יום ראשון, 1 בנובמבר 2020

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים: ממרח שומשום וקוקוס

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי השומשום המתוקים מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. 

הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח שומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה.


שיבולת שועל מבושלת עם חלב ובטופינג, גרגרי רימונים, סילאן וממרח שומשום קוקוס של אחוה. צילום המנה: נדיה היבא
סדרת ממרחי השומשום של אחוה כוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה": "כחלק מהעלייה במודעות לאורח חיים בריאה ותזונה נכונה, הבנו כי הצרכן מבקש לצרוך ממרחים בריאים יותר, על פני ממרחים עתירי סוכר, המכילים שמן דקלים וסויה. לפני מספר שנים השקנו סדרת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית, כשבכל פעם הצטרף טעם חדש לסדרה. טעם הקוקוס החדש הוא ייחודי, זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בקוקוס בצורה של ממרח עם טחינה גולמית והטעם המעולה שלו פשוט מנצח". 

טעמתי את הממרח וזאת דעתי: שילוב מנצח וממכר ביותר של טעמים שאי אפשר להפסיק לנשנש ישר מהקופסה או על פרוסת לחם  טרי עם חמאה.  שילוב הטעמים בממרח השומשום עם קוקוס טעים מאוד. נהנתי מכל טעימה וטעימה. הממרח נהדר להכנת עוגות, עוגיות, קינוחים אישיים, כדורי קוקוס ועוד. אהבתי אותו גם בשילוב יוגורט עם גרנולה. ממליצה להחזיק קבוע במזווה יחד וליד יתר ממרחי השומשום המצויינים לשידרוג לכל מטרה.
ממרח שומשום וקוקוס אחוה צילום יעל האן
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ש"ח לאריזת 400 גרם.
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. 
להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 

ערכה וצילמה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...