יום שבת, 20 ביוני 2020

מדגל מציעה את "יהלום 75 גרנד" - כיור פרימיום איכותי של פדנטיקס PEDANTIX

הכיור נשחק מרוב עבודה בחודשי ההסגר?
כבר לא נראה מבריק וחדש כמו שהיה!!

חברת "מדגל" מבית "פלסאון" מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט המעוצבים וכיורי הפרימיום ,PEDANTIX מציעה את "יהלום 75 גרנד" – כיור גרניט איכותי של פדנטיקס, גדול במיוחד, שלא מפחד מעבודה קשה – שכן הוא עם אחריות לכל החיים!

הכיור מותאם למטבח הישראלי והוא נוח מאוד לשימוש יומיומי, להכלה של כלים מלוכלכים ולשטיפת תבניות גדולות וסירים גבוהים. 

מדגל - מותג כיורי פדנטיקס. צילום חברת מדגל
הוא בעל קווים ישרים, באורך של 77 ס"מ ובעומק 21 ס״מ (המתאימים לרוחב ארון פנימי 76 ס״מ). הכיור נותן מענה ופתרונות לצרכים החדשים במטבח, מה שאין בכיורים הישנים.

לכיור יש אפשרות ל-5 חורים, למשל: לברז מטבח, ברז פילטר למי שתיה, סבון כלים, סבון ידיים וכד', והוא כולל פתח ניקוז לטוחן אשפה. 

אפשר לבחור בין התקנה אינטגרלית (אפס) להתקנה שטוחה. 
מוצע בצבעים: לבן, יסמין, אפור מטאלי או שחור מטאלי.

כיורי הגרניט של PEDANTIX מיוצרים מסלע גרניט, שהוא מחצב טבעי, איכותי וחזק במיוחד, המעניק להם קשיות גבוהה, חוזק ועמידות בפני שריטות. מרקם הכיור יוצר מראה אחיד והומוגני ורכיב הצבע, שהוא חלק בלתי נפרד מהרכב החומר, מונע שינוי גוון ומבטיח את יציבות צבע הכיור. בהיותו עמיד בפני חומרי ניקוי חזקים, הכיור מתנקה בקלות ובנוחות. 

להשגת איכות התקנה אופטימלית, מותאמים כל הכיורים של פדנטיקס להתקנה אינטגרלית או שטוחה, כבר במהלך ייצורם במפעל באירופה.

לפדנטיקס עוד מבחר כיורי פרימיום בגדלים שונים. מוזמנים להתרשם מהקטלוג באתר www.madgal.co.il.
להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

מדגל  - כיור פדנטיקס - גרנד 75. צילום: חברת מדגל
"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט, וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים ומעוצבים, במחירים הוגנים ומשתלמים. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות ובהתחדשות. ב-2019 מדגל השיקה כ-100 דגמים שונים של ארונות אמבט, במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 החברה רכשה את PEDANTIX ונכנסה לתחום כיורי הפרימיום למטבח. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...