יום שבת, 2 במאי 2020

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק: סדרת דאודורנטים מרכיבים צמחיים

אני נוהגת ללכת קבוע עם דיאודורנט בתיק, ולא באמת משנה לאן אני יוצאת. אם זה לקניות, לסיבוב בקניון, לקפה עם חברות, לאירוע באמצע היום או לאירוע בערב. הדיאודרנט בתיק מקנה לי הרגשת ביטחון  שאף פעם לא יתפסו אותי מריחה לא נעים... אתם מבינים למה אני מתכוונת...
(הכוונה שלי היא לא רק לנערות ונשים אלה גם לגברים.)

לרגל קיץ 2020, משיק מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" סדרת דאודורנטים חדשה: Action Control+, המבוססת על רכיבים צמחיים וכוללת דאודורנט אנטי פרספרינט המבטיח תחושה יבשה עד 96 שעות על העור.

גרנייה - דאודורנט אנטי-פרספרינט אקשן קונטורול. מחיר מומלץ לצרכן:  24.90 שח
הסדרה החדשה כוללת שתי גרסאות – ספריי ורול און.

הדאודורנט מועשר במינרלייט, בעל כושר ספיגה ממקור וולקני. מותיר את העור רך ונעים למגע ומסייע נגד תחושת גירוי כתוצאה מהגילוח.

מחיר מומלץ לצרכן: רול און או ספריי - 24.90 ₪.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, רשתות המזון והפרפורמריות הפרטיות
או רכישה באון ליין: 
https://shop.super-pharm.co.il/
https://www.shufersal.co.il/online/

גרנייה - דאודורנט אנטי-פרספרינט אקשן קונטורול. מחיר מומלץ לצרכן:  24.90 שח
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...