יום ראשון, 11 באפריל 2021

לקראת יום העצמאות, ל"ג בעומר וחגיגות הקיץ - אסם משיקה קטשופ על האש

אסם מפתיע שוב לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים ומשיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ "על האש" .

קטשופ "על האש" מותאם  במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל, קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

טעמנו את הקטשופ  וכל בני הבית התלהבו כאחד. הקטשופ החדש עם תיבול עשיר, מלווה בטעם מעושן  והוא מעט פיקנטי, מה שמזכיר את טעמי המטבח המקסיקני. הולך נהדר עם בשר על האש, נקניקיות ומצויין עם כנפיים. את הקטשופ "על האש"  הוספתי גם לרוטב שקשוקה לשיפור טעמים, שיצא מאוד טעים ונוגב עד הסוף.  בקרוב מתכננת להוסיף אותו כתבלין למרק שעועית לבנה עם בשר בליווי קוסקוס.

נתחי בשר שטעמם משתבח עם קטשופ "על האש". צילום: נדיה היבא
אנחנו עוד לפני החגים של "על האש" והקטשופ החדש כמעט נגמר, אז כמובן שרכשתי 2 אריזות נוספות - שלא יגמר!!!

קטגוריית הרטבים גדלה בשנה האחרונה (2020) ב 11.3% וכעת עומדת על כ- 460 מיליון שקלים בשנה, כאשר אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא רטבי שולחן, רטבים לחיצים בטעמים מיוחדים וכאלו התואמים מאכלים ספציפיים. בהתאם, אסם-נסטלה התקדמה צעד נוסף ובחרה לקחת את הקטשופ האהוב ולשלב אותו עם טעמים פופולאריים של רוטבי השולחן השונים. בכך, יצרה את קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם. 


קטשופ על האש קרדיט צילום סטודיו אסם
 לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים. קטשופ על האש משתלב מצוין עם נקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד ".

ולמי ששואל: כשר - פרווה, בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .

להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


יום עצמאות טעים ושמח לכולם!

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
פינטרסט Pinterest
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...