יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

בית האופנה SHILAT ELIAV מציג את קולקציית סתיו 2020 המפנקת

בית האופנה SHILAT ELIAV מציג את קולקציית סתיו-חורף 2020/21. בקולקצייה פריטי אופנה יוקרתיים במראה צנועה, במחירים נגישים, מהדורות מוגבלות ובעיצובים ייחודים ומגוונים. הקולקציה מושתתת על מבחר עשיר של שמלות, לצד חצאיות, חולצות ומעילים. 

הפרטים מתאימים ליומיום –קזוא'ל ולערבים קסומים ומיוחדים ולאירועים שעוד יחזרו. 



השמלות עוצבו מתוך מחשבה עמוקה להעניק מראה נשי, מפנק, רך , ומחמיא בשלל גזרות מקסי, סרפן, מיני , אורך ברך מבדים כמו כותנה, משי טהור ,צמר ,פשתן ועוד.

בולטות כאן שמלות בחיתוכים גבוהים שמתאימים עצמם למבנה הגוף, עם כיווצים עדינים בחלק העליון , שמלות שחורות דרמטיות ומושלמות בגזרת הוט קוטור לערבים מושלמים עם שרוולים מודגשים בתוספת תחרה ייחודית מרשימה במראה גלאם, שמלות משי עם תיפורים עדינים , חישוקים בכתפיות, בגזרת סרפן הנלבשות מעל חולצות טי שרוול קצר או ארוך, שמלות גינס קצרות עם דיטיילים מדויקים , שמלות בגוון בורדו עם הדגשים וחיתוכים בשרוול ועוד.

החצאיות זכו למראה דרמטי כמו חצאיות מקסי אווריריות, עם וולנים לצד חצאיות באורך ברך בגזרת A במראה כה נשי ורך, עם חגורה להדגשת המותן בצבעי שחור או אפרסק. כל חולצה בקולקציה זוכה לפינוק משלה, בעיקר בדמת שרוולים תפוחים, היוצרים מראה , הדורש תשומת לב יתרה. 

כל בגד ובגד עובר תהליך מוקפד , בו כל שלב נבדק , החל ממבחני חיזוק כפתורים, מבחני איכות בסוגי מים שונים, עמידה במבחני קריעה, שימור צבע וגימורים. 



מי הם הפנים מאחורי המותג?
שילת אליאב היא בסה"כ בת 19, נושמת עיצוב ואופנה מגיל מאוד צעיר כאשר הקימה בהיותה בת 16 בית יופי לעיצוב שיער, סטיילינג ואופנה , בעיר הולדתה, דימונה .היא חשפה בתחילה את חברותיה ואת משפחתה לעולם יוקרתי ובוטיקי של טעם עשיר ומעוצב .בגיל 18 היא הקימה את בית האופנה שנקרא על שמה והיא מפיצה את בגדיה אונליין, ברחבי הארץ והעולם.

חשוב לשילת להציג היום בבית האופנה שלה פריטים בניחוח אירופאי, יוקרתי ומובהק במחירים הוגנים , תוך אי ויתור על איכות מוקפדת.

שילת מעסיקה רק תופרים ישראליים והכול על טהרת כחול- לבן.

מחירים :
שמלות החל מ-189 ש"ח  ועד 799 ש"ח
חולצות החל מ- 189 ש"ח  ועד 299 ש"ח
חצאיות החל מ-229 ש"ח ועד 349 ש"ח




טלפון להזמנות: 055-6834141

ערכה: נדיה היבא
תוכלו למצוא אותי גם ברשתות החברתיות
אינסטגרם
בפייסבוק
בקבוצה: מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...