יום שלישי, 27 באוקטובר 2020

סוגת מרחיבה את סדרת "תבשיל אישי" ומשלבת לראשונה במנות המוכנות ברגע אטריות מחיטה מלאה

 לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת מרחיבה אותה עם שתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע, אשר משלבות לראשונה בתבשיל אטריות מחיטה מלאה, בשני טעמים אהובים- בטעם ירקות ובטעם עוף.

סדרת "תבשיל אישי", אשר זכתה להצלחה מאז השקתה מלפני שנה, מציעה לראשונה לצרכנים המחפשים מוצרים טעימים של אוכל מוכן ברגע ולא מוכנים להתפשר על בריאות ואיכות, טעמים חדשים עם אטריות מחיטה מלאה הנחשבות מזינות יותר. 

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא
לסדרה, הכוללת שלושה תבשילי נודלס בטעמים פיקנטי, נודלס בטעם ירקות ונודלס בטעם עוף, מצטרפות שתי מנות חדשות המכילות אטריות קצרות ונוחות לאכילה בטעמים אהובים של ירקות ועוף. בנוסף, המנות החדשות הינן פרווה ומתאימות לצמחונים. 


הסדרה מהווה פתרון קל וטעים לארוחה מהירה ונוחה במיוחד לשימוש בכל מקום – בעבודה, בלימודים או בדרכים. לאריזה מצורפת כפית-מזלג הממוקמת בצידה החיצוני, כך שאין צורך להכניס את היד לתוך האריזה, ללכלך את האוכל ולהתלכלך מהתיבול. 

המכסה המצורף מאפשר סגירה קלה של האריזה לאחר מזיגת המים החמים, במקום להניח צלחת או כלי אחר כדי לאטום טוב יותר את סגיר האלומיניום. המכסה משמש גם לאחסון התבשיל המוכן לאחר הפתיחה.

אריזות "תבשיל אישי" שוקלות 65 גרם, הן בעלות כשרות פרווה של בד"צ - בית יוסף וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ. 

טעמנו את "תבשיל אישי" עם איטריות מחיטה מלאה בטעם עוף - בני הבית במיוחד הבנות הגדולות  מאוד אהבו , את הטעמים וציינו לטובה שהאיטריות במנה הם מחיטה מלאה מה שעושה את המנה לבריאה יותר. וביקשו שאקנה נוספים למקרה הצורך ולקחת איתם לעבודה.

אני באופן אישי לא חסידת מנות האישיות לאכילה ביתית. אבל מחזיקה אותם קבוע במזווה, לכל מקרה שרוצים לנשנש משהו חם ומהיר להכנה, לקחת לעבודה ובמיוחד להצטייד בהם לנסיעות בחו"ל.

צילום: נדיה היבא

צילום: נדיה היבא
סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, שקדי מרק וקרוטונים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת.

ערכה וצילמה: נדיה היבא

תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...