יום שבת, 22 במאי 2021

חברת אס.אר.קוסמטיקס משיקה "תרחיץ קטיפת זהב" ו"סרום ויטמין C" לטיפול וטיפוח עור הפנים

לאחרונה קיבלתי להתנסות ולסקירה 2 מוצרים מצויינים של חברת אס.אר.קוסמטיקס : "תרחיץ קטיפת זהב" ו"סרום ויטמין C" שעושים פלאים לעור הפנים.  מי שמכיר אותי כבר יודע שאני אוהבת וגם חשוב לי להשקיע ולטפח את עור הפנים שלי, ותמיד עם המוצרים הטובים ביותר.

גם אם לא הרבתי לצאת מהבית לאחרונה בגלל האזעקות (ובראשל"צ היו הרבה כאלה עם נפילות ופגיעות), הריצה למקלט הביתי, הלחץ והאי וודאות אני תמיד מקפידה להשקיע לטפל ולטפח את עור הפנים, לא רק בשביל מצב הרוח אלה כדי להראות תמיד מסודרת ומטופחת גם בבית.

את מוצרי חברת אס.אר.קוסמטיקס והידועה במוצריה האיכותיים והמובילים בתחום הקוסמטיקה, אני מכירה היטב, סיפרתי לכם עליה כבר מספר פעמים. אני באופן אישי משתמשת ומתחזקת את עור הפנים שלי במוצרי החברה בקביעות שמטפלים היטב בעור הפנים ועם תוצאות מיטביות בגלל החומרים הפעילים שיש בהם.

חברת אס.אר.קוסמטיקס משיקה "תרחיץ קטיפת זהב"  ו"סרום ויטמין C"
לטיפול וטיפוח עור הפנים. צילום: נדיה היבא
הפעם רוצה לשתף אתכן ב-2 מוצרים - "תרחיץ קטיפת זהב" ו"סרום ויטמין C" - כבר נשמע מצויין.

"תרחיץ קטיפת זהב"
תרחיץ לניקוי דיטוקסי עמוק, במרקם עשיר וקטיפתי משולב עם מרכיבי הבהרה ומרכיבי פילינג. שילובם של מיצוי הצמחים והשמנים האתריים, חומצות טבעיות וגרגרי הזהב השרויים בתרחיץ, תורמים להאצת זרימת הדם בעור הפנים, לריכוך מרקמו, להסרת תאי העור ומפחית אדמומיות.
התרחיץ מסיר לכלוך ושומן מעור הפנים, ללא מרכיבים קשים שיכולים לייבש או לגרות את העור. התרחיץ לא מייבש את העור, ומתאים לכל סוגי העור.

אס.אר.קוסמטיקס משיקה "תרחיץ קטיפת זהב" . צילום: נדיה היבא
"סרום ויטמין C"
סרום ייחודי להזנת העור, לעידוד ייצור הקולגן, לחידוש ושיקום מרקמו. מכיל ויטמין A, ויטמין E ושמנים צמחיים מזינים כגון: שמן מקדמיה, שמן נבט חיטה, שמן גזר, שמן אובליפיחה, ויטמין C בריכוז גבוה המשמש כנוגד חמצון המאט את הזדקנות העור.
הסרום מעניק לחות לעור, מחדש תאים, ומעניק לעור גוון קורן ובריא, מסייע למיצוק ויציבות העור. מתאים לעור רגיל עד יבש.

חברת אס.אר.קוסמטיקס משיקה "סרום ויטמין C". צילום: נדיה היבא
ובנימה אישית: אני בעלת סוג עור מעורב כך שהמוצרים שקיבלתי מאוד התאימו לי לשיפור מראה עור הפנים.
אחרי עיסוי של 2-3 דקות עם התרחיץ קטיפת הזהב, שטפתי היטב את עור הפנים במים פושרים, וכבר אחרי שימוש ראשוני ניכר שינוי לטובה - עור הפנים נותר נקי, חלק כמשי ונעים למגע והאדמומיות בלחיים פחתה.
להשלמת הטיפול - מרחתי מספר טיפות של סרום ויטמין C שנספג מהר, והשאיר תחושה נעימה וקטיפתית, גוון העור קורן ובהיר ונראה הרבה יותר מוצק.

חברת אס.אר.קוסמטיקס משיקה "תרחיץ קטיפת זהב"  ו"סרום ויטמין C"
לטיפול וטיפוח עור הפנים. צילום: נדיה היבא
לאחרונה, חברת אס.אר. קוסמטיקס השיקה את אפליקציית FACE IT - אבחון חכם לעור מושלם!
האפליקצייה, שאני מאוד ממליצה לכם להוריד לניידים שלכם,  מקנה איבחון מהיר ואמין לסוגי עור קיימים, בעיות לנגעים שונים, ונותנת כמעט במיידי המלצות לטיפול על פי פרוטוקולים שהוכנו מראש, והכל תוך כדי איבחון מרחוק, וגם מענה מקצועי ומהיר 24/7 לשאלות של הקוסמטיקאיות המורשות ולמטופלות בארץ ובחו"ל.
על האפליקצייה הייחודית מסוגה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן בקישור   https://nadyahiba.blogspot.com/2021/05/face-it.html

מוצרי החברה משווקים אך ורק דרך מרכזי שיווק מורשים וקליניקות קוסמטיות ודרמטולוגיות שעברו הכשרה ייעודית ועובדות על פי הפרוטוקולים המקצועיים להבטחת תוצאות מקסימליות.
לרשימת הקוסמטיקאיות הקרובות למקום מגוריכם כאן בקישור

חברת אס. אר. קוסמטיקס -SR Cosmetics הינה מותג מוכר ומוביל בתחום הקוסמטיקה בארץ ובחו”ל. מוצרי החברה זוכים לביקוש רב ולהצלחה מסחררת בקרב קוסמטיקאיות, מכוני טיפוח ויופי, ומרכזי שיווק והדרכה למקצועות היופי. החברה מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרי קוסמטיקה לנשים ולגברים.
כל המוצרים האיכותיים והייחודיים עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מכילים חומרים פעילים ונבדקים במעבדות מתקדמות כדי להוכיח את יעילותם.

ערכה כתבה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...