יום שני, 31 במאי 2021

סיגל בבאי-דרמתרפיסטית מוסמכת ומומחית לבריאות העור - רוגע ופינוק בקצה האצבעות

בין האזעקות הריצות למקלט הבית, הבלגן והלחץ נסעתי לפתח-תקווה לפגוש את סיגל בבאי-קוסמטיקאית פרא-רפואית מוסמכת לטיפול פנים מפנק ומקצועי ביותר, שכלל גם עיסוי קרקפת וכפות ידיים לשחרור לחצים, רוגע והנאה מושלמת.

בקליניקה שבמרכז רפואי "עדן", באווירה רגועה, שלווה ונעימה, ניחוח נעים של שמנים באוויר, מוזיקת רקע נעימה ותאורה רכה (התנתקות מוחלטת ממה שקורה בחוץ)  עברתי על ידי סיגל איבחון קליני ומדוקדק של מצב עור הפנים כולל שאלות פרטניות, שאלות אישיות, רגישויות שונות, תרופות שלוקחים, אם יש מתכות בגוף, וזאת כדי להתאים לי במדוייק ובאופן אישי את הטיפול המתאים ביותר ולקבלת תוצאות מירביות והטובות ביותר.

הקליניקה של סיגל בבאי. צילום: נדיה היבא
בקליניקה של סיגל הבחנתי במיכשור עם טכנולוגיות מתקדמות לטיפולי פנים שונים, ועל משטח עגלת הטיפולים שלל בקבוקים המכילים את כל החומרים הדרושים לטיפול בכל סוגי העור - סיגל רוקחת כאן בהתאמה אישית את הקרמים והמסכות השונות לטיפולי הפנים לכל לקוחה ולקוח שמגיעים לכאן.

תוך כדי התארגנות לקבלת הטיפול והשתלבות באווירה הניחוחה שבמקום , שמתי לב שעל הקיר מול מיטת הטיפולים תלויות מספר לא מבוטל של תעודות המעידות על הידע והשכלתה של סיגל בתחום הקוסמטיקה - דרמתרפיסטית מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת. אבל גם ללא התעודות מיד מבינים שמדובר כאן במקצוענית עם ידע רחב מאוד.

הקליניקה של סיגל בבאי - מיכשור חשמלי בטכנולוגיות מתקדמות לטיפולי פנים שונים בהתאמה אישית.
צילום: נדיה היבא

בקליניקה של סיגל בבאי - שלל בקבוקים המכילים את כל החומרים הדרושים לטיפול בכל סוגי העור - סיגל רוקחת כאן
בהתאמה אישית את הקרמים והמסכות השונות לטיפולי הפנים לכל לקוחה ולקוח. צילום: נדיה היבא
הטיפול, כמו שכבר כתבתי מתחיל באיבחון קליני מדוקדקת ומקיף של עור הפנים, כאשר אני מתבקשת להביט במראה ולומר מה הכי מפריעה לי בעור הפנים. סיגל נוגעת לא נוגעת באזורים המדוברים ומסבירה שמדובר בפיגמנטציה הורמונלית ומחשיפה ממושכת לשמש, ומציינת שחשוב להשתמש בקרם הגנה, כל יום ובכל ימות השנה וגם כשנמצאים בבית.

אחרי בדיקה של מצב העור שמלווה על ידי הסברים וטיפים, סיגל מתחילה את הטיפול. מתחילים עם ניקוי פילינג, בהמשך עם קרם הזנה עמוק, ומספר סוגי מסכות, כשכל הטיפול סיגל מקפידה להסביר בדיוק מה היא עושה, מה מטרת כל מסכה ובאיזה חומרים היא משתמשת. בטיפול הפנים משולב גם שימוש במכשור חשמלי עם טכנולוגיות מתקדמות.

בקליניקה של סיגל בבאי - איבחון קליני מדוקדקת ומקיף של עור הפנים, כאשר אני מתבקשת להביט במראה ולומר מה
הכי מפריעה לי בעור הפנים. צילום: נדיה היבא
כל החומרים בהם משתמשת סיגל להכנת הקרמים הטיפוליים והמסכות הם חומרים פעילים על בסיס טבעי ומכילים תאי גזע ממקור צימחי, חומצות שומן, פפטידים, חומצות אמינו, ויטמינים למינהם, מינרלים, שמנים צמחיים, אקסטרקטים (מיצוי צמחים), אנטי אוקסידנטים ועוד.

הטיפול שעברתי היה אנטי אג'ינג שכלל ניקוי פנים עמוק, החדרת רכיבים לחיזוק ומיצוק העור, טיפול בפיגמנטציה והקופרוזיס שמאוד הפריעה לי, מספר מסכות שונות שהותאמו לעור הפנים שלי, שכללו אצות עם קפאין שחודרות לעומק העור עם מרכיבים פעילים לטיפול ושיפור מראה עור הפנים ולחיזוק מערכת החיסונית העורית, למצק, ללחח ולשמר את הלחות הטבעית של העור. בטיפול שולב גם תרפייה באור ירוק וכחול.

לאורך כל הטיפול היה מאוד כייפי ונעים, כשהידיים של סיגל מרחפות , נוגעות ולא נוגעות בעור הפנים שלי, מלטפות, מורחות ומעסות בעדינות, כשהיא משתמשת גם בסוגי ידיות שונות ומיוחדות.

בקליניקה של סיגל בבאי - סדרת טיפולים לשיקום עור הפנים הכולל ידיות מיוחדות. צילום: נדיה היבא

בקליניקה של סיגל בבאי - סדרת טיפולים לשיקום עור הפנים הכולל מסכות ואבנים חמות. צילום: נדיה היבא

בקליניקה של סיגל בבאי - סדרת טיפולים לשיקום עור הפנים הכולל ידיות מיוחדות. צילום: נדיה היבא
סיגל מלבד היותה מקצועית ובעלת ידע רב, היא גם אישיות מקסימה ומיוחדת שמיד מתחברים אליו. מלאת אנרגיות חיוביות ועם אהבה גדולה למקצועה שבו היא עוסקת.

יצאתי מהקליניקה של סיגל אחרי יותר משעתיים של טיפול, כשאני מרגישה סוג של שלווה כמו שמרגישים אחרי עיסוי בכל הגוף ומרוצה מאוד. עור הפנים שלי מרגיש נקי, רענן, מלא חיוניות וזוהר. הקופרוזיס והפיגמנטצייה טושטשו (נזכרתי כיצד נראתי כשהייתי צעירה לפני התפרצותם). ברור שאי אפשר להפטר מהם בטיפול אחד , אבל אין ספק שרואים שינוי והתוצאות לשביעות רצוני.

חזרתי הביתה זוהרת ומאושרת, וקצרתי שבחים ומחמאות על מראה עור הפנים טבעי , צעיר שנראה הרבה יותר טוב,
תודה רבה סיגל על הטיפול המסור ועל שעתיים מהנות ביותר!

סיגל בבאי - מספר לא מבוטל של תעודות המעידות על הידע והשכלתה של סיגל בתחום הקוסמטיקה - דרמתרפיסטית
מומחית לבריאות ושיקום העור וקוסמטיקאית מוסמכת. צילום: נדיה היבא
ליצירת קשר עם סיגל: 052-834-7327
כתובת: מרכז רפואי עדן, פתח תקווה (במקום שפע של מקומות חנייה)

כרטיס ביקור דיגיטלי http://greenbook.co.il/card/1844/15232
לאתר הבית של סיגל בבאי https://www.sigal-cosmetics.co.il/
לדף הפייסבוק https://www.facebook.com/SIGALB555/?ref=page_internal

ערכה, כתבה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...