יום שבת, 22 באוגוסט 2020

rebar משיקה תפריט קיץ חדש: משקאות קפואים ומרעננים לצד משקאות פונקציונאליים למתאמנים וקעריות פודינג

בשורה משמחת לכל אוהבי rebar!!!
rebar, מותג המשקאות המוביל את תחום ה-wellness מחוץ לבית, משיק בימים אלו תפריט קיץ חדש עם מהדורת משקאות טבעיים וחידושים מרעננים במיוחד.

המוצרים החדשים בעלי מגוון רחב של ערכים תזונתיים, חלקם עשירים בוויטמינים ומינרליים, חלקם מתמקדים דווקא בחלבון וסיבים תזונתיים. כל המוצרים דלים בשומן ונתרן, מבוססים על פירות וירקות בשילוב חומרי גלם איכותיים, ללא תוספת סוכר גולמי וללא תוספות טעם, ריח או צבעי מאכל.


צילום ימני:   rebar_cool אבטיח_צילום רונן מנגן פטור מתשלום
צילום שמאלי:  rebar_SOUR GREEN_צילום רונן מנגן פטור מתשלום
בתפריט החדש מככבים משקאות ה-cool הברדיים, משקאות עונתיים מרעננים עם פירות קיץ טריים בשילובים מיוחדים, לצד משקאות freeze & sour – משקאות סורבה קפואים וחמצמצים. 

מי שירצה להרגיע את הרעב יוכל להתפנק עם קעריות פודינג overnight בטעמים מפתיעים, ואוהבי הנשנוש ימצאו במקררים כדורי energy bites מבוססי רכיבים טבעיים בלבד, בטעמי חלווה, בוטנים וקקאו. כל אלו עומדים לצד המשקאות המוכרים והפופולאריים, ולצד המשקאות הפונקציונאליים ומשקאות החלבון.

המשקאות בתפריט מתאימים למגוון רחב של צרכים תזונתיים כולל טבעונים, מפחיתי לקטוז, רגישות גלוטן וכדומה וכמובן שכתמיד, ניתן להתאים כל משקה לטעם ולצורך הייחודי של כל לקוח ולקוח.
rebar_chia pudding_צילום רונן מנגן פטור מתשלום
את תפריט הקיץ החדש ניתן להזמין מעתה גם לבית או למשרד, עם כניסתה של rebar לעולם המשלוחים. שירות המשלוחים מתבצע בשיתוף עם תן ביס ו-Wolt והוא זמין כרגע בגוש דן, השרון, השפלה (ת"א, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, גבעת שמואל, הוד השרון, רמת השרון, ראשון לציון, בני דרור) ועתיד להתרחב לאזורים נוספים בקרוב.

את המהלך מסבירה יעל בן נון, מנהלת שיווק rebar: "המציאות החדשה שנקלענו אליה עם פרוץ הקורונה הפכה ביום אחד את כל תרבות הצריכה מחוץ לבית, מתרחשים פה שינויים דרמטיים ומהירים בהרגלי הצריכה אשר במרכזם עומד "הצרכן הביתי". המודעות לבריאות והרגלי תזונה גדלה, יותר אנשים עובדים מרחוק, מבלים פחות במקומות הומים, מבצעים פעילויות ספורטיביות בבית, ומעבירים את הרגלי הרכישה שלהם לאונליין. הבנו שכחברה בעלת מועדון צרכנים גדול ונאמן, ששמה את הלקוח במרכז, rebar@delivery מעביר את החוויה ומנגיש את המוצרים שלנו גם מחוץ למתחמי המסחר וה-on the go, עכשיו גם בסיטואציות ביתיות וכיפיות".


rebar_חלווה_צילום רונן מנגן פטור מתשלום
מאחלת לכולכם קיץ מהנה, טעים ורענן!

ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...