליחה לסחוף את בן זוגה איש העסקים ואחריו את כל משפחתה למסע משותף של מצוינות.

שולי רודריג, בעלים ומנכלית החברה המכונה "אנציקלופדית היופי", מביאה עימה לזירה המקצועית ניסיון וידע של יותר מחמישים  שנות פעילות בענף הדרמטולוגיה. שולי מצליחה לפתח נוסחאות קוסמטיקה מקצועיות ברמה אחרת. כיום, עומדת שולי בראש חברה בינלאומית מובילה בתחומה הנושאת את ראשי התיבות של שמה- SR ונחשבת לפורצת דרך בתחומי המחקר והפיתוח הדרמטולוגיים. הבשורה של SR משווקת לכל העולם מישראל-עמק הסיליקון של המזרח התיכון.

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...